In de CL kan zo een speler alleen goed zijn als je met 5 verdedigers speelt en zeker tegen Rostov die goed kan counteren. Zowel Isimat als Moreno zijn niet de snelste, niet traag of zo maar ook niet supersnel.

Dus Brenet en Arias nodig? Snelheid!
 
Wat een goochelaar. En wat een inschattingsfout van Brands om te denken dat deze speler Bruma kan vervangen. En dan een grijze muis als Schwaab nog naast hem zetten die vlees is noch vis.
 
Wat een goochelaar. En wat een inschattingsfout van Brands om te denken dat deze speler Bruma kan vervangen. En dan een grijze muis als Schwaab nog naast hem zetten die vlees is noch vis.

Bij dat eerste doelpunt van Atletico vroeg me inderdaad wel af of hij niet wat meer had kunnen doen. Wilde hij z'n broekje niet vies maken met een sliding?
 
Wat een goochelaar. En wat een inschattingsfout van Brands om te denken dat deze speler Bruma kan vervangen. En dan een grijze muis als Schwaab nog naast hem zetten die vlees is noch vis.
Over de verdediging mag niet worden geklaagd. Die is geweldig.
Het is al jaren het stokpaardje van PSV. Marcel heeft het goed gedaan door er huurlingen en bankzitters van enkele tonnen neer te zetten.
 
Over de verdediging mag niet worden geklaagd. Die is geweldig.
Het is al jaren het stokpaardje van PSV. Marcel heeft het goed gedaan door er huurlingen en bankzitters van enkele tonnen neer te zetten.

Brands is the best....een waar visionair, die met zijn aankoopbeleid PSV wederom aan het kampioenschap zal helpen...Brands forever...!! (a)
 
Brands verbaasd over geruchten: ‘Ik weet van niets’

http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=306928

PSV ontkent dat Nicolas Isimat-Mirin dicht bij een vertrek bij de club is. De stopper zou op het punt staan om over te stappen naar TSG Hoffenheim, maar Marcel Brands is in gesprek met het Eindhovens Dagblad duidelijk: “Ik weet van niets.”

:unsure:Als Marcel Brands dat zegt wordt Isimat-Mirin verkocht. :re: :shifty:
 
Brands verbaasd over geruchten: ‘Ik weet van niets’

http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=306928

PSV ontkent dat Nicolas Isimat-Mirin dicht bij een vertrek bij de club is. De stopper zou op het punt staan om over te stappen naar TSG Hoffenheim, maar Marcel Brands is in gesprek met het Eindhovens Dagblad duidelijk: “Ik weet van niets.”

:unsure:Als Marcel Brands dat zegt wordt Isimat-Mirin verkocht. :re: :shifty:

5 miljoen? Krijgen we daar wel een kilo Jonagold en een dozijn vrije uitloopeieren bij?
 
5 miljoen? Krijgen we daar wel een kilo Jonagold en een dozijn vrije uitloopeieren bij?

Isimat heeft ons 2 miljoen gekost. Als de nr 4 van Duitsland denkt hier voor een dubbeltje op de eerste rang te kunnen zitten, dan moet je hem als Brands zijnde uit zijn dromen helpen.
 
Isimat heeft ons 2 miljoen gekost. Als de nr 4 van Duitsland denkt hier voor een dubbeltje op de eerste rang te kunnen zitten, dan moet je hem als Brands zijnde uit zijn dromen helpen.

Of je verkoopt ze Schwaab voor dat bedrag. Schijnt prima Duits te praten.
 
Voor dat bedrag zou ik ook zeggen weg ermee...

Dat bedrag is niet wat je overhoudt om te investeren. Dus Isimat moet kosten wat nodig is om een (betere) vervanger te halen. En dan geloof ik niet dat je die haalt met zo rondom 3 miljoen.
En puur op de basis van statistieken van afgelopen seizoen is de achterste linie ook niet degene waar de aandacht (en financiën) naar uit moet gaan.
 
Dat bedrag is niet wat je overhoudt om te investeren. Dus Isimat moet kosten wat nodig is om een (betere) vervanger te halen. En dan geloof ik niet dat je die haalt met zo rondom 3 miljoen.
En puur op de basis van statistieken van afgelopen seizoen is de achterste linie ook niet degene waar de aandacht (en financiën) naar uit moet gaan.

