Wat vind ik het leuk en wat ben ik blij dat Isimat na een bibberige eerste wedstrijd, het nu goed doet. En inmiddels komt hij al voor in de top 3 lijstjes van speler van de week. Goed gedaan Isimat!
 
Isimat in het elftal van de week van La Gazzetta dello Sport :D

Cqcv0fsWcAEN-s1.jpg
 
Ja, sterk argument. Als we Sergio Ramos en Chiellini hadden, dan zouden die denk ik ook dat de voorkeur krijgen. Wat een poepselectie hebben we toch. (Niet persoonlijk Jethro, maar ben t weer eens niet eens met de klagende sfeer in algemenere termen op het forum).

Besides, Alex had het drievoudige aan salaris gekost als wat een Isimat krijgt. En als Alex die door zijn trage startsnelheid tweemaal wordt omspeeld waar een doelpunt uit valt dan is dat zou zijn aantrekken ook een slechte keuze waar (hier op het forum) massaal over gevallen wordt; speler zonder restwaarde die over zijn top is + kapitaalvernietiging met zijn salariseisen en het in de weg staan van spelers waar nog wel groei in zit.

Kortom, waarom zijn we ineens kampioen eigen ploeg en selectie afbranden? Vooralsnog doet Isimat het toch naar behoren? En ook vorig jaar in de partijen waarin ie speelde heeft ie volgens mij niet teleurgesteld? Vondt m ook vandaag met pit en de juiste instelling spelen. En dat terwijl die Friday ook een fysiek sterke en slimme tegenstander was. Laten vooral realistisch blijven met het type spelers dat voor PSV haalbaar+houdbaar+betaalbaar zijn.

Een verdediger van zijn leeftijd die elke wedstijd 100% en 98 minuten lang de focus kan opbrengen, zijn tegenstander altijd een denkstap voor is, een fantastische opbouw verzorgt en volledig domineert achterin wordt tegenwoordig op zijn 16e al door een buitenlandse grootmacht opgepikt. Of verdient in elk geval drie keer ons salarisplafond in het buitenland waar de clubs niet 100% salaris + 60% extra aan belastingen betalen.

Jij gaf aan dat wat jouw betreft het duo Isimat en Moreno op dit moment niet ter discussie staat. Ik breng er tegenin dat je als club zijnde ook ervoor kunt kiezen om meer concurrentie toe te voegen zoals dit ook voor de middenlinie is gebeurd. Hoeft geen Alex te zijn. Had wat mij betreft ook Dante mogen zijn die naar Nice verhuist en bovendien ook nog eens bij Wolfsburg speelde wat een ruildeal ideaal had gemaakt.

Dat er forummers kritisch volgen wat Brands doet en nalaat is alleen maar een teken van betrokkenheid en supporterschap. Dat is toch geen afbranden?
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Jij gaf aan dat wat jouw betreft het duo Isimat en Moreno op dit moment niet ter discussie staat. Ik breng er tegenin dat je als club zijnde ook ervoor kunt kiezen om meer concurrentie toe te voegen zoals dit ook voor de middenlinie is gebeurd. Hoeft geen Alex te zijn. Had wat mij betreft ook Dante mogen zijn die naar Nice verhuist en bovendien ook nog eens bij Wolfsburg speelde wat een ruildeal ideaal had gemaakt.

Dat er forummers kritisch volgen wat Brands doet en nalaat is alleen maar een teken van betrokkenheid en supporterschap. Dat is toch geen afbranden?

Sorry, zag deze reactie van je nu pas. Gezien de moeite die Nice heeft gedaan om Dante in te lijven denk ik niet dat het voor PSV een reeële speler was. Nice heeft nieuwe eigenaars die flink wat geld de club in pompen (zie aantrekken ballotelli), en hebben tevens Dante gegarandeerd dat hij veel zou spelen omdat ze met 3 CV's zouden gaan spelen. Tevens langlopend contract en uitzicht op een baan als trainer. Overigens was Isimat eerder deze zomer ook een gedroomde aanwinst voor dezelfde club maar dat terzijde. Saliant detail, de laatste wedstrijd kreeg de 17e jarige Sarr (van de jeugd van Nice) de voorkeur boven Dante en de andere "ervaren" CV's van Nice. Geen idee wat dat zegt hoor, volg de ligue1 niet verder.

Dante had in 2016 een salaris van rond de 4 miljoen, is al 32 jaar en zijn marktwaarde is flink op zijn retour (<2 miljoen). Kortom, volgens mij is ook Dante niet een haalbare, houdbare en betaalbare aanwinst (los van of ie wenselijk is) om de komende jaren je centraal duo rond op te bouwen. Overigens ben ik niet tegen versterkingen, maar dan moeten ze wel verstandig worden gescout en aangetrokken. Wat dat betreft vindt ik het huidige centrum met Isimat, Moreno en Schwaab niet zo verkeerd en snap ik soms niet waarom we het gras (de verdediging) van anderen altijd zoveel groener zien.

Aantrekken Dante door Nice;
http://www.getfootballnewsfrance.co...erms-with-ogc-nice-fee-negotiations-continue/

Hoewel de bron twijfelachtig is zou zijn jaarsalaris rond de 3.8-4.0 miljoen hebben gelegen bij Wolfsburg. In verhouding zou voor mij hooguit 0.8 a 1.0 gerechtvaardigd zijn.

http://www.celebritiesmoney.com/dante-salary-net-worth-defence-centre-back-of-bayern-munich/
 
Laatst bewerkt:
Hahaha mooi filmpje.

Nederlandse keuken: bami, nasi en roti. :D

Dat is toch de Nederlands keuken...? Hij vergeet er alleen nog pizza, shoarma, giros en saté bij te vermelden. Dat is nu het mooie van een buitenstaander die tijdelijk in Nederland is. Die ziet wat de doorsnee Nederlander eet en associeert dat dan direct met de Nederlandse keuken...want zeg nou eerlijk, welke doorsnee Nederlander van onder de 50 jaar eet er nog hutspot, stamppot, rode bietjes en spruitjes....??? In mijn vrienden-, buren- en kennissenkring in ieder geval vrijwel niemand..
 
Dat is toch de Nederlands keuken...? Hij vergeet er alleen nog pizza, shoarma, giros en saté bij te vermelden. Dat is nu het mooie van een buitenstaander die tijdelijk in Nederland is. Die ziet wat de doorsnee Nederlander eet en associeert dat dan direct met de Nederlandse keuken...want zeg nou eerlijk, welke doorsnee Nederlander van onder de 50 jaar eet er nog hutspot, stamppot, rode bietjes en spruitjes....??? In mijn vrienden-, buren- en kennissenkring in ieder geval vrijwel niemand..

Heerlijk stamppotten.
 
Hij maakt een stabiele indruk de laatste weken qua verdedigen, geen gekke dingen bij de opbouw. Weet zijn taak...ballen inleveren, geen paniekvoetbal en klaar. Ben wel benieuwd hoe hij het deze week weer doet in de CL. Als ik naar Bruma bij Wolfsburg kijk dan is Isi in elk geval in betere vorm!
 
Hij maakt een stabiele indruk de laatste weken qua verdedigen, geen gekke dingen bij de opbouw. Weet zijn taak...ballen inleveren, geen paniekvoetbal en klaar. Ben wel benieuwd hoe hij het deze week weer doet in de CL. Als ik naar Bruma bij Wolfsburg kijk dan is Isi in elk geval in betere vorm!
In de CL kan zo een speler alleen goed zijn als je met 5 verdedigers speelt en zeker tegen Rostov die goed kan counteren. Zowel Isimat als Moreno zijn niet de snelste, niet traag of zo maar ook niet supersnel.
 
Terug
Bovenaan Onderaan