Nederlands Elftal

Zelfs Til had meer inbreng dan Gravenberch. Ik stoor mij aan zijn houding, luiheid en zich verstoppen. Hij moet misschien wat vaker naar Dumfries kijken die niet eens de helft van de techniek van hem heeft maar niet nadenkt maar doet gewoon.
Van Dijk vind ik nog altijd niet de van Dijk van 2019. Oogt nog wat onzeker en positioneel niet echt sterk. Frenkie en Memphis hebben beide last van Barca perikelen. Beide ogen vermoeid en niet geconcentreerd. Deze 3 is dan je as..
verder geniet ik van de rust van De Vrij. Niet altijd foutloos maar hij speelt erg volwassen en durft veel meer dan van Dijk een strakke inspeel pass te geven.
Noa Lang was wat onwennig en zenuwachtig.
Cody redelijk en iig gevaarlijker dan de andere aanvallers.
Bijlow ook sterk, als hij er moest staan dan stond ie er ook. Drommel moet vaker naar hem kijken hoe hij uit zijn goal komt.
 
Zelfs Til had meer inbreng dan Gravenberch. Ik stoor mij aan zijn houding, luiheid en zich verstoppen. Hij moet misschien wat vaker naar Dumfries kijken die niet eens de helft van de techniek van hem heeft maar niet nadenkt maar doet gewoon.
Van Dijk vind ik nog altijd niet de van Dijk van 2019. Oogt nog wat onzeker en positioneel niet echt sterk. Frenkie en Memphis hebben beide last van Barca perikelen. Beide ogen vermoeid en niet geconcentreerd. Deze 3 is dan je as..
verder geniet ik van de rust van De Vrij. Niet altijd foutloos maar hij speelt erg volwassen en durft veel meer dan van Dijk een strakke inspeel pass te geven.
Noa Lang was wat onwennig en zenuwachtig.
Cody redelijk en iig gevaarlijker dan de andere aanvallers.
Bijlow ook sterk, als hij er moest staan dan stond ie er ook. Drommel moet vaker naar hem kijken hoe hij uit zijn goal komt.

Bijlow is duidelijk de beste keeper van Nederland op het moment. Die gaat na dit seizoen een mooie transfer maken.
 
  • Leuk
Reactions: IPF
De grootste kracht van Bijlow is de lef die hij heeft met uitkomen, dat zie je echt zelden. Risicovol, want het kan je zware blessures opleveren. Maar zolang het goed gaat is het wel iets waarin hij zichzeld onderscheid van de rest.
 
Ik heb de wedstrijd gisteren niet kunnen kijken. Niets gemist dus.
3 punten meegepikt en Turkije en Noorwegen gelijk.
Nederland sluipt richting Qatar.
 
Ik heb de wedstrijd gisteren niet kunnen kijken. Niets gemist dus.
3 punten meegepikt en Turkije en Noorwegen gelijk.
Nederland sluipt richting Qatar.
Met een eredivisie-elftal. Vooral het middenveld mist wat. En ik vind Berghuis geen speler voor Oranje.
 
  • Leuk
Reactions: IPF
De grootste kracht van Bijlow is de lef die hij heeft met uitkomen, dat zie je echt zelden. Risicovol, want het kan je zware blessures opleveren. Maar zolang het goed gaat is het wel iets waarin hij zichzeld onderscheid van de rest.

Vooral zijn timing valt op. Als hij uitkomt weet je dat hij hem 9/10 keer heeft. De reden dat je deze stijl zelden ziet is omdat de timing erg moeilijk is en als je daar geen gevoel voor hebt levert het vooral kaarten en penalties op. Bijlow timed bij bijna alles wat hij doet perfect, waardoor hij heel 'in control' oogt.
 
Terug
Bovenaan Onderaan