Die positie is inderdaad niet degene waar de grootste slag te slaan is wellicht, maar anderzijds maak je wel winst op een zeer middelmatige speler.
 
Dat bedrag is niet wat je overhoudt om te investeren. Dus Isimat moet kosten wat nodig is om een (betere) vervanger te halen. En dan geloof ik niet dat je die haalt met zo rondom 3 miljoen.
En puur op de basis van statistieken van afgelopen seizoen is de achterste linie ook niet degene waar de aandacht (en financiën) naar uit moet gaan.

weinig tegen goals is een feit ( in de eredivisie) als dat een graad meter is dan zijn we snel uitgepraat. Zijn doordenken, balbehandeling, kopkracht, inspeelpass,techniek,overzicht is zeer matig. Voor 3 miljoen en veel minder haal je absoluut een gelijkwaardige speler als onze vriend Isimat.
 
Dat bedrag is niet wat je overhoudt om te investeren. Dus Isimat moet kosten wat nodig is om een (betere) vervanger te halen. En dan geloof ik niet dat je die haalt met zo rondom 3 miljoen.
En puur op de basis van statistieken van afgelopen seizoen is de achterste linie ook niet degene waar de aandacht (en financiën) naar uit moet gaan.

:unsure:Als PSV vrijwel de hele verdediging verkoopt wel. :re:
 
Bij PSV gaat het om kleine bedragen als wij spelers verkopen.....hoogste bedrag dit seizoen wordt waarschijnlijk Zoet: 10-11 miljoen euro.....bij Ajax hoor je alleen maar bedragen boven de 15 miljoen euro......Klaassen moet ca. 30 miljoen euro opbrengen en voor Sanchez willen ze tegen de 50 miljoen....en ook andere spelers zoals Schone of Younes moeten meer dan 15 miljoen euro opleveren.....hoe kan het dat spelers bij de ene club zo weinig opleveren en bij de andere wel drie keer zo veel, terwijl het bij beiden om topclubs gaat ? Scouting en beleid van PSV deugt al jaren niet...en de verantwoordelijken moeten nu eens eindelijk hun conclusies trekken en ander beleid gaan voeren. Ajax heeft momenteel meer dan 100 miljoen euro in kas, terwijl PSV volgens mij niet eens 20 miljoen euro te besteden heeft.....
 
Bij PSV gaat het om kleine bedragen als wij spelers verkopen.....hoogste bedrag dit seizoen wordt waarschijnlijk Zoet: 10-11 miljoen euro.....bij Ajax hoor je alleen maar bedragen boven de 15 miljoen euro......Klaassen moet ca. 30 miljoen euro opbrengen en voor Sanchez willen ze tegen de 50 miljoen....en ook andere spelers zoals Schone of Younes moeten meer dan 15 miljoen euro opleveren.....hoe kan het dat spelers bij de ene club zo weinig opleveren en bij de andere wel drie keer zo veel, terwijl het bij beiden om topclubs gaat ? Scouting en beleid van PSV deugt al jaren niet...en de verantwoordelijken moeten nu eens eindelijk hun conclusies trekken en ander beleid gaan voeren. Ajax heeft momenteel meer dan 100 miljoen euro in kas, terwijl PSV volgens mij niet eens 20 miljoen euro te besteden heeft.....

BRANDS!!

Anyway: dit kan je PSV ook weer niet helemaal kwalijk nemen. Het is nou eenmaal zo dat ajax internationaal blijkbaar een aansprekendere naam is dan PSV. Dat zij meer vangen voor spelers kan je PSV dus ook weer niet helemaal aanrekenen.
Bovendien moet ik het allemaal nog zien met Klaassen en Sanchez. Er worden bedragen geroepen ja, maar voorlopig staan ze gewoon nog onder contract in Amsterdam. In het algemeen: een club die 30 miljoen neertelt voor Klaassen kan nog wel eens van een koude kermis thuiskomen. Zo'n bedrag brengt ook een bepaald verwachtingspatroon met zich mee. En clubs die 50 miljoen neer kunnen tellen voor Sanchez (een verdediger dus), daar moet je toch ook een paar niveautjes hoger dan ajax aankunnen. Moet ik ook nog maar zien.
 
Terug
Bovenaan Onderaan