Nederlands Elftal

Kutvolk. Arrogante kutvolk. Jammer dat Boula niet meer voetbalt. Anders hadden die vervelende Griezmann en Pavard al een doodschop gekregen van onze Khalid ( weet niet, misschien was die nu geen onze Khalid meer en zou die voor Marokko hebben gekozen).

Ik voelde vandaag een vreemde opwinding die ik nog nooit eerder heb gevoeld. Alsof een meisje langzaam de knopen van mijn blousse open maakte en de Sehnsucht van een lange avond opzocht. Het voelde goed. Jammer genoeg weet ik niet waar deze opwinding vandaan kwam, maar ik weet wel dat het jammer genoeg geen meisje was. Opwinding voor Nederland? Of ben ik zo anti-Frankrijk dat iedere kans van Nederland mij een kick gaf.

Nouja maakt niet veel uit. Het voetbal was erg veel tikkie breed tikkie terug. De vrouwkes op de tribunes waren opwindender dan het veldspel.

(Ik moet echt naar bed zoveel onzin heb ik nog nooit op dit forum gepost... :oops:)
 
Eerste helft erg matig.

Tweede helft heeft Nederland eerlijk is eerlijk, behoorlijk goed gespeeld. Goed op 1-1 gekomen, kansen op 1-2, maar helaas krijg je die 2-1 tegen op een kut moment die Cillessen overigens wel mocht pakken. En dan heb je ook nog is een scheidsrechter die lekker aan het thuisfluiten was. Rechtsback had donkerrood moeten hebben, en Vormer had daar best een penalty voor mogen hebben.

En F. de Jong en Propper standaard op het middenveld opstellen. Zoveel voetballen zit daarin. Die F. de Jong is toch wel goed hoor, wat is het balen dat we die hebben misgelopen. En die Promes mag wel de prullenbak in. Wat een slechte speler is dat zeg.



Precies.

Cillessen ( zucht )

Janmaat - De Ligt - Van Dijk - ?
F. de Jong - Gini - Propper
? - Memphis - Bergwijn

Zeker als je je bedenkt dat het kwam omdat Brands weigerde een ton extra te betalen.
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Geef hem alleen de rol van powerhouse die veel meters moet maken. Daarna de bal meteen afgeven aan de goede kleur.

Veel meters maken? Dan moeten ze denk ik een dubbele wedstrijdduur gaan invoeren, anders komt hij er niet aan. Strootman heeft nooit iets gepresteerd in oranje. :sneaky: Zou hem hooguit i.p.v. Vormer meenemen voor op de bank.

De backposities zijn wel een zorgenkindje. Op rechts Tete of Janmaat, op links Blind of [?]. Janmaat en Blind vind ik allebei niks; echt een zwaktebod. Misschien een driemansverdediging met De Vrij, De Ligt en Van Dijk, dus zonder backs, en dan de oplossing maar op het middenveld zoeken waar je dan een extra mannetje kan plaatsen. Cilessen op goal vind ik ook niks.
 
Veel meters maken? Dan moeten ze denk ik een dubbele wedstrijdduur gaan invoeren, anders komt hij er niet aan. Strootman heeft nooit iets gepresteerd in oranje. :sneaky: Zou hem hooguit i.p.v. Vormer meenemen voor op de bank.

De backposities zijn wel een zorgenkindje. Op rechts Tete of Janmaat, op links Blind of [?]. Janmaat en Blind vind ik allebei niks; echt een zwaktebod. Misschien een driemansverdediging met De Vrij, De Ligt en Van Dijk, dus zonder backs, en dan de oplossing maar op het middenveld zoeken waar je dan een extra mannetje kan plaatsen. Cilessen op goal vind ik ook niks.

Ik mis power op het middenveld. De driemansverdediging vind ik ook wel wat.
 
De Ligt moet echt goed gaan spelen in de CL, anders haken grote clubs echt af, denk ik. Hij laat bij oranje echt helemaal niks zien. Slecht in de opbouw, en zeer onbetrouwbaar achterin.
 
Veel meters maken? Dan moeten ze denk ik een dubbele wedstrijdduur gaan invoeren, anders komt hij er niet aan. Strootman heeft nooit iets gepresteerd in oranje. :sneaky: Zou hem hooguit i.p.v. Vormer meenemen voor op de bank.

De backposities zijn wel een zorgenkindje. Op rechts Tete of Janmaat, op links Blind of [?]. Janmaat en Blind vind ik allebei niks; echt een zwaktebod. Misschien een driemansverdediging met De Vrij, De Ligt en Van Dijk, dus zonder backs, en dan de oplossing maar op het middenveld zoeken waar je dan een extra mannetje kan plaatsen. Cilessen op goal vind ik ook niks.

Het enige minpuntje voor mij in je post is dat je Strootman nog meeneemt. Nooit meer doen.
Promes: idem dito.

Het zijn lui waarover je over 10 jaar verbaast dat ze zoveel caps hebben.

Opnieuw beginnen met nieuwe jongens. Echt een x goed schoon schip maken.
Dumfries, Bergwijn, vd Beek, Hendrix, desnoods Rosario of Eiting kunnen dit niveau ook aan.

Weg met die troep van tikkie breed, terug, ziekenhuisballen.
Weg met dat negatieve verleden.

(En daarom zou ik graag nog eens een type als Kees Rijvers willen zien als bondscoach. Die durfde dat tenminste begin jaren 80.)
 
Laatst bewerkt:
Het enige minpuntje voor mij in je post is dat je Strootman nog meeneemt. Nooit meer doen.
Promes: idem dito.

Het zijn lui waarover je over 10 jaar verbaast dat ze zoveel caps hebben.

Opnieuw beginnen met nieuwe jongens. Echt een x goed schoon schip maken.
Dumfries, Bergwijn, vd Beek, Hendrix, desnoods Rosario of Eiting kunnen dit niveau ook aan.

Weg met die troep van tikkie breed, terug, ziekenhuisballen.
Weg met dat negatieve verleden.

(En daarom zou ik graag nog eens een type als Kees Rijvers willen zien als bondscoach. Die durfde dat tenminste begin jaren 80.)

Daarom zei ik ook 'hooguit'; maar eigenlijk zou ik Vormer al niet meenemen, en dus ook Strootman niet. Ook eens wat betreft Promes.
 
Er is een club die 18 miljoen voor Blind heeft betaald
clap.gif
...just sayin'
 
Poe, ik heb me ook wel een beetje geërgerd aan die Fransen. Sommigen gaan al liggen als er een vlieg tegen hun aanvliegt.
 
Terug
Bovenaan Onderaan