Nederlands Elftal

Het begint er wel iets op te lijken. Blind en Tete nog wisselen voor (geen idee en Janmaat). Voorin Bergwijn ipv Babel. En nog iemand voor
Promes. Dan kan dit elftal er wel mee door.
 
Vandaag had je, zeker op basis van de 2e helft, Frankrijk pijn kunnen doen. En dat uitgerekend de slechtste voetballer van Frankrijk na 6 eeuwen drooggestaan te hebben tegen jou de winnende maakt, maakt je als natie een nog grotere pisvlek dan je in voetballand al was. Jezus, wat een slechte prestatie.
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Het begint er wel iets op te lijken. Blind en Tete nog wisselen voor (geen idee en Janmaat). Voorin Bergwijn ipv Babel. En nog iemand voor
Promes. Dan kan dit elftal er wel mee door.

Wat mij betreft nog meer jeugd. Dan maar af en toe wat foutjes. We moeten aanvallers kweken.
 
Wat mij betreft nog meer jeugd. Dan maar af en toe wat foutjes. We moeten aanvallers kweken.

Dan maar Dumfries? Angelino even neutraliseren tot Nederlander. Die komt toch nooit in het Spaanse elftal. Misschien gaat per ongeluk die Kluivert ook nog wel eens wat doen. Of toch Berghuis?
 
Het begint er wel iets op te lijken. Blind en Tete nog wisselen voor (geen idee en Janmaat). Voorin Bergwijn ipv Babel. En nog iemand voor
Promes. Dan kan dit elftal er wel mee door.
Voor Promes een middenvelder, Hendrix of vd Beek. Voorin Mempis en Bergwijn
 
Eerste helft erg matig.

Tweede helft heeft Nederland eerlijk is eerlijk, behoorlijk goed gespeeld. Goed op 1-1 gekomen, kansen op 1-2, maar helaas krijg je die 2-1 tegen op een kut moment die Cillessen overigens wel mocht pakken. En dan heb je ook nog is een scheidsrechter die lekker aan het thuisfluiten was. Rechtsback had donkerrood moeten hebben, en Vormer had daar best een penalty voor mogen hebben.

En F. de Jong en Propper standaard op het middenveld opstellen. Zoveel voetballen zit daarin. Die F. de Jong is toch wel goed hoor, wat is het balen dat we die hebben misgelopen. En die Promes mag wel de prullenbak in. Wat een slechte speler is dat zeg.

Het begint er wel iets op te lijken. Blind en Tete nog wisselen voor (geen idee en Janmaat). Voorin Bergwijn ipv Babel. En nog iemand voor
Promes. Dan kan dit elftal er wel mee door.

Precies.

Cillessen ( zucht )

Janmaat - De Ligt - Van Dijk - ?
F. de Jong - Gini - Propper
? - Memphis - Bergwijn
 
Die hebben we gewoon niet

Redan en Piroe schijnen wel eens een balletje te raken. Maar dat duur nog even. Zolang we geen topspits hebben gewoon met 2 snelle jongens voorin gaan spelen en met de punt naar voren op het middenveld of met jongens als De Jong en Weghorst in de punt die wat oorlog maken en de bal vasthouden.
 
Frenkie vond ik wel echt goed spelen (alleen tweede helft gezien) maar wat was Blind een drama zeg, roep hem alsjeblieft de volgende keer lekker niet op. Als het moet zet je gewoon Hendrix linksback o.i.d. Promes hoeft wat mij betreft ook nooit meer mee te doen, net als Ruudje Vormer.
 
Kutvolk. Arrogante kutvolk. Jammer dat Boula niet meer voetbalt. Anders hadden die vervelende Griezmann en Pavard al een doodschop gekregen van onze Khalid ( weet niet, misschien was die nu geen onze Khalid meer en zou die voor Marokko hebben gekozen).
 
En die Koeman heeft nog altijd geen visie. Sta je met 2-1 achter, toch Janmaat voor Tete. En Ruudje Vormer er in brengen voor wat? Omdat je er 11 moet hebben op het veld? Wat een slechte coach. En voor de wedstrijd durft ie Wijnaldum wel te bekritiseren (hij was soms slordig...) maar zegt niets over Blunder Blind. Bah!
 
Kutvolk. Arrogante kutvolk. Jammer dat Boula niet meer voetbalt. Anders hadden die vervelende Griezmann en Pavard al een doodschop gekregen van onze Khalid ( weet niet, misschien was die nu geen onze Khalid meer en zou die voor Marokko hebben gekozen).

Haha, ik miste ook af en toe even een Wouters of Davids bij Oranje. Wijnaldum mag van mij blijven staan, maar met Propper, de Jong en Wijnaldum hebben we teveel ideale schoonzonen op het middenveld staan.
 
En die Koeman heeft nog altijd geen visie. Sta je met 2-1 achter, toch Janmaat voor Tete. En Ruudje Vormer er in brengen voor wat? Omdat je er 11 moet hebben op het veld? Wat een slechte coach. En voor de wedstrijd durft ie Wijnaldum wel te bekritiseren (hij was soms slordig...) maar zegt niets over Blunder Blind. Bah!

Wijnaldum had moeten scoren. Deed werkelijk alles goed bij die actie, behalve de afronding.
 
Terug
Bovenaan Onderaan