Nederlands Elftal

Sneijder baalt
Sneijder baalt dat hij geen afscheid's wedstrijd speelt tegen Engeland.
En terecht dat hij baalt. Wesley’s verdiensten voor Oranje zijn van dusdanig niveau en omvang dat hij nu gewoon uitgenodigd had moeten worden om tegen Engeland afscheid te kunnen nemen. Maar Koeman is nog steeds die botte boer waar zijn spelers altijd al over hebben geklaagd. Wacht maar tot ie 3 keer verliest met Oranje. Hij wordt dan weer die botte synische Ronald Koeman.
 
Geen reacties op het forum over de niet selecteren van Bergwijn? Babel, Berghuis en Kluivert zijn dus wel geselecteerd. Dan ga ik niet meer of minder kijken naar de wedstrijden van Oranje. Maar, voor de verkoopwaarde van de spelers, is voor ons club toch belangrijk, dat Bergwijn international wordt. Keuzes voor Babel en Berghuis, begrijp ik totaal niet.
 
Geen reacties op het forum over de niet selecteren van Bergwijn? Babel, Berghuis en Kluivert zijn dus wel geselecteerd. Dan ga ik niet meer of minder kijken naar de wedstrijden van Oranje. Maar, voor de verkoopwaarde van de spelers, is voor ons club toch belangrijk, dat Bergwijn international wordt. Keuzes voor Babel en Berghuis, begrijp ik totaal niet.

Beter geen gedoe om Oranje in deze fase van de competitie. Laat hem maar wat rustig spelen in Jong Oranje.
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Bavel speelt spits, denk ik? Dat Bergwijn niet geselecteerd is tov Kluivert is natuurlijk te gek voor woorden. Maar wel lekker rustig voor PSV misschien?!
 
Ik ben er alleen maar blij om dat alleen Zoet is geselecteerd. Genoeg tijd om naar de volgende wedstrijden toe te werken. Het is toch maar een setje onbelangrijke oefenpotjes.
 
Nederlands Elftal en oefenpotjes, het kan me gestolen worden. Prima dat alleen Zoet daarheen gaat, en laat die Kluivertje inderdaad maar denken dat die wel ff het niveau aan kan. Belachelijk natuurlijk dat die wordt opgeroepen terwijl Bergwijn qua rendement, het beter doet dan Kluivert. Hetzelfde geldt voor die 3 bij AZ. Ook belachelijk en pure armoede dat die worden opgeroepen.
 
[...]laat die Kluivertje inderdaad maar denken dat die wel ff het niveau aan kan. [...]
Welk niveau? Het niveau van het Nederlands elftal? Waarom zou Kluivertje dat niveau niet aankunnen?
We staan 21e op de wereldranglijst man! Er is helemaal geen sprake van enig niveau.:ROFL:
 
Babel debuteerde in 2004 onder Koeman. Die liefde is blijkbaar nog niet over.
Bizarre keuze....
Babel doet het goed bij zijn club en presteert heel constant al is dat in de Turkse competitie. Veel spelers van ons hebben niet eens een basisplek bij hun club, zelfs Gini zit tegenwoordig vaker op de bank dan voorheen.
Veel keuzes heeft Koeman niet.
Verder vind ik het alleen maar goed dat Koeman onze spelers met rust laat. Bergwijn weet nu veel beter dat ie niet bij Ajax zit en hij daarom 2x zo goed moet spelen als Kluivert om in aanmerking te kunnen komen; alleen maar goed voor PSV. En hij kan voorlopig nog in de luwte aan zijn ontwikkeling werken.
Eerlijk gezegd vind ik het ook goed dat Koeman eigenlijk hiermee PSV “straft” voor het saaie en trage spel. De koploper levert alleen Zoet terwijl van elke linie van de nummer 2 een speler is geselecteerd. Dat de Jong moet wijken voor Weghorst is ook signaal.
Resumerend kun je zeggen dat het selectiebeleid van Koeman ons alleen maar voordelen oplevert.
 
Babel doet het goed bij zijn club en presteert heel constant al is dat in de Turkse competitie. Veel spelers van ons hebben niet eens een basisplek bij hun club, zelfs Gini zit tegenwoordig vaker op de bank dan voorheen.
Veel keuzes heeft Koeman niet.
Verder vind ik het alleen maar goed dat Koeman onze spelers met rust laat. Bergwijn weet nu veel beter dat ie niet bij Ajax zit en hij daarom 2x zo goed moet spelen als Kluivert om in aanmerking te kunnen komen; alleen maar goed voor PSV. En hij kan voorlopig nog in de luwte aan zijn ontwikkeling werken.
Eerlijk gezegd vind ik het ook goed dat Koeman eigenlijk hiermee PSV “straft” voor het saaie en trage spel. De koploper levert alleen Zoet terwijl van elke linie van de nummer 2 een speler is geselecteerd. Dat de Jong moet wijken voor Weghorst is ook signaal.
Resumerend kun je zeggen dat het selectiebeleid van Koeman ons alleen maar voordelen oplevert.

Yep, en het zegt ook wel iets over de prestatie van Cocu. Met een selectie met 1 international dik bovenaan staan.
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Je kunt kritisch zijn op De Jong, en het is inderdaad een beperkte spits. Maar dat hij niet bij Oranje zit, maar Wout Weghorst wél, voelt toch wel als verdwaald zijn in een groot, duister woud...
 
Terug
Bovenaan Onderaan