Noni Madueke (A)

Madueke meldt zich af voor Jong Engeland en blijft in Eindhoven

link

Noni Madueke is deze interlandperiode niet inzetbaar voor Jong Engeland. De PSV-aanvaller heeft zich bij de Engelse ploeg afgemeld vanwege een blessure.

Prima. Gewoon herstellen en weer fit worden in Eindhoven.
 
Hoop dat ie niet is genezen van zijn blessure, maar ook van zijn vormverlies. PSV kan momenteel een wervelende Noni goed gebruiken. Hopelijk meldt zich weer een Duitse club voor onze Japanner, zodat er met dat geld een beter alternatief voor rechts en '10 gehaald kan worden.
 
Hoop dat ie niet is genezen van zijn blessure, maar ook van zijn vormverlies. PSV kan momenteel een wervelende Noni goed gebruiken. Hopelijk meldt zich weer een Duitse club voor onze Japanner, zodat er met dat geld een beter alternatief voor rechts en '10 gehaald kan worden.
Ik hoop dat hij wel genezen is van zijn blessure. Volgens mij ben je het woord "alleen" vergeten in de eerste zin. ;)
 
Verrassend dat hier nog geen post geplaatst is. De data van Schmidt hebben weer eens gefaald. Blijkbaar Noni te vroeg het veld ingestuurd. Of dit kan wel eens einde carrière zijn voor Noni. 4 Hamstringsblessures in een jaar..... Het is wel heel sneu voor de anders zo vrolijke Engelsman.
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Verrassend dat hier nog geen post geplaatst is. De data van Schmidt hebben weer eens gefaald. Blijkbaar Noni te vroeg het veld ingestuurd. Of dit kan wel eens einde carrière zijn voor Noni. 4 Hamstringsblessures in een jaar..... Het is wel heel sneu voor de anders zo vrolijke Engelsman.
Het is ongekend hoeveel zware blessures PSV telkens maar weer te verwerken heeft. Ik baal ervan dat ik de bron niet meer kan vinden, maar ik had ooit ergens een onderzoek gelezen dat uitwees dat spelers in succesvolle teams minder snel geblesseerd raakten dan spelers uit niet-succesvolle teams.
 
Het is ongekend hoeveel zware blessures PSV telkens maar weer te verwerken heeft. Ik baal ervan dat ik de bron niet meer kan vinden, maar ik had ooit ergens een onderzoek gelezen dat uitwees dat spelers in succesvolle teams minder snel geblesseerd raakten dan spelers uit niet-succesvolle teams.
Klopt volgens mij was dat van VI maar weet het niet zeker. Kijk naar Ajax: met het grootste gemak speelt een Tadic 2x per week of een Antony, zelfs Blind, Martinez, Alvarez en Haller. Je hebt altijd wel blessuregevoelige spelers in elk team. Bij hen is dat Mazrouai. Maar voor de rest? En ook bij Feyenoord vraag je je de hele tijd af hoelang het nog gaat duren voordat een aantal spelers die nu al maanden fris en fruitig toch een intensieve manier van voetballen bedrijft, uit zou vallen. Zelfs AZ en Vitesse die dat niet zo gewend zijn, lijken fysiek goed aan te haken.
 
Het is ongekend hoeveel zware blessures PSV telkens maar weer te verwerken heeft. Ik baal ervan dat ik de bron niet meer kan vinden, maar ik had ooit ergens een onderzoek gelezen dat uitwees dat spelers in succesvolle teams minder snel geblesseerd raakten dan spelers uit niet-succesvolle teams.
Lijkt me ook logisch. Bij een 3-0 voorsprong kun je wat gas terugnemen en zal de tegenstander minder fanatiek worden. Dus minder sprints om nog wat te moeten repareren en minder overtredingen door die tegenstander. Bij een 0-0 zal de tegenstander nog wel tot het gaatje gaat, en erover.
 
Klopt volgens mij was dat van VI maar weet het niet zeker. Kijk naar Ajax: met het grootste gemak speelt een Tadic 2x per week of een Antony, zelfs Blind, Martinez, Alvarez en Haller. Je hebt altijd wel blessuregevoelige spelers in elk team. Bij hen is dat Mazrouai. Maar voor de rest? En ook bij Feyenoord vraag je je de hele tijd af hoelang het nog gaat duren voordat een aantal spelers die nu al maanden fris en fruitig toch een intensieve manier van voetballen bedrijft, uit zou vallen. Zelfs AZ en Vitesse die dat niet zo gewend zijn, lijken fysiek goed aan te haken.

Ik vergelijk het even met schaatsen. Als je in vorm bent, glij je een stuk makkelijker over het ijs. Alles lijkt vanzlf te gaan. Als je niet in vorm bent, wordt het duwen en trekken en kost het allemaal veel meer inspanning.
 
Ik vergelijk het even met schaatsen. Als je in vorm bent, glij je een stuk makkelijker over het ijs. Alles lijkt vanzlf te gaan. Als je niet in vorm bent, wordt het duwen en trekken en kost het allemaal veel meer inspanning.
Ik weet niet of schaatsen zo'n goeie vergelijking is; in tegenstelling tot schaatsen kan een coach best wel wat invloed hebben op de vorm van een ploeg.
 
Heb toch een vermoeden dat die spierblessures ook wat door zijn manier van lopen komt. Gangster C-Walk kijk maar als hij het veld op komt.:unsure:
Zou goed kunnen, een goede techniek heb je niet zomaar aangeleerd. Ik heb niet zo op zijn sprint houding gelet maar het zou kunnen dat hij te veel op zijn hamstring loopt in plaats van meer op bijvoorbeeld de bovenbenen.
 
Verrassend dat hier nog geen post geplaatst is. De data van Schmidt hebben weer eens gefaald. Blijkbaar Noni te vroeg het veld ingestuurd. Of dit kan wel eens einde carrière zijn voor Noni. 4 Hamstringsblessures in een jaar..... Het is wel heel sneu voor de anders zo vrolijke Engelsman.
Ja gewoon te snel weer gaan spelen met een goede spierscheuring ben je gewoon 3 maanden kwijt . ozne staf faalt opzichtig.
 
Het is ongekend hoeveel zware blessures PSV telkens maar weer te verwerken heeft. Ik baal ervan dat ik de bron niet meer kan vinden, maar ik had ooit ergens een onderzoek gelezen dat uitwees dat spelers in succesvolle teams minder snel geblesseerd raakten dan spelers uit niet-succesvolle teams.
Zou het iets mét mentale weerbaarheid en weerstand te maken kunnen hebben? Ik doel daarmee op dat spelers wellicht teveel in hun hoofd zitten. Niet vrij zijn. Mensen die taken moeten uitvoeren die niet bij hen passen, krijgen sneller te maken mét fysiek ongemak dan mensen die iets doen waar ze zich goed bij voelen. Je zou je in deze hypothese dus af kunnen vragen of de spelers niet met de verkeerde opdracht de wei ingestuurd worden. Wellicht een spelopvatting of tactiek die gewoon niet bij deze spelers past, waardoor je te pas en te onpas te maken hebt mét fysiek ongemak. Wat dat betreft moet je voetbal (en eigenlijk het hele leven) zo simpel mogelijk houden. Ik heb het idee dat dit mét name het probleem bij PSV is op dit moment en tevens het exemplarisch voor het feit dat het bij Feyenoord wel werkt, ondanks de veel smallere selectie.
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Terug
Bovenaan Onderaan