Nederlands Elftal

Wel heerlijk hoe Weghorst juicht. Hij is oprecht trots om voor Nederland te spelen. In een 3 spitsen systeem moet hij altijd spelen. Wat een passie, heerlijk. In een twee spitsen systeem heeft mijn voorkeur toch Malen.
 
Wel heerlijk hoe Weghorst juicht. Hij is oprecht trots om voor Nederland te spelen. In een 3 spitsen systeem moet hij altijd spelen. Wat een passie, heerlijk. In een twee spitsen systeem heeft mijn voorkeur toch Malen.
Niks gezien, maar dat is inderdaad wel een pluspunt. Komt waarschijnlijk omdat hij er voor heeft moeten knokken en de diva's talenten niet.
 
Wat ik eigenlijk niet zo goed begrijp is waarom Dost niet meegaat naar het EK. In 84 wedstrijden bij wolfsburg scoorde hij 79 keer (bijna 1 op 1). De doelpuntenproductie van weghorst is ongeveer de helft zo laag. Dacht dat wout meeging vanwege zijn productiviteit aangezien hij op alle andere aspecten een dikke onvoldoende scoort.

Dost, Weghorst en Vincent Janssen hebben allemaal 1 ding gemeen: ze werden steevast als laatste gekozen op het speelpleintje. Daarvan mag je er 1 meenemen als stormram maar daarvoor is luuk de jong al veruit de beste optie vanwege zijn kopkracht. Dat juichen van weghorst was absoluut niet gespeeld. Dat was gericht aan alle vriendjes op het schoolplein die hem als laatste kozen. Maar die hadden het bij het juiste eind. Weghorst bij oranje is een regelrechte aanfluiting...
 
Wat ik eigenlijk niet zo goed begrijp is waarom Dost niet meegaat naar het EK. In 84 wedstrijden bij wolfsburg scoorde hij 79 keer (bijna 1 op 1). De doelpuntenproductie van weghorst is ongeveer de helft zo laag. Dacht dat wout meeging vanwege zijn productiviteit aangezien hij op alle andere aspecten een dikke onvoldoende scoort.

Dost, Weghorst en Vincent Janssen hebben allemaal 1 ding gemeen: ze werden steevast als laatste gekozen op het speelpleintje. Daarvan mag je er 1 meenemen als stormram maar daarvoor is luuk de jong al veruit de beste optie vanwege zijn kopkracht. Dat juichen van weghorst was absoluut niet gespeeld. Dat was gericht aan alle vriendjes op het schoolplein die hem als laatste kozen. Maar die hadden het bij het juiste eind. Weghorst bij oranje is een regelrechte aanfluiting...
Omdat Dost geen tweede viool wilde spelen en daarom bedankt heeft voor oranje.
 
Weghorst wordt toegezongen in Oranje.

Brainz heeft net de tv uitgezet denk ik.
Ik heb zoals beloofd niet gekeken en van de zon genoten, maar ik zie net de samenvatting terug inclusief de tranen van Wutru. En ik kan er eigenlijk maar één ding op zeggen:

Wat lievvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvv
 
Wat ik eigenlijk niet zo goed begrijp is waarom Dost niet meegaat naar het EK. In 84 wedstrijden bij wolfsburg scoorde hij 79 keer (bijna 1 op 1). De doelpuntenproductie van weghorst is ongeveer de helft zo laag. Dacht dat wout meeging vanwege zijn productiviteit aangezien hij op alle andere aspecten een dikke onvoldoende scoort.

Dost, Weghorst en Vincent Janssen hebben allemaal 1 ding gemeen: ze werden steevast als laatste gekozen op het speelpleintje. Daarvan mag je er 1 meenemen als stormram maar daarvoor is luuk de jong al veruit de beste optie vanwege zijn kopkracht. Dat juichen van weghorst was absoluut niet gespeeld. Dat was gericht aan alle vriendjes op het schoolplein die hem als laatste kozen. Maar die hadden het bij het juiste eind. Weghorst bij oranje is een regelrechte aanfluiting...
Dit klopt niet, dat was bij Sporting Lissabon. Bij Wolfsburg liep die 117 om 48 met 14 assists. Weghorst loopt 120 om 63 met 21 assists, dat is per wedstrijd beter dan Dost.
Bron weghorst
Bron Dost
 
Laatst bewerkt:
Dit klopt niet, dat was bij Sporting Lissabon. Bij Wolfsburg liep die 117 om 48 met 14 assists. Weghorst loopt 120 om 63 met 21 assists, dat is per wedstrijd beter dan Dost.
Bron weghorst
Bron Dost
Heb ik me verkeken. Nou ja, vind Sporting Lissabon op het niveau van een Nederlandse topclub. En het gaat mij even om het punt van iemand selecteren vanwege zijn productiviteit ongepaard met iets wat op voetballende kwaliteiten lijkt.
Omdat Dost geen tweede viool wilde spelen en daarom bedankt heeft voor oranje.

O ja, dat was het hem. Hij mag blij zijn als hij klootviool mag spelen bij Oranje.
 
Gakpo kan beter lekker vakantie gaan vieren en zich richten op het volgende seizoen.
Voor de 2e keer op tribune in oefenwedstrijd.
Een 020 bondscoach zal hem toch niet kiezen, dan kun je net zo goed vertrekken.
Waarom roept hij hem op, dan had Gakpo beter met jong oranje kunnen spelen en ze kampioen maken.
Nu heeft jong oranje niets en het NL elftal is ook kansloos voor een goede klassering.
Met zo'n bondscoach kom je nergens en het spel is niet om aan te gluren.
 
Gakpo kan beter lekker vakantie gaan vieren en zich richten op het volgende seizoen.
Voor de 2e keer op tribune in oefenwedstrijd.
Een 020 bondscoach zal hem toch niet kiezen, dan kun je net zo goed vertrekken.
Waarom roept hij hem op, dan had Gakpo beter met jong oranje kunnen spelen en ze kampioen maken.
Nu heeft jong oranje niets en het NL elftal is ook kansloos voor een goede klassering.
Met zo'n bondscoach kom je nergens en het spel is niet om aan te gluren.
Op de tribune, maar wel 2 reservekeepers op de bank... Heel bijzonder.
 
Terug
Bovenaan Onderaan