Nederlands Elftal

Jezus, wat een los zand. Vooral de achterhoede verdedigt als een soort kluitje, met de hoop dat de bal in de kluts niet bij de tegenstander komt.
 
Zelden zo niet naar een EK uitgekeken eigenlijk. Moet je kijken wat er op het veld staat. Dat is niveau’tje Zweden. Komen echt de groepsfase niet door zo hoor. Echt kut dit.
 
Zelden zo niet naar een EK uitgekeken eigenlijk. Moet je kijken wat er op het veld staat. Dat is niveau’tje Zweden. Komen echt de groepsfase niet door zo hoor. Echt kut dit.

Zweden is nog beter. Dat is tenminste een team. Je merkt aan alles dat de spelers voor de helft niet weten wat ze moeten doen.
 
Nou ja, er zit maar 1 ding op. Teveel kansen worden er weggegeven. Meer zekerheid is kneiterhard nodig.
Dus met twee controleurs spelen én 5 man in de verdediging. Is Rosario geselecteerd?
 
Ik schakel net in. Het is weer typisch Frank-de-Boer-voetbal?
 
Snap niet zo goed waar het pessisme vandaan komt over Oranje. Denk dat de derde plaats in de poule helemaal niet ondenkbaar is. Dat zou best knap zijn aangezien het 7 jaar geleden is dat je op een eindtoernooi aanwezig bent geweest 😄
 
Ahh, top. Weghorst, Roon en die laffe formatie; weet ik in elk geval zeker dat ik dit prachtige weertje niet hoef te verspillen aan een of andere zaadpot vanavond. Terug het terras op. Frank, held!
Superlaf. Maar wel het systeem dat getraind moet worden mocht je tegen een Engeland, België, Italië, Portugal, Frankrijk, Spanje of Duitsland moeten spelen. Kortom, je traint dit om een evt ronde verder te komen dan de laatste 16.
 
Superlaf. Maar wel het systeem dat getraind moet worden mocht je tegen een Engeland, België, Italië, Portugal, Frankrijk, Spanje of Duitsland moeten spelen. Kortom, je traint dit om een evt ronde verder te komen dan de laatste 16.
Klopt. Maar de verdedigende middenvelder grossiert in fouten, de spelverdeler passt slecht en verder is het ook niet veel. Pffff
 
Superlaf. Maar wel het systeem dat getraind moet worden mocht je tegen een Engeland, België, Italië, Portugal, Frankrijk, Spanje of Duitsland moeten spelen. Kortom, je traint dit om een evt ronde verder te komen dan de laatste 16.
Nou, als je zo tegen Duitsland, Engeland of Frankrijk speelt ga je er met 5/6-0 vanaf
 
Klopt. Maar de verdedigende middenvelder grossiert in fouten, de spelverdeler passt slecht en verder is het ook niet veel. Pffff
Ik zou dan ook wél het systeem spelen, maar op het middenveld met een vd Beek of een Gravenberch ipv Roon. Met Blind heb je namelijk iemand die de bal in de diepte passt.
 
Terug
Bovenaan Onderaan