Nederlands Elftal

Poe, ik heb me ook wel een beetje geërgerd aan die Fransen. Sommigen gaan al liggen als er een vlieg tegen hun aanvliegt.

De scheids had daar snel korte metten mee kunnen maken. We zijn alleen nu Nederland, het B-land dat tegen de wereldkampioen speelt. Dan heb je een andere status. Eigen schuld, dikke bult.
 
694


Wat een blunder. Wedstrijd ongeldig laten verklaren en overspelen. :grin:

Ze hadden er ook Nederig of Nederlaag op kunnen borduren. :sad:
 
Laatst bewerkt:
Ik denk dat hij niet zoveel andere opties heeft momenteel. Vond de ploeg van gisteravond - al zou ik hier en daar andere keuzes hebben gemaakt - op zich wel te billijken.
Heel raar dat de PSV spelers allemaal genegeerd zijn. Zoet had gewoon moeten keepen (zie commentaar Willy en Rene), Hendrix had met z'n arbeid, bijterssmentaliteit en onderscheppend vermogen een aanvulling geweest op het middenveld en Bergwijn was echt een veel beter en logischere keuze dan Promes of Babel.
 
Ik vond de Ligt fantastisch spelen als ik eerlijk ben.
Ik niet, toen Nederland het moeilijk had, was Frenkie de Jong de enige die echt op de been bleef, De Ligt ging lekker mee in de malaise. Toen het in de 2e helft betre ging lopen voor Nl, werd De Ligt ook beter, maar dat gold voor heel veel spelers (Wijnaldum, Memphis, en zelfs Blind werd enigszins beter).

Overigens vind ik De Ligt wel een fantastisch talent en die gaat er echt wel komen.
 
Heel raar dat de PSV spelers allemaal genegeerd zijn. Zoet had gewoon moeten keepen (zie commentaar Willy en Rene), Hendrix had met z'n arbeid, bijterssmentaliteit en onderscheppend vermogen een aanvulling geweest op het middenveld en Bergwijn was echt een veel beter en logischere keuze dan Promes of Babel.

Alleen Bergwijn had erbij mogen zitten. Alle andere keuzes vind ik plausibel. Zoet is niet beter dan Cillessen en Hendrix is vergelijkbaar met Vormer. Luuk had er van mij wat eerder in gemogen, had wellicht nog voor wat gevaar gezorgd.
 
Alleen Bergwijn had erbij mogen zitten. Alle andere keuzes vind ik plausibel. Zoet is niet beter dan Cillessen en Hendrix is vergelijkbaar met Vormer. Luuk had er van mij wat eerder in gemogen, had wellicht nog voor wat gevaar gezorgd.

Mee eens. Vind het overigens wel echt vreselijk dat wij geen echte spits hebben.
 
Terug
Bovenaan Onderaan