Ik heb een gedeelte van Pachuca tegen Qarabag gekeken,en een halve competitiewestrijd van Pachuca dankzij een medeforummer, Youtubebeelden bekeken en recensies over hem gelezen en ja, dan maakt hij een goede indruk op mij. Bovendien schijnen Lozano en hij een perfecte match in het veld te hebben. Al bij al juich ik de mogelijke transfer toe.
Heb je ook Aisatti tegen Milan gezien?
 
Jij wilt werkelijk elke cent die binnenkomt investeren in iemand die je volgens mij nog nooit hebt zien voetballen. Ik vind dat echt bijzonder...
Onze verdediging is momenteel niet bepaald in vorm, moeten we niet iets achter de hand houden om -als het nodig zou zijn- in de winterstop nog iets te kunnen doen in de laatste linie?

Ons middenveld wordt zelfs overlopen door clubs uit het rechterrijtje. Dan kun je wel een Cocu'tje doen door de verdediging dicht te willen timmeren, maar wij weten allen dat dit niet werkt. :maniac:

Dus iedere middenvelder, ongeacht de prijs, ongeacht of ik hem heb zien spelen, wordt ook door mij met open armen ontvangen. :lol:
 
On topic denk ik dat Isimat morgen speelt.
 
Als Isi gaat zou ik wel een vervanger halen. Obispo is nog erg jong, dan heb je verder alleen Sainsbury. Het houdt dan niet over.

Ik gun Isi trouwens het beste!
 
Als Isi gaat zou ik wel een vervanger halen. Obispo is nog erg jong, dan heb je verder alleen Sainsbury. Het houdt dan niet over.

Ik gun Isi trouwens het beste!
Zo kom je er nooit als jeugdspeler. Je moet toch ergens leren en jezelf bewijzen.
 
Als Isi gaat zou ik wel een vervanger halen. Obispo is nog erg jong, dan heb je verder alleen Sainsbury. Het houdt dan niet over.

Ik gun Isi trouwens het beste!

Ik vind Schwaab, Viergever, Sainsbury en Obispo een prima bezetting voor de centrale posities. Als een van die vier nog niet eens een talent mag zijn...

Eerlijk gezegd vind ik het eigenlijk belangrijker dat Obispo aan spelen toe komt. Ik zou het dus niet eens verkeerd vinden als het rondom Isimat net niet lukt, en dat Obispo verhuurd kan worden zodat hij een heel seizoen minuten maakt. Bij PSV zal hij toch vierde keus zijn en wederom in de eerste divisie spelen, daar wordt hij niet beter van.
 
Ons middenveld wordt zelfs overlopen door clubs uit het rechterrijtje. Dan kun je wel een Cocu'tje doen door de verdediging dicht te willen timmeren, maar wij weten allen dat dit niet werkt. :maniac:
[...]
Een cocu'tje is als je met méér slechte verdedigers gaat spelen. Mijn voorkeur gaat uit naar vier minstens acceptabele verdedigers, waarvan het liefst minimaal 2 echt goed. Dat is echt iets anders. ;)

Ik heb een gedeelte van Pachuca tegen Qarabag gekeken,en een halve competitiewestrijd van Pachuca dankzij een medeforummer, Youtubebeelden bekeken en recensies over hem gelezen en ja, dan maakt hij een goede indruk op mij. Bovendien schijnen Lozano en hij een perfecte match in het veld te hebben. Al bij al juich ik de mogelijke transfer toe.
Ik haal dan nog maar eens het argument aan dat als hij inderdaad zou goed is, er wel meer clubs achter heb aan zouden zitten toch? Rijkere clubs?
 
Gewoon Isi houden en weer terug in de basis. Contract ook met 1 jaar verlengen. Teveel mutaties in 1 zomer. Angelino, Viergever, Dumfries, Rosario/Rigo en Periero nieuwe plek is gewoon teveel.
 
Of die Guti al die centen waard is, kan ik je niet vertellen. Ik geloof dat ik met Lozano (ook voor die centen) tevreden ben. Met de "goedkopere" Luckassen en Ramselaar ben ik helemaal niet tevreden.

Wel weet ik dat momenteel het middenveld de zwakste linie van PSV is (waar is Brands gebleven ;)). Dus investeren in de linie lijkt me noodzakelijk.

De verdediging is zeker in het centrum niet je van het, maar daar heeft PSV al 3 nieuwe spelers gekocht: Dumfries, Sainsbury en Angelino. Ik zie niet gauw een extra verdediger komen. Al mist PSV eigenlijk nog reservebacks. Ik denk dat Teze de nieuwe Brenet wordt. Misschien dat die jongen uit de Turkse competitie alsnog komt. Die schijnt multifunctioneel te zijn (een Brandsaankoop). Geen idee of dit financieel afhangt van de aankoop van Gutierrez.

Teze is een RB, een reserve LB is er niet. Centraal Obispo en Sainsbury zullen de reserves in het centrum zijn. Met een goedkope back-up ben je er dan wel. Ben het met je eens dat op het middenveld wel een ervaren kracht van niveau mag komen. Gok dat de uitkomst van vanavond het verschil gaat maken tussen een goedkope gok of een speler van hoger niveau.
 
