Nederlands Elftal

Ik denk dat Denzel een voorbeeld kan zijn voor iedereen. Dat je met minder talent of kunde, altijd kunt blijven streven naar het hoogst haalbare. Zolang je de motivatie maar hebt.

Zijn verhaal zou een prachtige docu/biografie op kunnen leveren. Vooral omdat hij pas 26 is en ik ervan overtuigd ben dat hij nog tot grotere hoogtes kan komen.
Denzel is echt een gigantische eindbaas 😎
 
Laat Louis maar lekker Ajacieden oproepen, laat onze spelers maar even met rust zodat we in de luwte wat fitter kunnen worden, is hard nodig
Precies. Laat onze spelers maar nooit meer dan 30 miljoen opleveren. Ik zou er ook geen van PSV selecteren nu. Een Xavi is gewoon veel te licht fysiek voor een WK. Sangare is geen Nederlander anders had hij er wel bijgezeten. Wanneer we spelers hebben zoals Robben en Ruud dan worden ze echt wel opgeroepen. Nederlandse nationaliteit bezitten is dan ook wel handig.
 
Frenkie is toch in Oranje een nummer 6 (Controlerend), wat Sangare bij PSV is. Veerman had in principe wel ipv Koopmeiners opgeroepen kunnen worden. Beetje gemiste kans Louis.
Tsja, volgens mij zijn beiden gewoon centrale middenvelders. Beide teams spelen ook met de punt naar voren. Maakt niet zo veel verschil toch?
 
Precies. Laat onze spelers maar nooit meer dan 30 miljoen opleveren. Ik zou er ook geen van PSV selecteren nu. Een Xavi is gewoon veel te licht fysiek voor een WK. Sangare is geen Nederlander anders had hij er wel bijgezeten. Wanneer we spelers hebben zoals Robben en Ruud dan worden ze echt wel opgeroepen. Nederlandse nationaliteit bezitten is dan ook wel handig.
Ik heb liever spelers die net iets minder zijn dan Robben en van Nistelrooij en die minimaal 5 jaar bij PSV spelen, voordat ze verkocht worden dan spelers die kunnen uitgroeien tot kaliber Robben van Nistelooij die na een jaar in PSV gespeeld te hebben alweer verkocht worden.
 
Ik heb liever spelers die net iets minder zijn dan Robben en van Nistelrooij en die minimaal 5 jaar bij PSV spelen, voordat ze verkocht worden dan spelers die kunnen uitgroeien tot kaliber Robben van Nistelooij die na een jaar in PSV gespeeld te hebben alweer verkocht worden.
Ik heb liever een mix. Die spelers die na een jaar weggaan zijn dan waarschijnlijk wel je grote cashcows.
 
Precies. Laat onze spelers maar nooit meer dan 30 miljoen opleveren. Ik zou er ook geen van PSV selecteren nu. Een Xavi is gewoon veel te licht fysiek voor een WK. Sangare is geen Nederlander anders had hij er wel bijgezeten. Wanneer we spelers hebben zoals Robben en Ruud dan worden ze echt wel opgeroepen. Nederlandse nationaliteit bezitten is dan ook wel handig.
Lariekoek
 
Terug
Bovenaan Onderaan