Nederlands Elftal

Ik geloof gerust dat Koeman gewoon -zoals gebruikelijk bij het NL-elftal- de hele strontkar over zich heen krijgt zodra hij weer vertrekt.
Wat ik overigens ook niet uitsluit is een soort Stevens-effect. De prinsesjes van nu trekken het niet zo goed als er een echte kerel op het trainingsveld staat die ze gewoon duidelijk vertelt waar het op staat. En volgens mij is Koeman ook wel iets meer 'oude stempel', dan de meeste spelers gewend zijn.

Laat ik duidelijk zijn; ik vind Koeman een prima keuze. Ik zou 'm een paar jaar terug al hebben aangesteld, dan hadden we deze zomer misschien wat te kijken gehad.
Maar ik vind het wel interessant om te zien hoe hij met deze groep omgaat en met de extra media-aandacht die het Nederlands Elftal met zich mee brengt.

Dat klopt wel. Deze generatie Nederlandse voetballers vindt vooral zichzelf heel erg goed. Na wel 2 goede wedstrijden tegen pak 'm beet Excelsior en Fc Lullovich in de EL hoor je als ajaxspeler toch wel in de basis van Oranje te staan volgens het prinsessengilde.
Ik vind deze aanstelling heel goed. Koeman's zwakke kant (aankopen) zijn als bondscoach uitgeschakeld. De man heeft ruime ervaring, heeft mooie successen gehaald en heeft laten zien dat hij een mooi tactisch plan voor een wedstrijd kan maken.
 
Het failliet van het NLse voetbal kent zijn grenzen niet.
De baas van de KNVB: Heracles achtergrond
De RvC: Heracles, Utrecht, Cambuur enz
TD: Heracles
Manager: AZ
Coach: was wel een topper en heeft de top getraind
Assistenten: van Wonderen en Lodewijks.
Dom van Koeman: nooit twee assistenten van “dezelfde kleur “ nemen. En nooit 2 nobody’s waar die jongens totaal niet tegenop kijken.
Slimme coaches als Hiddink maar ook van Marwijk verzamelden ex-toppers van verschillende clubkleuren om zich heen. Waarom?respect afdwingen en tegelijk draagvlak binnen de groep en in het land.
 
Het failliet van het NLse voetbal kent zijn grenzen niet.
De baas van de KNVB: Heracles achtergrond
De RvC: Heracles, Utrecht, Cambuur enz
TD: Heracles
Manager: AZ
Coach: was wel een topper en heeft de top getraind
Assistenten: van Wonderen en Lodewijks.
Dom van Koeman: nooit twee assistenten van “dezelfde kleur “ nemen. En nooit 2 nobody’s waar die jongens totaal niet tegenop kijken.
Slimme coaches als Hiddink maar ook van Marwijk verzamelden ex-toppers van verschillende clubkleuren om zich heen. Waarom?respect afdwingen en tegelijk draagvlak binnen de groep en in het land.

Wow, dat is echt even schrikken, dat erbarmelijke lijstje wat je hier opsomt. En nu die kneus van Heracles de grote man is kan het vurig gewenste idee van een kunstgrasvrije eredivisie ook direct de prullenbak in :(


Ik had trouwens eigenlijk wel gedacht dat Koeman genoeg rancune bezat om te bedanken voor de baan nadat hij eerst voorrang had moeten verlenen aan nobody Blind en ze nu met hangende pootjes bij hem uitkwamen, maar kennelijk dus toch niet.

Goed punt wat betreft de knechtjes. Verder kan het hele Nederlands elftal me gestolen worden, totdat de bezem door de hele KNVB is gegaan en er mannen met visie de prominente posities bekleden. Kortom, waarschijnlijk kan het Nederlands elftal me voor de rest van m'n leven gestolen worden :p
 
Recordinternational Sneijder zwaait af bij Nederlands elftal

https://www.nu.nl/voetbal/5160335/recordinternational-sneijder-zwaait-af-bij-nederlands-elftal.html

Wesley Sneijder stelt zich niet meer beschikbaar voor het Nederlands elftal. De aanvallende middenvelder is met 133 wedstrijden recordinternational van Oranje.

