Het is gelukkig niet in onze zwakste linie, dus je hoeft je geen zorgen te maken.

We zijn bezig met Bruma, wie weet kan hij ook net als zijn naamgenoot goed verdedigen. Kost wat maar dan heb je ook wat, oh wacht.. Toch niet altijd..
 
Nice heeft niet bij #PSV, maar wel bij de zaakwaarnemer van Isimat geïnformeerd naar zijn diensten. Meteen afgewezen, Isimat wil blijven.
 
Van mij had hij mogen gaan. Dan hadden we een topaankoop kunnen halen voor de defensie. Nu zitten we met 2 centrale verdedigers die met elkaar moeten uitmaken wie er in de basis staat terwijl ze eigenlijk beiden in principe alleen voldoen als back-up.
 
Van mij had hij mogen gaan. Dan hadden we een topaankoop kunnen halen voor de defensie. Nu zitten we met 2 centrale verdedigers die met elkaar moeten uitmaken wie er in de basis staat terwijl ze eigenlijk beiden in principe alleen voldoen als back-up.

Vindt je? Isimat en Moreno als duo, Schwaab als back-up. Is voor mij niet echt een discussie op het moment.
 
Vindt je? Isimat en Moreno als duo, Schwaab als back-up. Is voor mij niet echt een discussie op het moment.

Precies, niet op dit moment. Had je ook de beschikking over een verdediger als Alex dan was het geen discussie dat ze beide plaats mogen maken.
 
Precies, niet op dit moment. Had je ook de beschikking over een verdediger als Alex dan was het geen discussie dat ze beide plaats mogen maken.

Ja, sterk argument. Als we Sergio Ramos en Chiellini hadden, dan zouden die denk ik ook dat de voorkeur krijgen. Wat een poepselectie hebben we toch. (Niet persoonlijk Jethro, maar ben t weer eens niet eens met de klagende sfeer in algemenere termen op het forum).

Besides, Alex had het drievoudige aan salaris gekost als wat een Isimat krijgt. En als Alex die door zijn trage startsnelheid tweemaal wordt omspeeld waar een doelpunt uit valt dan is dat zou zijn aantrekken ook een slechte keuze waar (hier op het forum) massaal over gevallen wordt; speler zonder restwaarde die over zijn top is + kapitaalvernietiging met zijn salariseisen en het in de weg staan van spelers waar nog wel groei in zit.

Kortom, waarom zijn we ineens kampioen eigen ploeg en selectie afbranden? Vooralsnog doet Isimat het toch naar behoren? En ook vorig jaar in de partijen waarin ie speelde heeft ie volgens mij niet teleurgesteld? Vondt m ook vandaag met pit en de juiste instelling spelen. En dat terwijl die Friday ook een fysiek sterke en slimme tegenstander was. Laten vooral realistisch blijven met het type spelers dat voor PSV haalbaar+houdbaar+betaalbaar zijn.

Een verdediger van zijn leeftijd die elke wedstijd 100% en 98 minuten lang de focus kan opbrengen, zijn tegenstander altijd een denkstap voor is, een fantastische opbouw verzorgt en volledig domineert achterin wordt tegenwoordig op zijn 16e al door een buitenlandse grootmacht opgepikt. Of verdient in elk geval drie keer ons salarisplafond in het buitenland waar de clubs niet 100% salaris + 60% extra aan belastingen betalen.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan