Nederlands Elftal

Ik denk dat het over Oranje gaat.

Ik las trouwens de Franse cijfers voor Oranje op ad.nl. Die hadden alleen een zesje voor De Jong. Verders onvoldoendes.

Die cijfers maakt niet uit. Met 2-1 verloren en de tegengoals door individuele blunder van Promes en fout van Van Dijk. Dat telt. Gewoon niet goed genoeg.
 
Ik denk dat het over Oranje gaat.

Ik las trouwens de Franse cijfers voor Oranje op ad.nl. Die hadden alleen een zesje voor De Jong. Verders onvoldoendes.
Weet ik, maar doordat de clubs voor buitenlanders kiest hebben we in Oranje geen spits. Kijk naar Engeland dat nu 1 keer goed heeft gepresteerd op het WK. Het nationale team lijdt eronder door alle buitenlanders in de PL. Daarom boeit het me niet meer en kijk ik alleen PSV.
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Mee eens. Vind het overigens wel echt vreselijk dat wij geen echte spits hebben.

Tja, dan moet je het systeem aanpassen. Maar dat kan weer niet in Nederland, dan staat iedereen op de achterste benen.
Of accepteer een spits die niet veel scoort, maar nuttig is voor het team. Frankrijk is er wereldkampioen mee geworden.
 
Alleen Bergwijn had erbij mogen zitten. Alle andere keuzes vind ik plausibel. Zoet is niet beter dan Cillessen en Hendrix is vergelijkbaar met Vormer. Luuk had er van mij wat eerder in gemogen, had wellicht nog voor wat gevaar gezorgd.

Zoet is niet beter dan Cilessen, maar veel slechter is hij ook niet, en hij heeft in tenminste nog wedstrijdritme.
 
Die cijfers maakt niet uit. Met 2-1 verloren en de tegengoals door individuele blunder van Promes en fout van Van Dijk. Dat telt. Gewoon niet goed genoeg.
Klopt, maar ik vind die rapportcijfers altijd wel leuk. De fout van Van Dijk vond ik wel overdreven. Girou reageert beter dan Van Dijk. Als dat een fout is, eindigt een foutloze wedstrijd in 0-0.
 
Ik denk dat het over Oranje gaat.

Ik las trouwens de Franse cijfers voor Oranje op ad.nl. Die hadden alleen een zesje voor De Jong. Verders onvoldoendes.

Prima! Hopelijk gaven ze hun eigen haantjes louter achten. Des te sneller winnen we weer van die Fransen. Alle landen die aan de top zitten komen weer in een mindere periode te zitten. Ik heb wel het idee dat we - ook al gaan we nog best wedstrijden verliezen - weer in de lift omhoog zitten.
 
Zoet is niet beter dan Cilessen, maar veel slechter is hij ook niet, en hij heeft in tenminste nog wedstrijdritme.

Zoet is prima op de lijn. Misschien zelfs beter dan Cillessen. Maar hij schiet ook minstens 10 ballen per wedstrijd naar de tegenstander. Dat zijn 10 potentiële aanvallen. Kortom, een bal tegenhouden is belangrijk. Zorgen dat de tegenstander niet aan aanvallen toekomt is alleen soms nog belangrijker.
 
Ja, dat is naar de wedstrijd kijken met een neutrale bril. Dat is wat anders dan een paar tieners die niet helemaal door de mand vallen meteen als supersterren hypen
Ik moet zeggen dat ik zeker de 2e helft niet echt gevolgd heb, maar ik heb Nederland wel eens slechter gezien.

Vooral Blind en Promes vond ik slecht. Tete en Babel hielden ook niet over, maar zorgden wel samen voor de goal.
 
Ben ik dan de enige die Propper echt de beste van de avond vond? Veel tegengehouden, veel meteen vooruitspelen (en ook nog zuiver). Paar keer goed wegdraaien, zodat er ruimte ontstond.
 
Ben ik dan de enige die Propper echt de beste van de avond vond? Veel tegengehouden, veel meteen vooruitspelen (en ook nog zuiver). Paar keer goed wegdraaien, zodat er ruimte ontstond.

Ik heb niets gezien maar begreep dat hij best een aardige pot had gespeeld.
 
Ben ik dan de enige die Propper echt de beste van de avond vond? Veel tegengehouden, veel meteen vooruitspelen (en ook nog zuiver). Paar keer goed wegdraaien, zodat er ruimte ontstond.

In ieder geval kan hij wat met een bal, wat soms een verademing kan zijn. Het is een beetje een laatbloeier die Davy. Ben benieuwd of hij nog een stap kan maken in Engeland.
 
Tja, dan moet je het systeem aanpassen. Maar dat kan weer niet in Nederland, dan staat iedereen op de achterste benen.
Of accepteer een spits die niet veel scoort, maar nuttig is voor het team. Frankrijk is er wereldkampioen mee geworden.

Wat ik dan weer storend vond is dat Giroud dan net tegen Nederland wel scoorde...
 
Wat ik dan weer storend vond is dat Giroud dan net tegen Nederland wel scoorde...

Die zag je natuurlijk al een tijdje aankomen. Volgende keer ga ik geld inzetten. :)

Afscheid nemen van het publiek vind ik mooi. Zeker een speler als Sneijder. Maar deze poppenkast vond ik over the top, met die woonkamersetting op de middenstip. Wat betreft het Nederlands elftal vind ik het erg leuk voor Giroud dat hij zondag eindelijk weer eens gaat scoren.
 
Die zoon van Hazes, trouwens, Jezusmina....is dat echt een ding in Nederland tegenwoordig? Dat hij bekend is en dat mensen vinden dat hij ook zo mooi kan zingen? Ik heb haren overeind voelen gaan waarvan ik niet wist dat ik ze had.
 
Terug
Bovenaan Onderaan