NK Osijek - PSV | Donderdag 3 augustus 2017 | Eindstand: 0-1 | Uitgeschakeld

Status
Je kunt niet meer reageren.
Ik was erg benieuwd naar de eerste reacties van de spelers na de wedstrijd. Maar een reactie zoals die van Locadia slaat toch echt alles?! Hij zal dus een zwaar seizoen krijgen want ja Sparta en Excelsior zijn toch geen Bayern München he!
 
Je zou maar een Mexicaans toptalent zijn, na maanden onderhandelen en pushen met veel bombarie in Eindhoven worden onthaald en dan tien spelers om je heen zien staan die er geen ene reet van blijken te kunnen. Dit PSV is echt het slechtste PSV dat ik ooit heb gezien, en ik volg het nu zo'n beetje tien jaar. Ik moet zeggen dat ik de afgelopen jaren (ik ben ook wat volwassener geworden) wat minder supporter en meer voetballiefhebber ben geworden (heb kunnen genieten van Ajax in de Europa League en de derde plaats vorig jaar deed mij niet zo veel), maar dit doet wel pijn. Ik heb 180 minuten lang naar onzin zitten kijken. Verliezen is 1 ding, maar er zijn twee aspecten die mij mateloos irriteren. 1: er zit geen idee in het veldspel. Wat is het plan? Hoe wil je voetballen? Bij Ajax, Utrecht, Feyenoord, Vitesse, noem ze allemaal maar op gaat ook niet alles altijd goed, maar ze spelen wel herkenbaar voetbal. Wat speelt PSV? Op goed geluk? 2: de reacties na afloop. Schaamteloos. Onder het motto: 'wij, de binnenwereld, weten het allemaal wel beter dan de buitenwereld.' Ze hebben geen idee hoe pijnlijk dit is. Dit is een afgang van ongekende proporties.

Van mij hoeft Cocu niet per se weg, want met een selectie met prutsers als de Jong, Zoet, Schwaab, Isimat, Brenet en onvolgroeide talenten als Bergwijn en balletje-breed Hendrix kun je ook niet zo veel. Mocht Cocu toch vertrekken: haal Ten Hag. Die man heeft potentie.
 
Geen moment gedacht dat uitschakeling ook werkelijkheid had kunnen worden. Geen moment gedacht dat PSV nogmaals zó slecht voor de dag zou komen :cry:
Historisch dieptepunt betreft niet alleen het resultaat, maar ook het vertoonde spel. Of beter: de vertoonde aanwezigheid op het veld, want er was van voetbalspel geen sprake.
 
En Cocu ziet nog positieve dingen "we hebben kansen gecreëerd"..... 2 schoten op doel tegen bal op het dak 5....
 
Als ze zo spelen in alle niet-topwedstrijden zullen we dan uit protest het stadion leeg laten tegen alle ploegen die minder zijn dan Bayern, totdat Cocu weg is? Blijkbaar zijn die tegenstanders te min voor ze. Misschien komen ze dan tot inzicht..
 
Ochtendkrant in Kroatië

DGXi9uVXYAAr25o.jpg

'Eh, arrogante Nederlanders, nu weten jullie wie Osijek is.'

:oops:
 
[h=1]Locadia: Een andere trainer lost nu niks op[/h] http://www.ed.nl/psv/locadia-een-andere-trainer-lost-nu-niks-op~acdc7ad3/

Een nieuwe coach? Dat heeft volgens mij geen zin. We weten op dit moment prima wat onze taken zijn en er is geen onduidelijkheid of een gebrek aan vertrouwen. We hebben het aan onszelf te wijten omdat we de mogelijkheden niet hebben benut."

:unsure:Daar is niets van terug te zien. :re:
Een gebrek aan creativiteit, mentaliteit en mentale weerbaarheid wel. :mad: :bat:


 
Osijek fans vieren winst op PSV. Met Feyenoord tattoo? :ai:
Supporters vrijheid staat op het shirt.


DGXg9dhW0AAsILY.jpg
 
Laatst bewerkt:
Locadia stond er bij mij goed op. Nu deze uitspraken mag hij van mij direct weg. Wat een eikel! Deze selectie krijgt het voor elkaar voor het eerst in het serieuze voetbaltijdperk Europees voetbal te missen en dan schamen ze zich nog niet. :sick:

Edit: dan mocht hij zich eindelijk op zijn positie bewijzen en dan kan meneer zich blijkbaar niet opladen.
 
Laatst bewerkt:
Geen moment gedacht dat uitschakeling ook werkelijkheid had kunnen worden. Geen moment gedacht dat PSV nogmaals zó slecht voor de dag zou komen :cry:
Historisch dieptepunt betreft niet alleen het resultaat, maar ook het vertoonde spel. Of beter: de vertoonde aanwezigheid op het veld, want er was van voetbalspel geen sprake.

Meen je dat nou echt? Zo naïef had ik je niet ingeschat. Ik had juist het omgekeerde; geen moment gedacht dat PSV dit nog zou gaan omdraaien.

 
Toch, ondanks dat ik niets heb met het land of de mensen (beetje sneu volk daar) moet ik wel zeggen dat Osijek qua defensie wel erg goed heeft gespeeld. Verdedigden als bezetenen. Het verschil tussen echt iets willen en dan PSV (met een `het komt wel goed` houding).

Ik heb me erin berust wantja. Verliezen van een tegenstander die beter is is voor mij makkelijker te accepteren. Hoewel de tegenstander een elftal is waar ik nog nooit van had gehoord en over een week ook niet meer zal herinneren.
 
Meen je dat nou echt? Zo naïef had ik je niet ingeschat. Ik had juist het omgekeerde; geen moment gedacht dat PSV dit nog zou gaan omdraaien.

Osijek hè !

