Meneer Isimat wil dus naar een andere club en gaat ook vertrekken. Domme jongen die komt op de bank en zien we nog eens terug bij sparta of bij saudi arabica.
Veel succes..
Alle spelers bij PSV willen op een gegeven moment naar een andere club. Dat is een gegeven bij alle eredivisie ploegen.

Isimat claimt dat er interesse is voor hem: (Franse) bron. De meest concrete clubs lijken Stade Rennes eb Besiktas. Maar er zouden ook andere clubs zijn die enige interesse zouden hebben.


(In de tweede bron staat wederom dat Isimat nog maar een 1 jarig contract bij PSV heeft. Als dat zo is moet hij dit jaar verkocht worden wil PSV nog iets van geld ontvangen)
 
Laatst bewerkt:
Alle spelers bij PSV willen op een gegeven moment naar een andere club. Dat is een gegeven bij alle eredivisie ploegen.

Isimat claimt dat er interesse is voor hem: (Franse) bron. De meest concrete clubs lijken Stade Rennes eb Besiktas. Maar er zouden ook andere clubs zijn die enige interesse zouden hebben.

(In de tweede bron staat wederom dat Isimat nog maar een 1 jarig contract bij PSV heeft. Als dat zo is moet hij dit jaar verkocht worden wil PSV nog iets van geld ontvangen)

Het zou zo maar eens kunnen. Misschien is het intern al bekend en is dat een reden dat hij in de voorbereiding niet veel is gebruikt.
 
Isimat is een leuke gozer en hij doet goed z'n best, maar ik schat Viergever toch hoger in. Ook hier zou Isi dus waarschijnlijk op de bank belanden. Dat én het feit dat hij nog maar één jaar contact heeft is reden genoeg om interesse van andere clubs serieus te overwegen.
 
Isimat is een leuke gozer en hij doet goed z'n best, maar ik schat Viergever toch hoger in. Ook hier zou Isi dus waarschijnlijk op de bank belanden. Dat én het feit dat hij nog maar één jaar contact heeft is reden genoeg om interesse van andere clubs serieus te overwegen.

Voor mij voelt t n beetje zonde, na jaren van geduld en t moeten slikken van foutjes was hij in de tweede seizoenshelft eindelijk van acceptabel niveau. En zelfs als Viergever beter zou blijken (wat ik nog maar moet zien), ook onze bank mag best wel spelers hebben die voldoende vlieguren in t eerste hebben.
 
Voor mij voelt t n beetje zonde, na jaren van geduld en t moeten slikken van foutjes was hij in de tweede seizoenshelft eindelijk van acceptabel niveau. En zelfs als Viergever beter zou blijken (wat ik nog maar moet zien), ook onze bank mag best wel spelers hebben die voldoende vlieguren in t eerste hebben.
Dat laatste ben ik ook zeker met je eens, maar ik verwacht niet dat Isimat het ziet zitten om weer naar de bank te gaan, dus hij zal dan niet bijtekenen. En dat betekent voor PSV dan weer dat hij verkocht moet worden.
 
Das geen adequate vervanging. Das een egotripper die met zijn eigen naam dweept.

Ach, daar zijn wij niet bang voor...

(want ... is erbij)

Even reageren op dat hij weg wil. Wat ik gelezen heb is dat er interesse in hem is, hij hiervoor openstaat en dat hij op het moment dat er iets concreets is gaat kijken wat het beste is in overleg met PSV. Niets mis mee lijkt me?
 
Even reageren op dat hij weg wil. Wat ik gelezen heb is dat er interesse in hem is, hij hiervoor openstaat en dat hij op het moment dat er iets concreets is gaat kijken wat het beste is in overleg met PSV. Niets mis mee lijkt me?

Inderdaad en omdat er niets concreets is blijft hij waarschijnlijk bij PSV.
 
Super leuke kerel. Goed voor de sfeer in je elftal vermoed ik. Maar met Luckassen en Schwaab is die positie voldoende bezet. Van Bommel lijkt ook andere voorkeur te hebben, dus misschien niet zo gek om hem te laten gaan. Geld kunnen we goed gebruiken. Isimat lijkt me 8 mln te vertegenwoordigen, dus zal wel voor 6 mln verkocht worden :cautious:
 
En dan toch maar het contract verlengen om wat te verdienen, of komende zomer transfervrij de deur uit laten lopen?

Een contract van een extra jaar is niet verkeerd. Maar ook als hij na dit seizoen transfervrij vertrekt is er geen man overboord. PSV heeft hem vanaf 2014 een jaar gehuurd en vervolgens gekocht voor € 2,4 miljoen. Isimat is nu al 4 jaar bij PSV en heeft dus relatief weinig gekost.
 
Het zou zo maar eens kunnen. Misschien is het intern al bekend en is dat een reden dat hij in de voorbereiding niet veel is gebruikt.

Dit was mij ook opgevallen.. en kan hier zeker wel eens verband mee houden.
Ik dacht dat dit te maken had met dat men ook een ingespeeld viergever/ schwaab duo wil
daar heb je ook tijd voor nodig

misschien voelt meneer zich gepasseerd
 
PSV's Isimat-Mirin wants Beşiktaş transfer

link

Nicolas Isimat-Mirin has revealed that he is in talks with Beşiktaş about a probable move this summer. Speaking to the French media, the player said: "We are working on an agreement with Beşiktaş. It's a club I would like to get transferred to. There are two or three small details left to discuss," he said.

:unsure: Zal hij toch vertrekken?
 
PSV's Isimat-Mirin wants Beşiktaş transfer

link

Nicolas Isimat-Mirin has revealed that he is in talks with Beşiktaş about a probable move this summer. Speaking to the French media, the player said: "We are working on an agreement with Beşiktaş. It's a club I would like to get transferred to. There are two or three small details left to discuss," he said.

:unsure: Zal hij toch vertrekken?
10 miljoen zeg ik. 3x Nederlands kampioen en Frans, die zijn net wereldkampioen geworden.
 
Terug
Bovenaan Onderaan