Nederlands Elftal

Wat ik me vooral herinner van 'Sneijdertje' is dat hij doodgemoedeerd, met z'n bosje bloemen, tussen de jongens van de Bunnik Side door wandelde om zijn respect te tonen voor David Di Tomasso. Dat vond ik prachtig en sindsdien vind ik hem als persoon toch een beetje bijzonderderderder.

Ja daar dacht ik ook aan. En dat terwijl hij natuurlijk bij de aartsvijand speelde.

Dat, en die foto waar hij met een dikke pens en een sigaret aan het strand ligt. Want ook dat is Sneijder.
 
Ja daar dacht ik ook aan. En dat terwijl hij natuurlijk bij de aartsvijand speelde.

Dat, en die foto waar hij met een dikke pens en een sigaret aan het strand ligt. Want ook dat is Sneijder.
En mijn zegen heeft 'ie. Hij staat niet bij PSV onder contract, dus 'ik' lijd er niks mee als hij niet presteert.:S:
 
Ja daar dacht ik ook aan. En dat terwijl hij natuurlijk bij de aartsvijand speelde.

Dat, en die foto waar hij met een dikke pens en een sigaret aan het strand ligt. Want ook dat is Sneijder.

Johan Cruijff was een kettingroker. ;P

Roxy_Dual_-_Johan_Cruijff.jpg


Als je rookt moet je wel verstandig roken. o.O :lmao:
 
Tja, vernieuwing....verarming. Geen idee. Ze kunnen beter niet meer zo enthousiast doen over dat Oranje.....

Zoet
Hateboer - Van Dijk - De Vrij - Blind
Wijnaldum - Pröpper - Strootman
Promes - Dost - Memphis
?

Ik denk niet dat dit een aanval is waarin Dost zou renderen, ik denk dat je dan beter met een extra aanvallende middenvelder kan spelen en met Promes en Memphis voorin.
 
:unsure: Ik snap niet waarom er een voorselectie is. :rolleyes: Roep gewoon de spelers op waarmee je naar de wedstrijd gaat. :BALL:
Ik dacht dat dat was om de clubs te laten weten dat spelers eventueel niet beschikbaar zijn voor de club waar ze spelen. Correct me if i`m wrong.
 
Ik dacht dat dat was om de clubs te laten weten dat spelers eventueel niet beschikbaar zijn voor de club waar ze spelen. Correct me if i`m wrong.
Dat lijkt me niet, want er staan ook spelers op die lijst, die uiteindelijk niet geselecteerd gaan worden.

Sneijder baalt
Sneijder baalt dat hij geen afscheid's wedstrijd speelt tegen Engeland.
Snap ik, maar de KNVB kan beter een afscheidswedstrijd organiseren voor Sneijder en Robben.
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Dat lijkt me niet, want er staan ook spelers op die lijst, die uiteindelijk niet geselecteerd gaan worden.


Snap ik, maar de KNVB kan beter een afscheidswedstrijd organiseren voor Sneijder en Robben.

FC Utrecht tegen FC Groningen ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan