Nederlands Elftal

Ach, ik kom nog uit de tijd dat er een Keuzecommissie van "wijze" mannen bepaalde met welke spelers bondscoach Elek Schwartz een opstelling mocht maken van het Nederlands Elftal.
Ik vergeet nooit de wedstrijd in ons sportpark, uitgezonden op tv ergens eind jaren 50, beginjaren 60 (?), tussen Zuid Nederland en de Rest van Nederland. (Lees; west )
Eindstand 7-0.:D
Vanavond volsta ik met een samenvatting achteraf om te zien hoe Gakpo het heeft gedaan.
Er zijn nog zoveel andere leuke dingen om naar te kijken of om te doen.
 
Nu niet nee, maar toch vaak lang eruit gelegen toch? Begrijp me niet verkeerd vind het mooi als er veel psv’ers in oranje spelen maar voor nu vind ik het prima zo!
Spelen er overigens geen psvers in andere landenteams? Hoop niet al teveel ivm blessures
 
Ok. Ik volg niet alles. Heb je het gezien? Hoe deed ie het?
Nee niet gezien. Vertessen heeft de 1e helft gespeeld en is in de rust gewisseld. Geen goal en geen assist.
Uitslag 2-1 winst voor België O21.
Edit: UItslag is 1-2 winst voor Nederland O21.
 
Laatst bewerkt:
Ik begin me af te vragen of Vertessen wel het gewenste psv niveau is. Laat het nog niet zien i.i.g.
De eerste Belg vanuit de PSV academie die wel heeft laten zien de vaste basis te moeten zijn voor PSV1, moet zich nog melden… We scouten al sinds 25 jaar in België, het resultaat is tot nu toe dus 0,0.
 
De eerste Belg vanuit de PSV academie die wel heeft laten zien de vaste basis te moeten zijn voor PSV1, moet zich nog melden… We scouten al sinds 25 jaar in België, het resultaat is tot nu toe dus 0,0.
Daarentegen hebben we wel geweldige Belgen zonder die academie binnengekregen. Toen ze al volgroeid waren.:)
Vanaf Johan Devrindt, via Luc Nilis en de op Canvas altijd positief over PSV pratende Marc Degryse tot en met Timmy Simons.
 
Daarentegen hebben we wel geweldige Belgen zonder die academie binnengekregen. Toen ze al volgroeid waren.:)
Vanaf Johan Devrindt, via Luc Nilis en de op Canvas altijd positief over PSV pratende Marc Degryse tot en met Timmy Simons.
Klopt. Alleen gaat mijn punt over de nutteloze scouting in België omdat je al sinds 25 de tweede- en derderangstalenten aan het scouten bent. De beste Belgische talenten zitten bij de Belgische clubs zelf en de allerbesten verhuizen voor veel geld naar Chelsea of City etc.
 
Klopt. Alleen gaat mijn punt over de nutteloze scouting in België omdat je al sinds 25 de tweede- en derderangstalenten aan het scouten bent. De beste Belgische talenten zitten bij de Belgische clubs zelf en de allerbesten verhuizen voor veel geld naar Chelsea of City etc.
Eens dat onze scouting, ook in andere landen en zelfs werelddelen minder oplevert dan we zouden willen.
Al is een Romario binnenhalen niet meer mogelijk in de huidige voetbalwereld, maar vanuit sommige plekken op deze aardbol hadden we inderdaad meer mogen verwachten.
 
Klopt. Alleen gaat mijn punt over de nutteloze scouting in België omdat je al sinds 25 de tweede- en derderangstalenten aan het scouten bent. De beste Belgische talenten zitten bij de Belgische clubs zelf en de allerbesten verhuizen voor veel geld naar Chelsea of City etc.
Ik wilde Madueke noemen als goed gescout talent maar die is Engels dus dat sloeg helemaal nergens op 😎
 
  • Hahaha!
Reactions: IPF
Terug
Bovenaan Onderaan