Nederlands Elftal

Reijnders maakt een goede indruk in Oranje. Verder vind ik alleen Frenkie, mits fit, een basisklant. Ik blijf hopen dat iemand Gravenberch aan de praat krijgt. Dat zou imho dé missing link zijn. Frenkie, Gravenberch en Xavi op 10. Dat vind ik (weliswaar op papier) het beste potentiële middenveld van dit moment. Land zal er uiteindelijk ook bij gaan komen. Taylor heeft ook echt kwaliteiten, maar kan ook een 2e Donnie worden. De rest is Europese subtop max.
Quinten Timber kan ons nog verrassen, maar kan pas echt gewogen worden als hij het laat zien bij een volgende club. Heeft meer gif dan Gravenberch, maar Gravenberch is in 3 passen en 2 schijnbewegingen van de ene box bij de andere.
 
Quinten Timber kan ons nog verrassen, maar kan pas echt gewogen worden als hij het laat zien bij een volgende club. Heeft meer gif dan Gravenberch, maar Gravenberch is in 3 passen en 2 schijnbewegingen van de ene box bij de andere.
Ik denk dat hij genoeg kansen heeft gehad. Bij Liverpool, met in mijn ogen een matig middenveld, weet hij zijn stempel niet te drukken.
 
Laatst bewerkt:
Daar is dan de voorselectie.


Joey Veerman (PSV), Jerdy Schouten (PSV),
Oud PSV: Denzel Dumfries, Xavi Simons, Georginio Wijnaldum, Memphis Depay, Cody Gakpo, Donyell Malen, Steven Bergwijn
 
Interessant: waarom houden bondscoaches zó lang vast aan de oude hap? Koeman is niet de enige. Doorselecteren lijkt voor bondscoaches wel een vies woord, zelfs als spelers evident (allang) op hun retour zijn (Blind, Wijnaldum, in mindere mate Virgil), door blessures (allang) hun topniveau niet meer halen (Memphis), of in Oranje nooit uit de verf zijn gekomen, ook niet na tientallen wedstrijden (De Roon, Koopmeiners). En het is niet zo dat er geen alternatieven zijn...
 
Waar is Zirkzee?
Geblesseerd, dacht ik. Wel jammer, het is geen goaltjesdief, maar wel een sterkte en dynamische jongen. Ben overigens niet huiverig wb De Roon. Lijkt me geen onsympathieke knul en bovendien net iets welbespraakter dan de gemiddelde international, maar hoop echt op een middenveld met Gravenberch. En Frenkie en Xavi dan hè. En desnoods ook Reijnders er nog bij, als je in een ruit speelt.
Enige speler die ik echt mis - hoewel te billijken na een jaar afwezigheid door blessures - is Timber. Dat zou altijd mijn RCV zijn.
Voor nu:
——————Verbruggen—————-
————De Ligt —— van Dijk———
Dumfries——————————-Aké
——————-F. de Jong—————
———Gravenberch—-Reijnders—-
———————-Xavi——————-
———-Memphis——-Gakpo———
 
Geblesseerd, dacht ik. Wel jammer, het is geen goaltjesdief, maar wel een sterkte en dynamische jongen. Ben overigens niet huiverig wb De Roon. Lijkt me geen onsympathieke knul en bovendien net iets welbespraakter dan de gemiddelde international, maar hoop echt op een middenveld met Gravenberch. En Frenkie en Xavi dan hè. En desnoods ook Reijnders er nog bij, als je in een ruit speelt.
Enige speler die ik echt mis - hoewel te billijken na een jaar afwezigheid door blessures - is Timber. Dat zou altijd mijn RCV zijn.
Voor nu:
——————Verbruggen—————-
————De Ligt —— van Dijk———
Dumfries——————————-Aké
——————-F. de Jong—————
———Gravenberch—-Reijnders—-
———————-Xavi——————-
———-Memphis——-Gakpo———
Ajax middenveld terwijl we Schouten en Veerman hebben. Hup transfersommen omhoog.
 
Terug
Bovenaan Onderaan