Nederlands Elftal

Ben wel benieuwd naar die lange lijst.

Stelselmatig Te laat komen op trainingen
Weigeren de kleding van de club te dragen
Uitlatingen over andere spelers
Gedrag op trainingen
Ruzie zoeken met Rooney bij man utd
Algemeen zijn reputatie een in Frankrijk dat hij een arrogante eikel is.
 

Om maar een voorbeeld te noemen. En zo kan men een lange lijst maken van hem.
Ik dacht dat dit van jaren geleden was. Maar dit is dus van 2020. Een mens kan domme dingen, vergissingen en fouten maken en hoeft hier niet zijn hele leven voor te boeten vind ik.. Maar dit met die lijgers doet hij dus vaker?
 
Laatst bewerkt:
Ik vind depay door zijn gedrag nog minder een speler voor het Nederlands elftal.
En welk gedrag bedoel je precies? Is hij altijd in de nachtclubs te vinden met vele schandalen achter zijn naam? Heeft ie een verkrachtingszaak lopen? Een vechtpartij? Iets met drugs of dronkenschap? Ex vriendinnen die klagen over hem? Beledigende woorden richting de pers, zijn medespelers en coaches? Niet hard genoeg trainen? Zich op het veld laten gaan tov zijn medespelers? Of zit die hoed jou nog steeds dwars?
 
Stelselmatig Te laat komen op trainingen
Weigeren de kleding van de club te dragen
Uitlatingen over andere spelers
Gedrag op trainingen
Ruzie zoeken met Rooney bij man utd
Algemeen zijn reputatie een in Frankrijk dat hij een arrogante eikel is.
Wat een onzin zeg! Stelselmatig te laat komen op de training?? Echt, Memphis die als eerste op de training is en als laatste weg gaat??
Ruzie met Rooney, hoe lang geleden is dat?? Hij was toen 20 man! En nou nou een keertje op de training ruzie maken in 15 jaar carierre als profvoetballer… Idd een schande!
En in Frankrijk bekend als arrogante eikel? Zeggen de Fransen dat? Soort kent soort dan.
 
Vooral zijn timing valt op. Als hij uitkomt weet je dat hij hem 9/10 keer heeft. De reden dat je deze stijl zelden ziet is omdat de timing erg moeilijk is en als je daar geen gevoel voor hebt levert het vooral kaarten en penalties op. Bijlow timed bij bijna alles wat hij doet perfect, waardoor hij heel 'in control' oogt.
Timing. En gewoon een beetje het spelletje doorzien. Gewoon heel snel zien waar de bal gaat komen.
 
  • Leuk
Reactions: IPF
En welk gedrag bedoel je precies? Is hij altijd in de nachtclubs te vinden met vele schandalen achter zijn naam? Heeft ie een verkrachtingszaak lopen? Een vechtpartij? Iets met drugs of dronkenschap? Ex vriendinnen die klagen over hem? Beledigende woorden richting de pers, zijn medespelers en coaches? Niet hard genoeg trainen? Zich op het veld laten gaan tov zijn medespelers? Of zit die hoed jou nog steeds dwars?
Memphis is soms zesje en soms een 9, maar onprofessioneel zijn kun je hem inderdaad niet verwijten. Ik denk dat Memphis een beetje teveel worstelt. Hij lijkt - hoewel beter dan vroeger - te vaak niet helemaal vrij in zijn hoofd. Of dat is omdat hij de lat te hoog legt, veel druk en verantwoordelijkheid voelt of gewoon complex in elkaar zit, weet ik niet, maar ik denk dat Memphis zelf ook heel erg zoekend, dolend en worstelend is. Hij maakt het zichzelf soms te moeilijk. Aan zijn talent en zijn wil om te slagen ligt het niet.
 
Memphis is soms zesje en soms een 9, maar onprofessioneel zijn kun je hem inderdaad niet verwijten. Ik denk dat Memphis een beetje teveel worstelt. Hij lijkt - hoewel beter dan vroeger - te vaak niet helemaal vrij in zijn hoofd. Of dat is omdat hij de lat te hoog legt, veel druk en verantwoordelijkheid voelt of gewoon complex in elkaar zit, weet ik niet, maar ik denk dat Memphis zelf ook heel erg zoekend, dolend en worstelend is. Hij maakt het zichzelf soms te moeilijk. Aan zijn talent en zijn wil om te slagen ligt het niet.
Memphis is gewoon een jongen met een te laag IQ plus een zeer zeer problematische opvoeding. Ieder ander mens was met deze combinatie allang beland in een TBS kliniek en zijn broer is daar al een voorbeeld van. Juist alleen al om die reden heb ik ontzettend veel respect voor zijn gedrag binnen en buiten het veld. En wat hij ondanks dit alles toch heeft bereikt zowel op club niveau als bij Oranje. Memphis is voor elke hopeloze jeugd met voetbaltalent juist een voorbeeld!
 
Blij dat ik maar de laatste minuten van de wedstrijd heb gezien..
Anders ik wel. De laatste tien minuten zag ik rechtstreeks. Normaal kijk ik van Oranje meestal alleen de samenvatting.
Daartoe beperk ik me vanaf maandag maar weer.
Want het was huilen met de pet op, bij 0-1 was de houding vragen om problemen.

Duurbetaalde profs die niet weten dat je de punten kwijt bent als bij zo'n stand eén balletje verkeerd valt.
Een wonder dat de 1-1 niet viel bij die laatste Letse poging.
Wat moet van Gaal zich inwendig hebben opgevreten.
 
Verzonnen verhaal en ik geloof daar helemaal niets van! Al zijn trainers van van Gaal tot Mourinho tot Koeman en Cocu en allemaal hebben Memphis juist geroemd om zijn arbeidsethos en toewijding op de trainingen en zijn ijzeren discipline.
Volgens mij heeft nog geen enkele PSV'er de records verbroken die Memphis op de Herdgang heeft neergezet qua fitness.
 
  • Leuk
Reactions: IPF

En de rest van dat seizoen...
Volgens mij is de club daar heel snel op terug gekomen en had Memphis afgesproken later terug te komen, maar was de trainer dat toen zogenaamd vergeten.
 
Memphis is gewoon een jongen met een te laag IQ plus een zeer zeer problematische opvoeding. Ieder ander mens was met deze combinatie allang beland in een TBS kliniek en zijn broer is daar al een voorbeeld van. Juist alleen al om die reden heb ik ontzettend veel respect voor zijn gedrag binnen en buiten het veld. En wat hij ondanks dit alles toch heeft bereikt zowel op club niveau als bij Oranje. Memphis is voor elke hopeloze jeugd met voetbaltalent juist een voorbeeld!
Laag iq, wist ik niet. Hoe weet je dat allemaal? Wist wel van het Memphis/Depay verhaal, maar ik heb begrepen dat hij bv een huis/grondstuk voor zijn ma heeft gekocht ergens op de Veluwe. Dacht daarom dat het allemaal niet zo slecht ging/gaat.
 
Terug
Bovenaan Onderaan