Nederlands Elftal

Ik vind het eigenlijk ook heel bijzonder dat je 26 spelers in de toernooiselectie mag hebben, maar slechts 23 in de wedstrijdselectie. Zet gewoon 3 extra stoelen bij de bank en doe niet zo moeilijk.
Helemaal eens, en ik besefte dat ook pas tegen Schotland. Nu lijkt het voor die 3 alleen maar een meetrainstage. Want tenzij er spelers geblesseerd raken, zie ik niet in waarom ze nog op de bank gaan zitten.
 
Ach hij mist niks, spanje word toch kampioen dus :ROFL:
E3WsNorWEAATLh9
 
En welk EK is dit? Sowieso één waar Frankrijk niet aan meedoet?
Is voor het deel na de poulefase, dus die persoon verwacht uitschakeling van Frankrijk in de poule (Duitsland en Portugal door uit die Poule, niet onmogelijk.)
 
Is voor het deel na de poulefase, dus die persoon verwacht uitschakeling van Frankrijk in de poule (Duitsland en Portugal door uit die Poule, niet onmogelijk.)
Praktisch wel onmogelijk, want de vier beste nummers 3 (zes poules in totaal) gaan ook nog door. Een overwinning op Hongarije is waarschijnlijk al voldoende.
 
Praktisch wel onmogelijk, want de vier beste nummers 3 (zes poules in totaal) gaan ook nog door. Een overwinning op Hongarije is waarschijnlijk al voldoende.
disclaimer: ik ben niet Nils Westenbrink en voel me (gelukkig) ook niet verantwoordelijk voor inhoud afgeleid uit de posts van Kwakmeier.
Was enkel bedoeld om aan te geven hoe men die kleurrijke sticker kan lezen. :p Maar goed, hoe dat zit met nummers drie durf ik niet te zeggen.
Is dat op punten, doelsaldo? Want de meeste poules zullen toch wel een zwakke broeder hebben denk ik? Lijkt me dat je toch minimaal 4 punten moet halen om door te gaan?
 
Dan heb je nu dus Frenkie, Gini, Klaassen, Koopmeiners, De Roon, Gravenberch en Blind voor het middenveld. 7 spelers, voldoende dus. Ik zou De Roon lekker laten banken voor Gravenberch.
 
Terug
Bovenaan Onderaan