Je kunt je één keer verslikken, maar niet 2x achtereen. Het is een club op het niveau van FC Den Bosch. Je hebt het stadion gezien toch? De begroting is 15 a 20x kleiner dan die van PSV. En ze eindigen in de Kroatische competitie (!) meestal tussen plaats 3 en 8. Er is werkelijk geen enkel excuus.
 
Osijek hè !

Je kunt je één keer verslikken, maar niet 2x achtereen. Het is een club op het niveau van FC Den Bosch. Je hebt het stadion gezien toch? De begroting is 15 a 20x kleiner dan die van PSV. En ze eindigen in de Kroatische competitie (!) meestal tussen plaats 3 en 8. Er is werkelijk geen enkel excuus.

Ja, ik ben er van op de hoogte, maar ik heb ook de thuiswedstrijd gezien, en ik zag echt geen enkele aanknopingspunten met betrekking tot enige hoop op verbetering in de uitwedstrijd. Het prutsclubje Osijek speelde simpelweg vele malen professioneler en geslepener dan PSV, en had uit immers al een doelpunt gescoord, ze hoefden de muur thuis alleen maar nog hoger op te trekken. PSV kon er thuis al niet doorheen komen, niet alleen omdat ze zelf onbekwaam waren en het verkeerde systeem speelden, maar ook omdat Osijek gewoon uiterst georganiseerd en gedisciplineerd speelt en het systeem van Cocu hun systeem volledig in de hand speelde. Met die wetenschap ga ja dan naar de uitwedstrijd toe, waar je ook nog eens weet dat het daar zo'n 15 graden warmer is, en je weet dat je onder Cocu geen rigoreuze, wonderbaarlijke veranderingen hoeft te verwachten. Nee, ik verwacht dan echt niet dat het ineens rechtgetrokken gaat worden, en dat gebeurde dus ook niet.

En zo heeft PSV dus op de meest beschamende wijze die maar denkbaar is het record van deelname aan europese eindtoernooien doorbroken; niet tegen een topclub, zelfs niet tegen middenmoot, maar tegen een veredeld amateurclubje.
 
Laatst bewerkt:
Ja, ik ben er van op de hoogte, maar ik heb ook de thuiswedstrijd gezien, en ik zag echt geen enkele aanknopingspunten met betrekking tot enige hoop op verbetering in de uitwedstrijd. Het prutsclubje Osijek speelde simpelweg vele malen professioneler en geslepener dan PSV, en had uit immers al een doelpunt gescoord, ze hoefden de muur thuis alleen maar nog hoger op te trekken. PSV kon er thuis al niet doorheen komen, niet alleen omdat ze zelf onbekwaam waren en het verkeerde systeem speelden, maar ook omdat Osijek gewoon uiterst georganiseerd en gedisciplineerd speelt en het systeem van Cocu hun systeem volledig in de hand speelde. Met die wetenschap ga ja dan naar de uitwedstrijd toe, waar je ook nog eens weet dat het daar zo'n 15 graden warmer is, en je weet dat je onder Cocu geen rigoreuze, wonderbaarlijke veranderingen hoeft te verwachten. Nee, ik verwacht dan echt niet dat het ineens rechtgetrokken gaat worden, en dat gebeurde dus ook niet.

En zo heeft PSV dus op de meest beschamende wijze die maar denkbaar is het record van deelname aan europese eindtoernooien doorbroken; niet tegen een topclub, zelfs niet tegen middenmoot, maar tegen een veredeld amateurclubje.

Tsja... het wil nog niet landen. Wat je schrijft is volledig waar..., en toch kan ik het nog altijd niet geloven dat PSV dit heeft laten gebeuren.
 
Wapperen met witte zakdoekjes helpt niet, maar ik zou het toch wel fijn vinden als er zo langzamerhand eens conclusies getrokken zouden kunnen worden die passen bij het topsportklimaat dat PSV zegt voor te staan.
 
Witte zakdoekjes helpt ook niks, men moet verdomme met fakkels voor het stadion gaan staan, dit is de grootste afgang ever en dan lees je hoe debiel Locadia is en de leiding zelf :/


Brands: Positie van Cocu staat niet ter discussie


De morgen na de deceptie in Osijek en de daaropvolgende Europese uitschakeling, stond Marcel Brands op de luchthaven van de Oost-Kroatische plaats de pers te woord. ,,Dit is op de eerste plaats voor onze fans en voor ons een enorme teleurstelling. Het hoort niet bij PSV", aldus de directeur voetbalzaken van PSV

:FP::FP::FP:

Nu hopen dat AZ de sukkeltjes ff afslacht met 0-3 minimaal, laat ze maar allemaal branden zolang ze niet willen luisteren.
 
Cocu zijn positie "staat niet ter discussie" totdat hij ontslagen is. Zo simpel is het. Brands zal nooit openlijk toegeven dat er twijfels zijn. En dat ze hem niet ontslaan snap ik heel goed. Het zou ontzettend opportunistisch zijn om hem na twee wedstrijden te ontslaan. Ze hebben in mei de keuze gemaakt om met Cocu door te gaan en naar eigen zeggen uitgebreid geëvalueerd; consequentie is dat je Cocu dan nu ook de tijd moet geven.
 
Cocu zijn positie "staat niet ter discussie" totdat hij ontslagen is. Zo simpel is het. Brands zal nooit openlijk toegeven dat er twijfels zijn. En dat ze hem niet ontslaan snap ik heel goed. Het zou ontzettend opportunistisch zijn om hem na twee wedstrijden te ontslaan. Ze hebben in mei de keuze gemaakt om met Cocu door te gaan en naar eigen zeggen uitgebreid geëvalueerd; consequentie is dat je Cocu dan nu ook de tijd moet geven.

Hear hear. Helaas :(
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan