Nederlands Elftal

Die gasten trainen 6x per week, kunnen toch wel meerdere systemen spelen? Daarnaast, je hebt spelers nodig die individueel iets kunnen. Tegen welke ploeg dan ook. Zoals Berghuis of Gakpo. Dumfries wordt trouwens ook gevaarlijker als Berghuis speelt.
 
Helaas maar waar.. Het doet me niet veel meer als Oranje speelt/scoort/wint dan pakweg een PEC Zwolle of ADO Den Haag. Met die nare vent De Boer interesseert het me echt niets :rolleyes:
 
Als je zoveel emotie toont voor een 2-0 tegen Georgië in een oefenwedstrijd zit je ook niet lekker in je bovenkamer.

Zou ik ook doen als ik mijn eerste goal in Oranje zou maken, zeker als je zo lang niet geselecteerd bent, maar je rivaal die gemiddeld 4 goals per seizoen maakt buiten de Eredivisie wel. Ik snap de afkeer tegen Weghorst vanwege zijn standpunten wel, maar kom op jongens. Als het Gakpo was, was iedereen hier door de dollen heen.
 
Memphis wel weer absoluut de grote man he. Die gozer wordt steeds beter!

Wie is eigenlijk de meest productieve speler in Oranje ooit wat goals/assists betreft? Memphis zou daar zomaar een gooi naar kunnen doen. Volgens mij staat ie op 26 goals en 23 assists nu. 49 G/A totaal al dus. In 64 interlands ook geen gekke cijfers. Met nog minimaal 5 goede jaren kan daar nog wel wat bij.
 
Cruijff, van Basten, Bergkamp, Kluivert, van Nistelrooij, Weghorst.

🤔
 
Dus Weghorst zou eerst niet eens mee gaan, maar omdat er 26 mee mogen, kon ie wel mee. En nu is ie ineens beoogd basisspeler? :braak:

Pfff, nog nooit zo weinig uitgekeken naar een eindronde als nu. En dat is incl. Wk2002, ek2016 en wk2018...

EK 1996... 10 Ajacieden in Oranje. Dat was echt een heel naar toernooi.
 
Terug
Bovenaan Onderaan