Penalty
Forum Hall of Fame Inductee
https://youtu.be/1UZb8e_k_yo
Op de donderdagen dat er nu geen Europa League wedstrijden gespeeld hoeven worden kan een cursus zelfreflectie geen kwaad. :re:

Laatst bewerkt:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Let op: This feature may not be available in some browsers.
Geen moment gedacht dat uitschakeling ook werkelijkheid had kunnen worden. Geen moment gedacht dat PSV nogmaals zó slecht voor de dag zou komen
Historisch dieptepunt betreft niet alleen het resultaat, maar ook het vertoonde spel. Of beter: de vertoonde aanwezigheid op het veld, want er was van voetbalspel geen sprake.
Locadia: "Ander gevoel dan dat je tegen Bayern speelt"
https://www.foxsports.nl/video/locad...bayern-speelt/
mg:
![]()
:ai:
Meen je dat nou echt? Zo naïef had ik je niet ingeschat. Ik had juist het omgekeerde; geen moment gedacht dat PSV dit nog zou gaan omdraaien.
Osijek hè !
Je kunt je één keer verslikken, maar niet 2x achtereen. Het is een club op het niveau van FC Den Bosch. Je hebt het stadion gezien toch? De begroting is 15 a 20x kleiner dan die van PSV. En ze eindigen in de Kroatische competitie (!) meestal tussen plaats 3 en 8. Er is werkelijk geen enkel excuus.
Ja, ik ben er van op de hoogte, maar ik heb ook de thuiswedstrijd gezien, en ik zag echt geen enkele aanknopingspunten met betrekking tot enige hoop op verbetering in de uitwedstrijd. Het prutsclubje Osijek speelde simpelweg vele malen professioneler en geslepener dan PSV, en had uit immers al een doelpunt gescoord, ze hoefden de muur thuis alleen maar nog hoger op te trekken. PSV kon er thuis al niet doorheen komen, niet alleen omdat ze zelf onbekwaam waren en het verkeerde systeem speelden, maar ook omdat Osijek gewoon uiterst georganiseerd en gedisciplineerd speelt en het systeem van Cocu hun systeem volledig in de hand speelde. Met die wetenschap ga ja dan naar de uitwedstrijd toe, waar je ook nog eens weet dat het daar zo'n 15 graden warmer is, en je weet dat je onder Cocu geen rigoreuze, wonderbaarlijke veranderingen hoeft te verwachten. Nee, ik verwacht dan echt niet dat het ineens rechtgetrokken gaat worden, en dat gebeurde dus ook niet.
En zo heeft PSV dus op de meest beschamende wijze die maar denkbaar is het record van deelname aan europese eindtoernooien doorbroken; niet tegen een topclub, zelfs niet tegen middenmoot, maar tegen een veredeld amateurclubje.
Cocu zijn positie "staat niet ter discussie" totdat hij ontslagen is. Zo simpel is het. Brands zal nooit openlijk toegeven dat er twijfels zijn. En dat ze hem niet ontslaan snap ik heel goed. Het zou ontzettend opportunistisch zijn om hem na twee wedstrijden te ontslaan. Ze hebben in mei de keuze gemaakt om met Cocu door te gaan en naar eigen zeggen uitgebreid geëvalueerd; consequentie is dat je Cocu dan nu ook de tijd moet geven.