De 33-jarige Sneijder heeft dat besluit genomen na een uitvoerig gesprek met de nieuwe bondscoach Ronald Koeman, meldt de KNVB zondag.

Het was te verwachten. Een mooie interlandcarrière gehad. :rolleyes:
 
Recordinternational Sneijder zwaait af bij Nederlands elftal

https://www.nu.nl/voetbal/5160335/recordinternational-sneijder-zwaait-af-bij-nederlands-elftal.html

Wesley Sneijder stelt zich niet meer beschikbaar voor het Nederlands elftal. De aanvallende middenvelder is met 133 wedstrijden recordinternational van Oranje.

De 33-jarige Sneijder heeft dat besluit genomen na een uitvoerig gesprek met de nieuwe bondscoach Ronald Koeman, meldt de KNVB zondag.

Het was te verwachten. Een mooie interlandcarrière gehad. :rolleyes:
Precies. Zijn tijd is geweest. Speelt niet meer op niveau.
 
33 jaar is niet eens zo oud maar hij is al vanaf zijn 30e klaar met het leven voor voetbal.
 
Recordinternational Sneijder zwaait af bij Nederlands elftal

https://www.nu.nl/voetbal/5160335/recordinternational-sneijder-zwaait-af-bij-nederlands-elftal.html

Wesley Sneijder stelt zich niet meer beschikbaar voor het Nederlands elftal. De aanvallende middenvelder is met 133 wedstrijden recordinternational van Oranje.

De 33-jarige Sneijder heeft dat besluit genomen na een uitvoerig gesprek met de nieuwe bondscoach Ronald Koeman, meldt de KNVB zondag.

Het was te verwachten. Een mooie interlandcarrière gehad. :rolleyes:

Hulde voor Sneijder. Prachtige voetballer met karakter.
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Hulde voor Sneijder. Prachtige voetballer met karakter.
Karakter zou ik niet echt bij hem denken. Hij heeft het vanaf 2011 eigenlijk al een beetje opgegeven: ging roken, feestjes vieren en werd bij Inter er uit geknikkerd. Ipv te kiezen voor de Europese subtop in een grote competitie, koos hij voor geld, voor Gala, en dat op een leeftijd waar de grote spelers op de top van hun kunnen zijn. Vanaf zijn 30e eigenlijk bergafwaarts gegaan met hem. Zonder de verandering door Louis had hij ook nooit het WK gehaald. Toen heeft ie een halfjaar aan zichzelf gewerkt om fit te zijn voor het WK. Daarna was het opnieuw niets met hem. Wat mij betreft te weinig uit zijn kunnen gehaald. Vergelijk dat eens met Robben, van Persie, Bergkamp, van Bommel, Seedorf enz.
Wel een leuke gozer, geweldig talent en op veel vlakken uitzonderlijk.
 
Wat ik me vooral herinner van 'Sneijdertje' is dat hij doodgemoedeerd, met z'n bosje bloemen, tussen de jongens van de Bunnik Side door wandelde om zijn respect te tonen voor David Di Tomasso. Dat vond ik prachtig en sindsdien vind ik hem als persoon toch een beetje bijzonderderderder.
 
Tja, vernieuwing....verarming. Geen idee. Ze kunnen beter niet meer zo enthousiast doen over dat Oranje.....

Zoet
Hateboer - Van Dijk - De Vrij - Blind
Wijnaldum - Pröpper - Strootman
Promes - Dost - Memphis
?
 
Tja, vernieuwing....verarming. Geen idee. Ze kunnen beter niet meer zo enthousiast doen over dat Oranje.....

Zoet
Hateboer - Van Dijk - De Vrij - Blind
Wijnaldum - Pröpper - Strootman
Promes - Dost - Memphis
?

Ik zou toch liever Blind op 6 hebben, en dan v Aanholt op links. Om 2 redenen: Blind op LB is niks, en Strootman op 6 is niks. Strootman even weer op 0 laten beginnen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan