Nederlands Elftal

Deed je dat nog niet dan...
Lang geleden wel, zeker in de tijd dat Johan nog onderdeel van VI was. Nadien werd de verhouding serieus / kroegpraat anders. Leuk voor een ander, maar niet mijn ding. Heeft overigens m.i. niets met niveau te maken, dat een hoog opgeleid iemand VI kijkt op vrijdag om ff lekker makkelijk wat weg te kijken kan ik best inkomen.
 
Nou, ik heb net met Weet ik Veel meegedaan via de app. Nu de 2e helft eens kijken. Heb denk ik weinig gemist.
 
Je ziet dat spelers die te weinig spelen, ook geblesseerd raken: Memphis, Frenkie, Berghuis. Ritme opdoen en veel spelen is in de topsport oh zo belangrijk.
Verder zie je dat houten Klaassen totaal niet in vorm is en dat Vincent Jansen werkelijk in alles te kort komt voorin: snelheid, techniek en intelligentie. Hopelijk gaan Luuk en Weghorst mee ipv hem. En hopelijk is Taylor diegene die Louis mee gaat nemen en niet Klaassen. Taylor is veel dynamischer en bovendien tweebenig.
 
Je ziet dat spelers die te weinig spelen, ook geblesseerd raken: Memphis, Frenkie, Berghuis. Ritme opdoen en veel spelen is in de topsport oh zo belangrijk.
Verder zie je dat houten Klaassen totaal niet in vorm is en dat Vincent Jansen werkelijk in alles te kort komt voorin: snelheid, techniek en intelligentie. Hopelijk gaan Luuk en Weghorst mee ipv hem. En hopelijk is Taylor diegene die Louis mee gaat nemen en niet Klaassen. Taylor is veel dynamischer en bovendien tweebenig.
En Brobbey voor Janssen en Veerman of Xavi voor Klaassen. Maar dat zal wel niet.
 
En Brobbey voor Janssen en Veerman of Xavi voor Klaassen. Maar dat zal wel niet.
Veerman is te wisselvallig en loopt wel eens als een oud wijf op het veld ipv een jonge hond die zich graag en gretig wil bewijzen. En als het tegen zit, dan is hij de eerste met een te lang gezicht op het veld en gefrustreerd spelend. Dat itt van een Xavi. Daar moet Veerman een voorbeeld aan nemen, gek eigenlijk want Xavi is maar 19 jaar. Van Gaal heeft dat allang gezien denk ik. Hij hecht veel waarde aan hard werken en er voor gaan. Hopelijk idd Brobby en Xavi er bij.
 
Ik word niet echt vrolijk van hoe het Nederlands elftal er tegenwoordig voor staat. Wat een stelletje middelmaat met welke namen we op de proppen komen. Heel dat gebeuren van "je moet spelen om mee te kunnen met Oranje" is dus ook grote bullshit gebleken van Louise. De enige die qua naam echt Oranje waardig is is Van Dijk. Van hem hebben we er in elke linie minimaal eentje nodig. Niets ten nadele van een Dumfries maar die heeft nog (lang) niet de status van een Van Dijk.
 
Terug
Bovenaan Onderaan