Volgens Transfermarkt ligt zijn transferwaarde nog steeds op €2.500.000. Als hier ook maar iets van waar is dan mag iedereen bij PSV die deze transfer goedkeurde ontslag krijgen wat mij betreft. Ik vind spelers marktconform verkopen al ergerlijk genoeg, aangezien iedere andere ploeg in de wereld die ieder jaar kampioenskandidaat is zijn spelers boven marktconforme waardes verkoopt, maar spelers zelfs diep onder hun waarde verkopen is wel een absoluut dieptepunt.

Eens!
PSV betaalde 10 jaar gelden al 750.000 voor Derijck van ADO. Zelfs als Isimat voor 3.000.000 verkocht is is dat niet meer dan een normale transfer.
 
Oh ik zie nu pas dat isi nog maar een contract voor een half jaar had.. Dat verklaard enigzins het belabberde bedrag, maar zelfs dan is het bagger.
 
Kijken hoe John de Jong zijn waarde als TD van psv bewijst. Dit zijn de moeilijkste deals. Een Lozano of Bergwijn verkoopt zichzelf wel net als Memphis destijds. Een slimme TD verkoopt zijn bagger spelers ook goed.
 
PSV geeft Nicolas Isimat de ruimte een transfer af te ronden. De Franse verdediger staat in de belangstelling van het Turkse Besiktas en verlaat het trainingskamp in Doha.
Isimat vertrekt vanavond nog uit het trainingskamp. Hij hoopt op korte termijn een akkoord te bereiken met de topclub uit Turkije.

link
 
Kijken hoe John de Jong zijn waarde als TD van psv bewijst. Dit zijn de moeilijkste deals. Een Lozano of Bergwijn verkoopt zichzelf wel net als Memphis destijds. Een slimme TD verkoopt zijn bagger spelers ook goed.
Nou, die weet zich dus niet te bewijzen als ik het zo lees. N speler ruim 2mlj onder de marktwaarde verkopen zou mijn grootmoeder nog lukken.
 
Ligt ook aan salaris Isimat. Ik bedoel als je daarvoor per maand tonnen kwijt bent oid. dan snap ik wel dat je hem voor weinig verkoopt. Uiteindelijk scheelt het je dan meer kosten dan wachten tot de zomer en hem voor 2 miljoen verkopen. Moeten ten slotte ook clubs interesse hebben.
 
Ligt ook aan salaris Isimat. Ik bedoel als je daarvoor per maand tonnen kwijt bent oid. dan snap ik wel dat je hem voor weinig verkoopt. Uiteindelijk scheelt het je dan meer kosten dan wachten tot de zomer en hem voor 2 miljoen verkopen. Moeten ten slotte ook clubs interesse hebben.

Alleen bij PSV beredeneert men zo. Alles in het nadeel van de eigen club goedpraten. Bij elke andere topclub weten ze het andersom te draaien. #Minderwaardigheidscomplex
 
Ach joh, met t salaris dat vrij komt kunnen ze weer n Schwaab of viergever oppikken. ;) #freedefendersrule
 
Alleen bij PSV beredeneert men zo. Alles in het nadeel van de eigen club goedpraten. Bij elke andere topclub weten ze het andersom te draaien. #Minderwaardigheidscomplex
Ik zie er niks minderwaardigs aan. Gewoon economisch slim proberen te spelen. Ik ken gewoon niet alle details om te beoordelen of dit slim is of niet. Alleen weet wel dat Isi niet de jackpot zal opleveren en waarschijnlijk wel een aardig salaris heeft.
 
Nou, die weet zich dus niet te bewijzen als ik het zo lees. N speler ruim 2mlj onder de marktwaarde verkopen zou mijn grootmoeder nog lukken.
Zolang Gerbrands er nog zit vertrouw ik er wel op dat ze echt het maximale eruit halen. Die laat de Jong echt niet blind zijn gang gaan.
 
PSV weet natuurlijk dat niemand hem wilt, dus eerste de beste club die zijn kant op kijkt mag hem hebben, gratis of voor een kleine zakcentje. Als die maar van de loonlijst af gaat.
 
Ligt ook aan salaris Isimat. Ik bedoel als je daarvoor per maand tonnen kwijt bent oid. dan snap ik wel dat je hem voor weinig verkoopt. Uiteindelijk scheelt het je dan meer kosten dan wachten tot de zomer en hem voor 2 miljoen verkopen. Moeten ten slotte ook clubs interesse hebben.
Grappig dat wij hier toch weer altijd een reden kunnen bedenken waarom onze spelers niet volgens de maatstaven van Ajax bijv verkocht kunnen worden. Moreno was een vriend van Brands, Guardado gunden we zijn transfer, Chelsea gunden we veel percentages voor Bruma, Arias gunden we zijn toptransfer wel en ga zo door... Nee, laten we stellen dat we daar gewoon niet goed in zijn. Ajax verlangt 40 miljoen voor Neres die ze niet altijd opstellen en ED komt met bedragen rond de 35 miljoen voor Lozano en Brands bevestigde dat ook min of meer. Gerbrands is een aardige vent en stabiel maar met hem win je geen oorlog.
 
Bericht van 28 augustus:

Hij hoeft en wil niet per se weg, maar bij een acceptabel bod mag hij van PSV naar een nieuwe club. PSV vraagt naar schatting ongeveer zes miljoen euro voor de verdediger, die in vier seizoenen bij PSV drie titels kon bijschrijven.

:rolleyes:
 
Terug
Bovenaan Onderaan