Gewoon Isi houden en weer terug in de basis. Contract ook met 1 jaar verlengen. Teveel mutaties in 1 zomer. Angelino, Viergever, Dumfries, Rosario/Rigo en Periero nieuwe plek is gewoon teveel.
Hoe de situatie veranderd is in anderhalve maand! Ik denk dat isi geruisloos gaat verdwijnen. Las ergens een berichtje dat hij voor 2 miljoen was aangeboden aan Anderlecht.
 
'Ongemotiveerde' Isimat bij PSV: 'Van Bommel moet hem laten trainen tot-ie kotst'

link

PSV-trainer Mark van Bommel moet Nicolas Isimat-Mirin 'laten trainen tot-ie kotst' na zijn wanprestatie tegen RKC Waalwijk. Dat vindt Jan Poortvliet, oud-speler van PSV. Hij heeft het gevoel dat Isimat-Mirin niet meer gemotiveerd is.
Zijn optreden in de beker tegen RKC (2-3 nederlaag) verliep dramatisch, zag ook Poortvliet. "Hij zakte door het ijs in die wedstrijd. Hij oogt sowieso niet fit. Je moet je afvragen of-ie nog wel de motivatie heeft om te spelen. Daar geloof ik niet meer in."
Van Bommel moet de Fransman stevig aanpakken, vindt Poortvliet. "Geef hem maar individuele training. Tot-ie kotst. Isimat is teleurgesteld, dat mag. Maar het kan toch niet zo zijn dat-ie het nu gewoon opgeeft? Dat is echt slecht."
 
'Ongemotiveerde' Isimat bij PSV: 'Van Bommel moet hem laten trainen tot-ie kotst'

link

PSV-trainer Mark van Bommel moet Nicolas Isimat-Mirin 'laten trainen tot-ie kotst' na zijn wanprestatie tegen RKC Waalwijk. Dat vindt Jan Poortvliet, oud-speler van PSV. Hij heeft het gevoel dat Isimat-Mirin niet meer gemotiveerd is.
Zijn optreden in de beker tegen RKC (2-3 nederlaag) verliep dramatisch, zag ook Poortvliet. "Hij zakte door het ijs in die wedstrijd. Hij oogt sowieso niet fit. Je moet je afvragen of-ie nog wel de motivatie heeft om te spelen. Daar geloof ik niet meer in."
Van Bommel moet de Fransman stevig aanpakken, vindt Poortvliet. "Geef hem maar individuele training. Tot-ie kotst. Isimat is teleurgesteld, dat mag. Maar het kan toch niet zo zijn dat-ie het nu gewoon opgeeft? Dat is echt slecht."
'Ongemotiveerde' Isimat bij PSV: 'Van Bommel moet hem laten trainen tot-ie kotst'

link

PSV-trainer Mark van Bommel moet Nicolas Isimat-Mirin 'laten trainen tot-ie kotst' na zijn wanprestatie tegen RKC Waalwijk. Dat vindt Jan Poortvliet, oud-speler van PSV. Hij heeft het gevoel dat Isimat-Mirin niet meer gemotiveerd is.
Zijn optreden in de beker tegen RKC (2-3 nederlaag) verliep dramatisch, zag ook Poortvliet. "Hij zakte door het ijs in die wedstrijd. Hij oogt sowieso niet fit. Je moet je afvragen of-ie nog wel de motivatie heeft om te spelen. Daar geloof ik niet meer in."
Van Bommel moet de Fransman stevig aanpakken, vindt Poortvliet. "Geef hem maar individuele training. Tot-ie kotst. Isimat is teleurgesteld, dat mag. Maar het kan toch niet zo zijn dat-ie het nu gewoon opgeeft? Dat is echt slecht."

3 goals tegen verantwoordelijk clown Isi wat ben ik blij dat de TEC staf vorigjaar al had gezien wat een matige verdediger het is.
 
Lees net op soccernews dat Isi voor 300000 naar besiktas verkast waar hij 1,1 mjn gaat verdienen. Wel echt heel weinig voor een speler die vorig seizoen basisspeler was.
 
Lees net op soccernews dat Isi voor 300000 naar besiktas verkast waar hij 1,1 mjn gaat verdienen. Wel echt heel weinig voor een speler die vorig seizoen basisspeler was.
€300.000, das inderdaad wel heul laag, hebben m ooit gekocht voor €2.500.000. Kortom, we kopen voor belachelijk lage bedragen en weten dan nog verlies te maken.

Zie in andere berichtgeving wel een hoger bedrag, €350.000
 
Wel apart eigenlijk dat zo een speler zich binnen een jaar drie keer kopen haha. (indien waar)
 
€300.000, das inderdaad wel heul laag, hebben m ooit gekocht voor €2.500.000. Kortom, we kopen voor belachelijk lage bedragen en weten dan nog verlies te maken.

Zie in andere berichtgeving wel een hoger bedrag, €350.000

Volgens Transfermarkt ligt zijn transferwaarde nog steeds op €2.500.000. Als hier ook maar iets van waar is dan mag iedereen bij PSV die deze transfer goedkeurde ontslag krijgen wat mij betreft. Ik vind spelers marktconform verkopen al ergerlijk genoeg, aangezien iedere andere ploeg in de wereld die ieder jaar kampioenskandidaat is zijn spelers boven marktconforme waardes verkoopt, maar spelers zelfs diep onder hun waarde verkopen is wel een absoluut dieptepunt.
 
Terug
Bovenaan Onderaan