Nederlands Elftal

Iemand oproepen voor morgen wauw.. Al zoek je 11 random forummers of glazenwassers win je morgen nog. Danjuman hoort gewoon zijn middelvinger op te steken en zeggen doei
 
Alsof de duivel ermee speelt: je keyplayers missen voor de belangrijkste wedstrijden. Het mag ietsje meer meezitten.
 
Laag iq, wist ik niet. Hoe weet je dat allemaal? Wist wel van het Memphis/Depay verhaal, maar ik heb begrepen dat hij bv een huis/grondstuk voor zijn ma heeft gekocht ergens op de Veluwe. Dacht daarom dat het allemaal niet zo slecht ging/gaat.
Zijn begeleiders van het tehuis waar hij heeft gezeten en de leraren zijn uitgebreid ooit aan het woord geweest. Zijn moeder kon overigens zelf weinig aan de ontstane situatie doen: die komt steeds verkeerde mannen tegen die haar en haar kinderen mishandelden. Daarom was Memphis ook altijd erg onhandelbaar en werd hij bij PSV individueel begeleid nadat hij eerder werd weggestuurd bij Sparta. En nu is zelfs het contact met zijn vader hersteld; hij heeft het hem vergeven ( nadat hij volgens hem zelf de rust heeft gevonden in zijn geloof).
 
Iemand oproepen voor morgen wauw.. Al zoek je 11 random forummers of glazenwassers win je morgen nog. Danjuman hoort gewoon zijn middelvinger op te steken en zeggen doei
Als die dat doet dan gooit die ook die direct zijn ramen in voor een wk 🙃

Winnen of niet. Meegaan met oranje is toch altijd mooi voor zo een jongen.
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Als die dat doet dan gooit die ook die direct zijn ramen in voor een wk 🙃

Winnen of niet. Meegaan met oranje is toch altijd mooi voor zo een jongen.

Ja, je gaat een oproep weigeren omdat je er niet meteen bij zat en/of omdat de tegenstander slecht is. Tuurlijk niet. Dat shirt aantrekken is fantastisch. LVG had al aangegeven dat hij Danjuma waarschijnlijk volgende keer al zou oproepen en nu komt dat moment wat eerder. Die wedstrijd moet wel gewoon gewonnen worden (met dikke cijfers) en is gewoon 3 punten waard. Kan ie zich mooi laten zien en samenspelen met de andere spelers.
 
Zeker, maar dat maakt t niet minder beroerd dat ie nu al 2x met een kwetsuur terug komt.
We kunnen ook wel stellen, buiten deze blessure, dat Cody best wel blessuregevoelig is. Er komt geen jaar voorbij waarin hij kortere of langere periodes niet kan spelen, en dat heeft niet alleen met Oranje te maken gehad allemaal. Het is ook een kwestie van slimmer spelen in duels, over de tackles heen kunnen springen en je timing verbeteren. Cody, en dat is ook wat Hiddink een keer tegen hem heeft gezegd las ik, gaat steeds 1. De bal zelf ophalen vanaf de middenlijn en 2. Zoekt steeds de meest drukken plekken op. Volgens mij is dat allemaal te leren.
 
We kunnen ook wel stellen, buiten deze blessure, dat Cody best wel blessuregevoelig is. Er komt geen jaar voorbij waarin hij kortere of langere periodes niet kan spelen, en dat heeft niet alleen met Oranje te maken gehad allemaal. Het is ook een kwestie van slimmer spelen in duels, over de tackles heen kunnen springen en je timing verbeteren. Cody, en dat is ook wat Hiddink een keer tegen hem heeft gezegd las ik, gaat steeds 1. De bal zelf ophalen vanaf de middenlijn en 2. Zoekt steeds de meest drukken plekken op. Volgens mij is dat allemaal te leren.
Nou, ja heftig zeg als ik kijk naar zijn blessures bron
Laatste 3 blessures door lomp gedrag tegenstander waar niet tegenop te spelen valt, daarvoor corona en in 19/20 1x ziek.
 
Nou, ja heftig zeg als ik kijk naar zijn blessures bron
Laatste 3 blessures door lomp gedrag tegenstander waar niet tegenop te spelen valt, daarvoor corona en in 19/20 1x ziek.
Het punt dat IPF wil maken is dat hij nog moet leren iets slimmer te spelen. M.i. kan hij ook best efficienter gaan spelen. Inderdaad de bal ophalen bijvoorbeeld. Blijf gewoon in je eigen zone. Daar staan andere mensen voor. Hij moet vooral op de helft van de tegenstander blijven en zorgen voor de diepgang in het spel..
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Het punt dat IPF wil maken is dat hij nog moet leren iets slimmer te spelen. M.i. kan hij ook best efficienter gaan spelen. Inderdaad de bal ophalen bijvoorbeeld. Blijf gewoon in je eigen zone. Daar staan andere mensen voor. Hij moet vooral op de helft van de tegenstander blijven en zorgen voor de diepgang in het spel..
Ja, maar ook dat zijn blessuregevoeligheid daarmee samenhangt, echter dat valt allemaal wel mee als je ziet hoe vaak ie geblesseerd is geweest.
 
Het punt dat IPF wil maken is dat hij nog moet leren iets slimmer te spelen. M.i. kan hij ook best efficienter gaan spelen. Inderdaad de bal ophalen bijvoorbeeld. Blijf gewoon in je eigen zone. Daar staan andere mensen voor. Hij moet vooral op de helft van de tegenstander blijven en zorgen voor de diepgang in het spel..
Dank u!
 
Terug
Bovenaan Onderaan