NK Osijek - PSV | Donderdag 3 augustus 2017 | Eindstand: 0-1 | Uitgeschakeld

Status
Je kunt niet meer reageren.
Vorig jaar zomer is er (op het veld) niet doorgeselecteerd.
Deze zomer (tot nu toe) niet in de staf.

Zou me desondanks niet verbazen als PSV gewoon mee gaat doen om de titel. Hou me daar het komende seizoen maar aan!!
Moeten ze wel eerst van Cocu af. Dat wel.

Kortom: ze gaan dus niet meedoen om de titel (tenzij er een wereldwonder geschied en Cocu de eer aan zichzelf houdt).

Niet alleen Cocu, maar ook Brands en Gerbrands mogen wat mij betreft wieberen. Zit totaal geen voetbal- en topsportmanagement know-how in dit trio.
 
geloof best dat de wil om te winnen er is, maar als er geen lijn in zit, geen automatismen in geslepen zijn dan gaat het nier.
Daar moet een trainer en zijn staf voor zorgen.
Cocu eruit en snel,zo verlies je ook van AZ.
 
En dat roep ik niet alleen vandaag,Cocu was een geweldige voetballer, helaas kan hij dat als trainer niet brengen.
Daar doen 2 kampioenschappen niets aan.
 
geloof best dat de wil om te winnen er is, maar als er geen lijn in zit, geen automatismen in geslepen zijn dan gaat het nier.
Daar moet een trainer en zijn staf voor zorgen.
Cocu eruit en snel,zo verlies je ook van AZ.

Misschien nog niet eens van AZ, want die graaft zich niet in, maar wel van Excelsior, Sparta, VVV Venlo en NAC Breda.
 
Er was al geen geld om de selectie nog te versterken, na de uitschakeling is PSV wellicht zelfs gedwongen om een speler te verkopen om het begrotingstekort mee op te vullen. We hebben 0 euro op de bank. Het enige waar je op kan hopen is een Feyenoord-scenario waarin talenten op staan. Moet je ze wel de kans geven. Aangezien ik dit PSV totaal geen kans geef tegen Ajax en Feyenoord zou ik het geen gek idee vinden om je talenten meters te laten maken in de eredivisie in de hoop dat er een paar goed doorbreken zoals Paal, Rigo, Gudmonsson en Lammers. Naast het ontslaan van Cocu moet PSV ook snijden in de selectie en iedereen die symbool staat voor het inspiratieloze voetbal eruit schoppen, hiertoe reken ik: Pröpper op de eerste plaats, gevolgd door De Jong, Pereiro, isimat en Schwaab. Van Ginkel betrap ik ook op dit soort trekjes maar die heeft op basis van het vorig seizoen krediet. Locadia vind ik de meest overschatte speler in de selectie. Een iets luxere versie van Zeefuik. Arme Lozano toch. Het moet voor hem een nachtmerrie zijn.

Wat Der Muzikant zegt: Guardado en Moreno hebben een heleboel verbloemd de afgelopen jaren. Zonder deze spelers is PSV kwalitatief niet beter dan Utrecht of AZ.
 
Dan heb je de scheidsrechter zo mee, en dan lukt het alsnog niet. Drie pingels voor die amateurs niet gegeven en dan nog verliezen. Dit is oprecht gewoon zó schandalig, dat het grappig is. Ik mag er ziek van zijn, maar mijn ratio zegt me toch echt dat je uit schaamte dit seizoen echt niet moet zeggen dat je een supporter bent van PSV.

En? Hoe vinden we het intern opvangen van Guardado, Moreno en Willems trouwens gaan?

Dit matige PSV is het gevolg van dom beleid en domme supporters. Hier op het forum zijn er altijd goede discussies en meningen, waar ik het niet altijd mee eens ben. Maar er wordt nagedacht. Sta voor de grap eens op Oost, en je schaamt je dat je voor PSV bent. Geniet ervan allemaal, het wordt een mooi seizoen! De supporters krijgen waar ze recht op hebben.

De supporters op Oost zijn niet representatief voor de doorsnee PSV supporter, als vaker meegaand naar uitwedstrijden met die gasten beaam ik dat met klem. Naar hen wordt echt niet geluisterd, de discussies hier worden ook echt niet gevolgd. PSV, het voetbal in zijn totaliteit, is te commercieel geworden. En helaas erg opportunistisch, als de bal net even anders valt is alles anders.

PSV heeft nog geen goed rendement uit de jeugdopleiding, en heeft geen goede slag geslagen op de transfermarkt. Cocu lijkt het echt niet te hebben, of nu even niet echt. Het lijkt allemaal zo gezapig. Maar echte kwaliteit is het manco op dit moment. En hoe dit te doorbreken? Mazzel met een goede transfer, mazzel met een zich super ontwikkelende speler. Of twee. En Cocu? Tactisch niet voldoende bagage, met een staf als Brood, van Nistelrooij en van Bommel lijkt me dat sterk. Voetbal is opportunistisch, of voor degenen die zich 222 miljoen kunnen veroorloven.
 
Laatst bewerkt:
Misschien nog niet eens van AZ, want die graaft zich niet in, maar wel van Excelsior, Sparta, VVV Venlo en NAC Breda.

Ik heb Osijek net zo vaak en gevaarlijker zien aanvallen dan PSV vandaag...

Verschil was dat Osijek professioneel en als een team speelde, vol discipline en slimmigheidjes, en er niets van dat bij PSV te bekennen viel.

Het zogenaamde tactische plannetje van Cocu werd kinderlijk doorzien door de coach van Osijek en hij had er duidelijk geen kind aan om het lam te leggen en uit te buiten.

