Nederlands Elftal

Ik vond de heren analisten wel érg positief over het spel. We zijn niet weggespeeld, klopt, maar een goes uitgespeelde aanval heb ik ook niet gezien. En als je in balbezit gewoon 433 speelt, stel dan gewoon Xavi op in plaats van Reijnders, die heeft echt niets klaargespeeld. En het wisselbeleid was helemaal 3x niks. De lat mag wel een stuk hoger.
 
Beste 'Nederlandse' PSV-11 aller tijden zou Europees kampioen worden.

--------Van Beveren -------------
--Berry--Koeman--Stam----Poortvliet
------Van Bommel-Gullit------------
--------------Vd Kuylen---------------
---Vanenburg--Nistelrooy---Robben---
Euhm, nou ja

Ik mis nog:
Van Breukelen
Cocu
Luuk de Jong
Memphis
Kluivert
Ooijer
Xavi Simons
Vennegoor
Hesselink

Maar die zul je wel op de bank hebben zitten.
 
Laatst bewerkt:
Alsof een formatiewijziging ook maar enigszins gaat helpen in een slotfase.

uh... ja... eigenlijk wel logisch hoor.
Al ligt dat wel aan welk poppetje waar gaat staan en lopen.

Blind er uit, voor Gakpo.
En Xavi erin als extra 10.

Dat is toch aanvallend wisselen in de hoop nog iets te forceren?

Ik snap niet wat daar gek of raar aan is.
 
Slechts het laatste half uur kunnen kijken. Verbruggen viel positief op. Ik vond Dumfries daarin tegenvallen.

Op basis van de beelden leek mij de bal niet over de lijn. Bellen lijken me betrouwbaarder dan die computeranimatie.

Als ik het zo zie, hoeven we de oranje spullen niet uit de kast te trekken deze zomer. Koeman maakt toch ook geen sterke indruk op mij. Veel te veel wijzigingen. In systeem en in mensen.
 
Slechts het laatste half uur kunnen kijken. Verbruggen viel positief op. Ik vond Dumfries daarin tegenvallen.

Op basis van de beelden leek mij de bal niet over de lijn. Bellen lijken me betrouwbaarder dan die computeranimatie.

Als ik het zo zie, hoeven we de oranje spullen niet uit de kast te trekken deze zomer. Koeman maakt toch ook geen sterke indruk op mij. Veel te veel wijzigingen. In systeem en in mensen.
Koeman weet het zelf nog niet. Het EK staat voor de deur en we expirimenteren er nog steeds op los. Geen houvast en als we tevreden moeten zijn met het spel na een 2-1 nederlaag tegen een topland dan kan ik je nu al voorspellen dat Nederland hooguit de groepsfase door gaat komen en dan exit.
 
Slechts het laatste half uur kunnen kijken. Verbruggen viel positief op. Ik vond Dumfries daarin tegenvallen.

Op basis van de beelden leek mij de bal niet over de lijn. Bellen lijken me betrouwbaarder dan die computeranimatie.

Als ik het zo zie, hoeven we de oranje spullen niet uit de kast te trekken deze zomer. Koeman maakt toch ook geen sterke indruk op mij. Veel te veel wijzigingen. In systeem en in mensen.
Dit was het beeld dat blijkbaar in het stadion werd getoond.

DUI-NED | 86' Goal Duitsland - https://nos.nl/l/2514288#UPDATE-container-76402242
 
Ojee de heren janken weer. Willen sbs boycotten want sbs stelt critische vragen en pest Wijnaldum 😭 Wat een stelletje losertjes echt 😭
 
Ojee de heren janken weer. Willen sbs boycotten want sbs stelt critische vragen en pest Wijnaldum 😭 Wat een stelletje losertjes echt 😭
Het is mij ff niet duidelijk, is het de KNVB of zijn het de spelers?


Daarnaast, het hele verhaal rondom Xavi bleek ook een broodje aap te zijn, dus ik wacht t verder wel af.
 
Daarnaast, het hele verhaal rondom Xavi bleek ook een broodje aap te zijn, dus ik wacht t verder wel af.

Ik zet mijn geld op jank Wijnaldum en zijn exotische maatjes, die overal janken en zich gediscrimineerd voelen, die losers klagen dan bij KNVB en die handelen namens het geheel denk ik. Kritische vragen mogen niet bij die losers :party:
 
Ik zet mijn geld op jank Wijnaldum en zijn exotische maatjes, die overal janken en zich gediscrimineerd voelen, die losers klagen dan bij KNVB en die handelen namens het geheel denk ik. Kritische vragen mogen niet bij die losers :party:
Als jij je geld er op zet weten we alvast wat het niet is ;P
 
Als jij je geld er op zet weten we alvast wat het niet is ;P

Lijkt me logisch, zie je al een Blind, de Ligt, Schouten of de Jong zich druk maken om paar kritische vragen, maar de rest is meteen huilie huilie, racisme, geen respect, haat, 2de rangs burgers, KNVB help. Dus in welk hoek je het moet zoeken lijkt me meer dan logisch, KNVB gaat niet uit zichzelf handelen, er moeten er altijd wel paar janken eerst :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan