Nederlands Elftal

Bakayoko, wellicht..
Even gegoogled. Yup is een Belg. Ik moet ieder seizoen weer wennen aan nieuwe namen en waar ze vandaan komen.
Baka is momenteel natuurlijk nog een talent en ook geen basismateriaal. Vertessen was in z'n nieuwe periode al wel iets beslissender kan ik me herinneren..
 
Even gegoogled. Yup is een Belg. Ik moet ieder seizoen weer wennen aan nieuwe namen en waar ze vandaan komen.
Baka is momenteel natuurlijk nog een talent en ook geen basismateriaal. Vertessen was in z'n nieuwe periode al wel iets beslissender kan ik me herinneren..
Vertessen vind ik meer een ideale invaller. Meestal doet hij het dan erg goed. In de basis kan hij me nooit bekoren.
 
Altijd leuk, een wedstrijdje Ajax kijken met wat andere spelers erbij. Pasveer, Timber,Blind, Berghuis,Bergwijn, Klaassen in de basis. Valt me nog mee dat ie niet start Met Rensch, Taylor en Brobbey.
 
Leuk man zo opstelling. Echte Van Gaaltjes spelertjes. Blind en een bankzitter bij Ajax, haha. Vincent Janssen. Tsja, ik ben er geen fan van. Ik had gewoon lekker met Bergwijn en Gakpo voorin gespeeld.

Precies de reden waarom Van Gaal na het WK er alweer mee stopt. Hopelijk wordt die daarna nooit meer de bondscoach van Oranje. Genoeg geweest.
 
Leuk man zo opstelling. Echte Van Gaaltjes spelertjes. Blind en een bankzitter bij Ajax, haha. Vincent Janssen. Tsja, ik ben er geen fan van. Ik had gewoon lekker met Bergwijn en Gakpo voorin gespeeld.

Precies de reden waarom Van Gaal na het WK er alweer mee stopt. Hopelijk wordt die daarna nooit meer de bondscoach van Oranje. Genoeg geweest.
En dan komt Koeman die halverwege een trein moet halen zodat Danny Blind het weer overneemt zodat Van Gaal rond deze tijd volgend jaar opnieuw de boel weer richting een ek mag loodsen...😖
 
Leuk man zo opstelling. Echte Van Gaaltjes spelertjes. Blind en een bankzitter bij Ajax, haha. Vincent Janssen. Tsja, ik ben er geen fan van. Ik had gewoon lekker met Bergwijn en Gakpo voorin gespeeld.

Precies de reden waarom Van Gaal na het WK er alweer mee stopt. Hopelijk wordt die daarna nooit meer de bondscoach van Oranje. Genoeg geweest.
Vooralsnog prima resultaten. Bijzondere trainer is het.
 
Terug
Bovenaan Onderaan