Op PSV na speelt bijna elke club in het betaalde voetbal tegenwoordig met tactische discipline navenant aan de kwaliteiten die het heeft, en zullen dit PSV het dus altijd heel moeilijk gaan maken, dus ook AZ.

Noodzaak is om per direct een coach aan te stellen die nog iets kan redden van dit zooitje ongeregeld; het aankomende seizoen is nu al verloren omdat je afgelopen seizoen geen afscheid hebt genomen van Cocu; kan de volgende coach het hele aankomende seizoen gebruiken om de boel op de rit te krijgen.
 
Er was al geen geld om de selectie nog te versterken, na de uitschakeling is PSV wellicht zelfs gedwongen om een speler te verkopen om het begrotingstekort mee op te vullen. We hebben 0 euro op de bank. Het enige waar je op kan hopen is een Feyenoord-scenario waarin talenten op staan. Moet je ze wel de kans geven. Aangezien ik dit PSV totaal geen kans geef tegen Ajax en Feyenoord zou ik het geen gek idee vinden om je talenten meters te laten maken in de eredivisie in de hoop dat er een paar goed doorbreken zoals Paal, Rigo, Gudmonsson en Lammers. Naast het ontslaan van Cocu moet PSV ook snijden in de selectie en iedereen die symbool staat voor het inspiratieloze voetbal eruit schoppen, hiertoe reken ik: Pröpper op de eerste plaats, gevolgd door De Jong, Pereiro, isimat en Schwaab. Van Ginkel betrap ik ook op dit soort trekjes maar die heeft op basis van het vorig seizoen krediet. Locadia vind ik de meest overschatte speler in de selectie. Een iets luxere versie van Zeefuik. Arme Lozano toch. Het moet voor hem een nachtmerrie zijn.

Wat Der Muzikant zegt: Guardado en Moreno hebben een heleboel verbloemd de afgelopen jaren. Zonder deze spelers is PSV kwalitatief niet beter dan Utrecht of AZ.

Deels mee eens. Maar Brands en Gerbrands mogen wat mij betreft ook opbokken. De ene is verantwoordelijk voor het aankoopbeleid, en de ander is verantwoordelijk voor het laten aankloten en doorsudderen van Brands en coachende nietsnut Cocu, onder het mom van topsportklimaat. Het maakt niet uit hoeveel talenten je minuten laat maken; zolang Cocu er zit verpest je ze er alleen maar mee. Al zet je Messi in dit elftal krijg je nog geen doelpunt of iets fatsoenlijks te zien.
 
Deels mee eens. Maar Brands en Gerbrands mogen wat mij betreft ook opbokken. De ene is verantwoordelijk voor het aankoopbeleid, en de ander is verantwoordelijk voor het laten aankloten en doorsudderen van Brands en coachende nietsnut Cocu, onder het mom van topsportklimaat. Het maakt niet uit hoeveel talenten je minuten laat maken; zolang Cocu er zit verpest je ze er alleen maar mee. Al zet je Messi in dit elftal krijg je nog geen doelpunt of iets fatsoenlijks te zien.

Daarom begon ik ook met Cocu als eerste persoon die moet wegwezen. Brands en Gerbrands eruit lijkt mij moeilijk te verwezenlijken. Zij hebben de RvC in hun pocket.

Wat mij betreft is het seizoen al verloren. Een seizoen zonder Europees voetbal is voor mij per definitie één zonder glans. Veel forummers kijken neer op de EL, maar voor mij is het meer dan de moeite waard als PSV erin speelt. Je kunt uiteindelijk ploegen als AC Milan, Arsenal, Red Bull Salzburg, Olympique Lyon, Lazio Roma spelen en dan heb ik nog niet eens de ploegen genoemd die later zullen instromen vanuit de CL. Gewoon een hele leuke Europese competitie als je het mij vraagt waar je als Nederlandse ploeg incidenteel nog een succes kan boeken.

Ik weet zeker dat Cocu aanblijft. Dus voorlopig kunnen we een seizoen inspiratieloos voetbal verwachten op de Nederlandse velden van PSV.
 
Kortom: ze gaan dus niet meedoen om de titel (tenzij er een wereldwonder geschied en Cocu de eer aan zichzelf houdt).

Niet alleen Cocu, maar ook Brands en Gerbrands mogen wat mij betreft wieberen. Zit totaal geen voetbal- en topsportmanagement know-how in dit trio.

Dat laatste geloof ik gewoon niet. Vaak is het een kwestie van een spiegel voor je neus houden en/of slechts één schakeltje er tussenuit halen.
Gewoon doorselecteren ook op bestuurlijk niveau.
Die spiegel is Osijek geweest en dat schakeltje is om te beginnen Cocu.

Ik kan niet geloven dat ze er ALLEMAAL (spelers en staf) geen hout meer van kunnen. Mijns inziens zit er maar één rotte appel in de kist en die steekt de rest aan.
 
Laatst bewerkt:
Dat laatste geloof ik gewoon niet. Vaak is het een kwestie van een spiegel voor je neus houden en/of slechts één schakeltje er tussenuit halen.
Gewoon doorselecteren ook op bestuurlijk niveau.
Die spiegel is Osijek geweest en dat schakeltje is om te beginnen Cocu.

Ik kan niet geloven dat ze er ALLEMAAL (spelers en staf) geen hout meer van kunnen. Mijns inziens zit er maar één rotte appel in de kist en die steekt de rest aan.

Als ze na vandaag nog vast blijven houden (ik gok zelf dat er door Gerbrands weer zo'n positivo 'wij staan 100% achter Cocu' berichtje de media ingeslingerd gaat worden) aan Cocu zou ik toch maar gaan beginnen met geloven.

 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan