Tja, we kunnen moeilijk deze jongen afkraken en er wel 15 miljoen voor willen hebben.

Geen wereldtalent, maar is aanzienlijk beter geworden. Ook zo’n speler die straks met 27 een behoorlijke verdediger is en ergens bij een leuke Europese subtopper terecht komt.
Verdedigers moet je niet met 21 halen, tenzij het echte toppers zijn.
 
Tja, we kunnen moeilijk deze jongen afkraken en er wel 15 miljoen voor willen hebben.

Geen wereldtalent, maar is aanzienlijk beter geworden. Ook zo’n speler die straks met 27 een behoorlijke verdediger is en ergens bij een leuke Europese subtopper terecht komt.
Verdedigers moet je niet met 21 halen, tenzij het echte toppers zijn.
Die laatste zin is volkomen waar. Backs eigenlijk ook niet, maar centrale verdedigers zeker niet.
 
Tja, we kunnen moeilijk deze jongen afkraken en er wel 15 miljoen voor willen hebben.

Geen wereldtalent, maar is aanzienlijk beter geworden. Ook zo’n speler die straks met 27 een behoorlijke verdediger is en ergens bij een leuke Europese subtopper terecht komt.
Verdedigers moet je niet met 21 halen, tenzij het echte toppers zijn.
El Ghazi en Bazoer werden ook afgeraakt door de Ajax fans en zij werden ook bankzitters en in geval van Bazoer ook verbannen naar Jong Ajax maar toch durfden zij respectievelijk 11 en 12 miljoen voor hen vragen. Beide clubs waar die jongens zitten hebben er al spijt van. Ajax is de lachende derde. Een lastpak en een weinig zeggend talentje slijten aan anderen voor zulke bedragen.
 
Lasige vergelijking aangezien zij echt als toptalenten te boek stonden en Isi (helaas) niet. Overigens heeft El Ghazi het niet onverdienstelijk gedaan bij Nice en was hij zelfs mvp van dit seizoen of het vorige
 
Lasige vergelijking aangezien zij echt als toptalenten te boek stonden en Isi (helaas) niet. Overigens heeft El Ghazi het niet onverdienstelijk gedaan bij Nice en was hij zelfs mvp van dit seizoen of het vorige
El Ghazi toptalent? Hij kwam gewoon niet meer aan te pas bij Ajax onder Bosz. En volgens mij speelt El Ghazi bij Lille... en hij heeft zich totaal niet ontwikkeld. Want anders had je de Ajax propaganda machine allang hierover gehoord.
En Bazoer is een totale mislukking gebleken zowel bij Ajax als bij Wolfsburg. Dus toptalent? Ja toen hij zijn debuut maakte zei men dat. Maar een jaar later zat hij alweer bij jong Ajax.
 
El Ghazi toptalent? Hij kwam gewoon niet meer aan te pas bij Ajax onder Bosz. En volgens mij speelt El Ghazi bij Lille... en hij heeft zich totaal niet ontwikkeld. Want anders had je de Ajax propaganda machine allang hierover gehoord.
En Bazoer is een totale mislukking gebleken zowel bij Ajax als bij Wolfsburg. Dus toptalent? Ja toen hij zijn debuut maakte zei men dat. Maar een jaar later zat hij alweer bij jong Ajax.
Beetje zoals V.d. Meyde. En toch is er altijd wel een achterlijke trainer die om zo'n speler vraagt en er geld aan wil uitgeven... :sneaky: :zwijgen::zien:
 
Isimat wil naar Besiktas.

link

PSV Eindhoven’s French defender Nicolas Isimat-Mirin has revealed that he is in talks with Beşiktaş about a probable move this summer. Speaking to the French media, the player said: “We are working on an agreement with Beşiktaş. It’s a club I would like to get transferred to. There are two or three small details left to discuss,” he said."

"I will make my decision very shortly.”

Die gaat dus weg.
 
Na het vertrek van Luckassen en Isimat is er geen ruimte meer voor Obispo om te vertrekken. Van Bommel zal hem dan vaker speeltijd moeten gunnen.
 
Met alle beetjes bij elkaar halen we toch mooi Guti op. Zie zijn topic die ik heb bijgewerkt.(a)
Jij wilt werkelijk elke cent die binnenkomt investeren in iemand die je volgens mij nog nooit hebt zien voetballen. Ik vind dat echt bijzonder...
Onze verdediging is momenteel niet bepaald in vorm, moeten we niet iets achter de hand houden om -als het nodig zou zijn- in de winterstop nog iets te kunnen doen in de laatste linie?
 
Jij wilt werkelijk elke cent die binnenkomt investeren in iemand die je volgens mij nog nooit hebt zien voetballen. Ik vind dat echt bijzonder...
Onze verdediging is momenteel niet bepaald in vorm, moeten we niet iets achter de hand houden om -als het nodig zou zijn- in de winterstop nog iets te kunnen doen in de laatste linie?
Of die Guti al die centen waard is, kan ik je niet vertellen. Ik geloof dat ik met Lozano (ook voor die centen) tevreden ben. Met de "goedkopere" Luckassen en Ramselaar ben ik helemaal niet tevreden.

Wel weet ik dat momenteel het middenveld de zwakste linie van PSV is (waar is Brands gebleven ;)). Dus investeren in de linie lijkt me noodzakelijk.

De verdediging is zeker in het centrum niet je van het, maar daar heeft PSV al 3 nieuwe spelers gekocht: Dumfries, Sainsbury en Angelino. Ik zie niet gauw een extra verdediger komen. Al mist PSV eigenlijk nog reservebacks. Ik denk dat Teze de nieuwe Brenet wordt. Misschien dat die jongen uit de Turkse competitie alsnog komt. Die schijnt multifunctioneel te zijn (een Brandsaankoop). Geen idee of dit financieel afhangt van de aankoop van Gutierrez.
 
Als Guttierrez voor 1 september nog vastgelegd wordt, is dat fantastisch nieuws. Echter, ik denk dat we dan nig steeds een ervaren middenvelder tekort komen en dan hoop ik dat er ergens nog een transfervrije middenvelder rondloopt die ook na 1 september toegevoegd kan worden aan de selectie ( ergens viel de naam Leroy Fer) of dat er in de winterstop alsnog een middenvelder gevontracteerd wordt. Rigo en Rosario zijn nog te onervaren en Hendrix is niet van het niveau om een leidende rol te spelen op het middenveld en Pereiro speelt nog steeds erg wisselvallig, zodat we zelfs niet voor 70% op hem kunnen bouwen.
 
Als Guttierrez voor 1 september nog vastgelegd wordt, is dat fantastisch nieuws. Echter, ik denk dat we dan nig steeds een ervaren middenvelder tekort komen en dan hoop ik dat er ergens nog een transfervrije middenvelder rondloopt die ook na 1 september toegevoegd kan worden aan de selectie ( ergens viel de naam Leroy Fer) of dat er in de winterstop alsnog een middenvelder gevontracteerd wordt. Rigo en Rosario zijn nog te onervaren en Hendrix is niet van het niveau om een leidende rol te spelen op het middenveld en Pereiro speelt nog steeds erg wisselvallig, zodat we zelfs niet voor 70% op hem kunnen bouwen.
In deze tijd is het nodig om ook van eigen jeugd te profiteren. De door jou genoemde spelers moet dus gewoon de kans krijgen om zich te ontwikkelen.

Volgens mij kan PSV hier mee uit de voeten:
Gutierrez (?) - Pereiro - Hendrix
Rosario - Mauro - Rigo
 
Jij wilt werkelijk elke cent die binnenkomt investeren in iemand die je volgens mij nog nooit hebt zien voetballen. Ik vind dat echt bijzonder...
Onze verdediging is momenteel niet bepaald in vorm, moeten we niet iets achter de hand houden om -als het nodig zou zijn- in de winterstop nog iets te kunnen doen in de laatste linie?
Ik heb een gedeelte van Pachuca tegen Qarabag gekeken,en een halve competitiewestrijd van Pachuca dankzij een medeforummer, Youtubebeelden bekeken en recensies over hem gelezen en ja, dan maakt hij een goede indruk op mij. Bovendien schijnen Lozano en hij een perfecte match in het veld te hebben. Al bij al juich ik de mogelijke transfer toe.
 
Terug
Bovenaan Onderaan