LNBL
Aanvoerder
Cocu zegt dat iedereen meer heeft gegeven dan 100% en dat ze meer hebben gebracht pffff echt ze zien het zelf niet eens
Dit meen je niet, toch?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Let op: This feature may not be available in some browsers.
Cocu zegt dat iedereen meer heeft gegeven dan 100% en dat ze meer hebben gebracht pffff echt ze zien het zelf niet eens
Vorig jaar zomer is er (op het veld) niet doorgeselecteerd.
Deze zomer (tot nu toe) niet in de staf.
Zou me desondanks niet verbazen als PSV gewoon mee gaat doen om de titel. Hou me daar het komende seizoen maar aan!!
Moeten ze wel eerst van Cocu af. Dat wel.
Dit meen je niet, toch?
geloof best dat de wil om te winnen er is, maar als er geen lijn in zit, geen automatismen in geslepen zijn dan gaat het nier.
Daar moet een trainer en zijn staf voor zorgen.
Cocu eruit en snel,zo verlies je ook van AZ.
Dan heb je de scheidsrechter zo mee, en dan lukt het alsnog niet. Drie pingels voor die amateurs niet gegeven en dan nog verliezen. Dit is oprecht gewoon zó schandalig, dat het grappig is. Ik mag er ziek van zijn, maar mijn ratio zegt me toch echt dat je uit schaamte dit seizoen echt niet moet zeggen dat je een supporter bent van PSV.
En? Hoe vinden we het intern opvangen van Guardado, Moreno en Willems trouwens gaan?
Dit matige PSV is het gevolg van dom beleid en domme supporters. Hier op het forum zijn er altijd goede discussies en meningen, waar ik het niet altijd mee eens ben. Maar er wordt nagedacht. Sta voor de grap eens op Oost, en je schaamt je dat je voor PSV bent. Geniet ervan allemaal, het wordt een mooi seizoen! De supporters krijgen waar ze recht op hebben.
Misschien nog niet eens van AZ, want die graaft zich niet in, maar wel van Excelsior, Sparta, VVV Venlo en NAC Breda.
Er was al geen geld om de selectie nog te versterken, na de uitschakeling is PSV wellicht zelfs gedwongen om een speler te verkopen om het begrotingstekort mee op te vullen. We hebben 0 euro op de bank. Het enige waar je op kan hopen is een Feyenoord-scenario waarin talenten op staan. Moet je ze wel de kans geven. Aangezien ik dit PSV totaal geen kans geef tegen Ajax en Feyenoord zou ik het geen gek idee vinden om je talenten meters te laten maken in de eredivisie in de hoop dat er een paar goed doorbreken zoals Paal, Rigo, Gudmonsson en Lammers. Naast het ontslaan van Cocu moet PSV ook snijden in de selectie en iedereen die symbool staat voor het inspiratieloze voetbal eruit schoppen, hiertoe reken ik: Pröpper op de eerste plaats, gevolgd door De Jong, Pereiro, isimat en Schwaab. Van Ginkel betrap ik ook op dit soort trekjes maar die heeft op basis van het vorig seizoen krediet. Locadia vind ik de meest overschatte speler in de selectie. Een iets luxere versie van Zeefuik. Arme Lozano toch. Het moet voor hem een nachtmerrie zijn.
Wat Der Muzikant zegt: Guardado en Moreno hebben een heleboel verbloemd de afgelopen jaren. Zonder deze spelers is PSV kwalitatief niet beter dan Utrecht of AZ.
Deels mee eens. Maar Brands en Gerbrands mogen wat mij betreft ook opbokken. De ene is verantwoordelijk voor het aankoopbeleid, en de ander is verantwoordelijk voor het laten aankloten en doorsudderen van Brands en coachende nietsnut Cocu, onder het mom van topsportklimaat. Het maakt niet uit hoeveel talenten je minuten laat maken; zolang Cocu er zit verpest je ze er alleen maar mee. Al zet je Messi in dit elftal krijg je nog geen doelpunt of iets fatsoenlijks te zien.
Kortom: ze gaan dus niet meedoen om de titel (tenzij er een wereldwonder geschied en Cocu de eer aan zichzelf houdt).
Niet alleen Cocu, maar ook Brands en Gerbrands mogen wat mij betreft wieberen. Zit totaal geen voetbal- en topsportmanagement know-how in dit trio.
Locadia: "Ander gevoel dan dat je tegen Bayern speelt"
https://www.foxsports.nl/video/locad...bayern-speelt/
mg:
![]()
Philipp "wij gaan ons zeker plaatsen"Cocu
Dat laatste geloof ik gewoon niet. Vaak is het een kwestie van een spiegel voor je neus houden en/of slechts één schakeltje er tussenuit halen.
Gewoon doorselecteren ook op bestuurlijk niveau.
Die spiegel is Osijek geweest en dat schakeltje is om te beginnen Cocu.
Ik kan niet geloven dat ze er ALLEMAAL (spelers en staf) geen hout meer van kunnen. Mijns inziens zit er maar één rotte appel in de kist en die steekt de rest aan.
[h=1]'We hebben veel moeite om een goal te maken, dan wordt het lastig'[/h] http://nos.nl/artikel/2186360-we-hebben-veel-moeite-om-een-goal-te-maken-dan-wordt-het-lastig.html
Tsja :re: