NK Osijek - PSV | Donderdag 3 augustus 2017 | Eindstand: 0-1 | Uitgeschakeld

Status
Je kunt niet meer reageren.
Niet cynisch bedoeld, ik zou alles op de knvb beker zetten dit seizoen. Daarmee verzeker je jezelf voor EL voor volgend seizoen. Of PSV dit seizoen nou 4e of 9e wordt, je moet daarna toch play-offs spelen. De beker is de beste weg naar Europese deelname. Ik zou dit seizoen gebruiken om jonge spelers een kans te geven. Laar Lammers maar heel seizoen staan in de spits. Geef gudmunsson en rigo een basisplek. Van Ginkel terugsturen naast Londen en propper transfervrij naar Zenit laten gaan tenzij ze er nog iets voor krijgt
 
Alternatieven, wat zijn de alternatieven? Het is vreselijk mager. Cocu weg, nieuwe cv, nieuwe dit, andere dat. Lozano de verlosser? Nog niet. Van Ginkel, mist spirit en creativiteit. De Jong of Locadia, maakt niet uit. Er is veel werk aan de winkel. Jeetje wat was dit slecht. Geen enkele goal in 180 minuten, not even close. Geen passie, geen strijd. Ben even in shock.
 
Niet cynisch bedoeld, ik zou alles op de knvb beker zetten dit seizoen. Daarmee verzeker je jezelf voor EL voor volgend seizoen. Of PSV dit seizoen nou 4e of 9e wordt, je moet daarna toch play-offs spelen. De beker is de beste weg naar Europese deelname. Ik zou dit seizoen gebruiken om jonge spelers een kans te geven. Laar Lammers maar heel seizoen staan in de spits. Geef gudmunsson en rigo een basisplek. Van Ginkel terugsturen naast Londen en propper transfervrij naar Zenit laten gaan tenzij ze er nog iets voor krijgt

Wat ben ik blij dat jij geen trainer bent.
 
:unsure:In de competitie kunnen ze het excuus van een zware Europese wedstrijd niet meer gebruiken. :re:
Misschien kunnen ze nu toeslaan als Ajax en Feyenoord moe zijn van al die Europese wedstrijden. :bat: ;)
 
Op Fox sport 3 nu het interview met Hiddink/Gomes en de terugblik op Champions League in dat mooie seizoen :(
 
Niet cynisch bedoeld, ik zou alles op de knvb beker zetten dit seizoen. Daarmee verzeker je jezelf voor EL voor volgend seizoen. Of PSV dit seizoen nou 4e of 9e wordt, je moet daarna toch play-offs spelen. De beker is de beste weg naar Europese deelname. Ik zou dit seizoen gebruiken om jonge spelers een kans te geven. Laar Lammers maar heel seizoen staan in de spits. Geef gudmunsson en rigo een basisplek. Van Ginkel terugsturen naast Londen en propper transfervrij naar Zenit laten gaan tenzij ze er nog iets voor krijgt
 
Maar goed geen inkomsten EL geeninkomsten van spelersverkoop geen jeugd dus voorlopig geen toekomst ons staan voorlopig magere jaren te wachten
 
Een blamage, een afgang voor PSV en het Nederlands voetbal. Hier moeten toch koppen gaan rollen..... Het was niet eens onverdiend voor Osijek.
 
Locadia zegt op Fox voor hun was het de wedstrijd van hun leven en voor ons is het moeilijk je op te laden voor dit soort wedstrijden het is geen Bayern München waar je tegen speelt????? Die lui zijn niet goed echt die mogen het shirt van psv niet dragen bah bah
 
Laatst bewerkt:
Dan heb je de scheidsrechter zo mee, en dan lukt het alsnog niet. Drie pingels voor die amateurs niet gegeven en dan nog verliezen. Dit is oprecht gewoon zó schandalig, dat het grappig is. Ik mag er ziek van zijn, maar mijn ratio zegt me toch echt dat je uit schaamte dit seizoen echt niet moet zeggen dat je een supporter bent van PSV.

En? Hoe vinden we het intern opvangen van Guardado, Moreno en Willems trouwens gaan?

Dit matige PSV is het gevolg van dom beleid en domme supporters. Hier op het forum zijn er altijd goede discussies en meningen, waar ik het niet altijd mee eens ben. Maar er wordt nagedacht. Sta voor de grap eens op Oost, en je schaamt je dat je voor PSV bent. Geniet ervan allemaal, het wordt een mooi seizoen! De supporters krijgen waar ze recht op hebben.
 
Cocu zegt dat iedereen meer heeft gegeven dan 100% en dat ze meer hebben gebracht pffff echt ze zien het zelf niet eens
 
Ongeloofeloos... dit seizoen tot nu toe 6 serieuze (oefen)wedstrijden, 4 doelpunten. Met zo'n moyenne ben je degradatiekandidaat.
 
Dan heb je de scheidsrechter zo mee, en dan lukt het alsnog niet. Drie pingels voor die amateurs niet gegeven en dan nog verliezen. Dit is oprecht gewoon zó schandalig, dat het grappig is. Ik mag er ziek van zijn, maar mijn ratio zegt me toch echt dat je uit schaamte dit seizoen echt niet moet zeggen dat je een supporter bent van PSV.

En? Hoe vinden we het intern opvangen van Guardado, Moreno en Willems trouwens gaan?

Dit matige PSV is het gevolg van dom beleid en domme supporters. Hier op het forum zijn er altijd goede discussies en meningen, waar ik het niet altijd mee eens ben. Maar er wordt nagedacht. Sta voor de grap eens op Oost, en je schaamt je dat je voor PSV bent. Geniet ervan allemaal, het wordt een mooi seizoen! De supporters krijgen waar ze recht op hebben.

Vorig jaar zomer is er (op het veld) niet doorgeselecteerd.
Deze zomer (tot nu toe) niet in de staf.

Zou me desondanks niet verbazen als PSV gewoon mee gaat doen om de titel. Hou me daar het komende seizoen maar aan!!
Moeten ze wel eerst van Cocu af. Dat wel.
 
Als er niks gebeurt... wordt dit seizoen een regelrechte ramp. Alle kleinere ploegen graven zich in... en PSV speelt 0-0 of verliest met 1-0.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan