Nederlands Elftal

Hij doet in ieder geval niet onder voor Vilhena.

Ik vind Hendrix wel meer een controlerende speler, waar Vilhena iets dynamischer is. Oranje heeft een aardig tekort aan middenvelders met diepgang, wat iemand als Til weer heel erg heeft, dus dat vind ik niet totaal onbegrijpelijk. Maar in kwaliteit doet hij m.i. zeker niet onder, nee.
 
Bergwijn niet opgenomen in selectie. Vreemde keuzes van Ronald.

Inderdaad. Ik vind Bergwijn op het moment oprecht beter dan Kluivert. Maar zelfs als je Kluivert iets beter of verder vindt, is deze keuze mijns inziens nog steeds onbegrijpelijk. Kluivert moet het doen met wat invalbeurtjes en heeft dus aanzienlijk minder ritme. Daarnaast is Bergwijn veel meer dan Kluivert geschikt om als één van de twee spitsen in het voorkeurssysteem van Koeman te spelen, waar Kluivert puur vleugelspeler is. Met die totale optelsom vind ik dit echt nergens op slaan.
 
Helemaal mee eens, maar de kans op een blessure bij hem wordt wel gereduceerd tot nul wanneer Bergwijn lekker alleen voor PSV uitkomt en niet voor Oranje.
 
Ik vind het zelfs een belediging dat Kluivert de voorkeur boven Bergwijn heeft gekregen overigens dit evenals de smeekbede voor de rechtsback van Ajax. Heb ook niet zoveel vertrouwen en sympathie voor onze bondscoach.
 
En Luuk de enige echte spits. De rest is van origine flankspeler.
Hebben we echt geen spitsen meer verder?

Huntelaar en Van Persie worden oud. Snap ik.
Weghorst is Luuk -1.
Dost wil niet meer.
Die jongen die in Oostenrijk speelt... Geen Oranje niveau.
Vergeet ik iemand?

Edit: Vincent Janssen natuurlijk. Uiteindelijk toch niet doorgebroken...
 
Speelt hij wel wekelijks? Volgens mij was hij vorig seizoen geen onbetwiste basisspeler, toch? De selectie van nu is nog gebaseerd op vorig seizoen daar de competities nog maar net gestart zijn.

Wel of niet spelen is blijkbaar geen maatstaf, getuige de selectie van Tete.
Verder zijn we bij het niveau aanbeland dat Padt en Bizot bij de voorselectie zitten. Man man man...
 
Helemaal niet erg. Het programma van PSV is druk genoeg. En daar ligt de prioriteit.
Ene kant eens, andere kant geeft het zo een jongen wel een boost. Als hij al 15 interlands heeft gespeeld is het niet erg als hij er niet bij zit. Gaat hij dit als een teleurstelling ervaren, of als een extra motivatie?
 
Inderdaad. Ik vind Bergwijn op het moment oprecht beter dan Kluivert. Maar zelfs als je Kluivert iets beter of verder vindt, is deze keuze mijns inziens nog steeds onbegrijpelijk. Kluivert moet het doen met wat invalbeurtjes en heeft dus aanzienlijk minder ritme. Daarnaast is Bergwijn veel meer dan Kluivert geschikt om als één van de twee spitsen in het voorkeurssysteem van Koeman te spelen, waar Kluivert puur vleugelspeler is. Met die totale optelsom vind ik dit echt nergens op slaan.
Inderdaad onbegrijpelijk.
 
Je weet toch die Kluivert is 100 miljoen waard en is beste speler ooit

Hoe minder hoe beter, bout wedstrijden levert meer blessures op dan dat je er iets aan hebt.
 
Hoe minder hoe beter, bout wedstrijden levert meer blessures op dan dat je er iets aan hebt.

Ik snap de redenatie, maar uiteindelijk wil ieder team gewoon hofleverancier zijn. Wij kunnen het niet eens zijn met de keuzes van de bondscoach, maar andere landen malen daar niet om. Die kijken wie er geselecteerd zijn en gaan die speler nauwgezet volgen. Ook wil je je spelers blootstellen aan zoveel mogelijk weerstand. Ja, de CL biedt dat, maar ook wedstrijden tegen Frankrijk etc.
 
Wel of niet spelen is blijkbaar geen maatstaf, getuige de selectie van Tete.
Verder zijn we bij het niveau aanbeland dat Padt en Bizot bij de voorselectie zitten. Man man man...
En dat je moet gaan smeken of Mazroui (wie??) alsjeblieft voor Oranje wil kiezen....
 
Terug
Bovenaan Onderaan