Nederlands Elftal

En Douglas die helaas geen kansen krijgt. Echt jammer, want zijn fysiek en lengte kun je goed gebruiken. Waarom Veltman of Rekik wel maar Douglas niet? Ik begrijp het echt niet.

Douglas, absoluut. Zou hem graag bij Oranje en/of PSV zien.
 
BMI is van gelijk niveau, denk ik. Douglas heb ik nauwelijks zien spelen. Daar valt weinig over te zeggen. In zijn laatste Twentejaar vond ik hem een stuk minder dan daarvoor.
Douglas is een vaste waarde bij Dinamo die psv twee keer heeft geklopt. Hij is in alle opzichten beter dan Bruma en Rekik. Itt Bruma maakt hij veel gebruik van zijn fysieke kracht en wint zijn duels makkelijk. Hij is een van de betere verdedigers in de Russische competitie.
 
Hmm, ook geen Afellay meer. Had van Ginkel wel willen zien in de voorselectie. Fer is toch een beetje passé. Voor het tweede jaar op een rij gedegradeerd uit de PL. Goed dat Ron Beton er weer bij is, scheelt een hoop. Qua vaste krachten missen we er toch weer vier: de Vrij, Klaassen, Strootman en Robben.
 
Hmm, ook geen Afellay meer. Had van Ginkel wel willen zien in de voorselectie. Fer is toch een beetje passé. Voor het tweede jaar op een rij gedegradeerd uit de PL. Goed dat Ron Beton er weer bij is, scheelt een hoop. Qua vaste krachten missen we er toch weer vier: de Vrij, Klaassen, Strootman en Robben.

Afellay heeft sinds maart geen wedstrijd gespeeld in verband met familieproblemen.
 
Hmm, ook geen Afellay meer. Had van Ginkel wel willen zien in de voorselectie. Fer is toch een beetje passé. Voor het tweede jaar op een rij gedegradeerd uit de PL. Goed dat Ron Beton er weer bij is, scheelt een hoop. Qua vaste krachten missen we er toch weer vier: de Vrij, Klaassen, Strootman en Robben.

Fer passé omdat 'ie voor het tweede jaar op rij gedegradeerd is uit de PL? Vorig jaar een prima seizoen gedraaid, wat uiteindelijk geresulteerd heeft in deelname aan het WK en een transfer naar QPR. Ook dit jaar in de PL belangrijk geweest voor zijn ploeg en ook nog eens 5 goals en 4 assists achter zijn naam, bij een degradatiekandidaat. Op basis waarvan zou hij dan passé zijn? De prestaties van zijn teamgenoten?
 
Fer passé omdat 'ie voor het tweede jaar op rij gedegradeerd is uit de PL? Vorig jaar een prima seizoen gedraaid, wat uiteindelijk geresulteerd heeft in deelname aan het WK en een transfer naar QPR. Ook dit jaar in de PL belangrijk geweest voor zijn ploeg en ook nog eens 5 goals en 4 assists achter zijn naam, bij een degradatiekandidaat. Op basis waarvan zou hij dan passé zijn? De prestaties van zijn teamgenoten?

Het feit dat ie bij QPR speelt. Een Engelse degradatiekandidaat is zijn top. Voor zijn positie zijn er nu betere spelers in het Nederlands Elftal met Klaassen en Wijnaldum die ook meer potentie hebben. Al zou ik hem best wel bij PSV willen zien.
 
Het feit dat ie bij QPR speelt. Een Engelse degradatiekandidaat is zijn top. Voor zijn positie zijn er nu betere spelers in het Nederlands Elftal met Klaassen en Wijnaldum die ook meer potentie hebben. Al zou ik hem best wel bij PSV willen zien.
Fer? Nou ze noemen Robben de man van glas maar je zou eens naar die Fer moeten kijken, en dat met zo een lichaam.... Bij Oranje viel hij tijdens het WK in, scoorde maar zijn WK was dan weer voorbij: gelijk geblesseerd.
 
Douglas is een vaste waarde bij Dinamo die psv twee keer heeft geklopt. Hij is in alle opzichten beter dan Bruma en Rekik. Itt Bruma maakt hij veel gebruik van zijn fysieke kracht en wint zijn duels makkelijk. Hij is een van de betere verdedigers in de Russische competitie.

De wedstrijd in Moskou speelde hij wel, maar in Eindhoven was hij gepasseerd. Geen idee hoe hij het in Rusland doet. Volg jij die competitie?
 
De wedstrijd in Moskou speelde hij wel, maar in Eindhoven was hij gepasseerd. Geen idee hoe hij het in Rusland doet. Volg jij die competitie?
Hij werd gespaard toen, Dinamo was namelijk al geplaatst. Douglas wordt daar niet zo maar gepasseerd. Ik volg het niet op de voet maar lees her en der wel over hoe bepaalde spelers het doen. Ik vind hem, afgezien of hij wel of niet een keer gepasseerd wordt, van het kaliber Vlaar. Hij is veel verder dan Bruma, Rekik en Veltman die wel steeds geselecteerd worden. Dat is niet echt fair vind ik. Op de een of andere manier hebben zij in Zeist iets tegen Douglas. Dat was bij van Gaal ook al het geval en grappig genoeg volgt Guus wat dit maar ook wat van Dijk betreft gewoon de lijn van van Gaal. Geen vernieuwing niets.
 
De wedstrijd in Moskou speelde hij wel, maar in Eindhoven was hij gepasseerd. Geen idee hoe hij het in Rusland doet. Volg jij die competitie?

Ik heb enkele maanden geleden een artikel gelezen (of was het meer een blog?) waarin hij volledig werd afgebrand. Zal 'm binnenkort even zoeken.

Oh, en bespaar jezelf de moeite. Het was in het Russisch. :p
 
Mwah, ik vind Narsingh en De Jong internationaal gezien de zwakste schakels. Zoet zal alleen meetrainen, maar is de jongste keeper. Bruma en Rekik zouden nog steeds kunnen aanhaken. Wie zijn er centraal nu echt beter? Vlaar, De Vrij en dan?

Van Dijk? Begeerd door de nodige PL clubs, maar niet in NL elftal?! Chery er wel bij? Hiddink has lost it.
 
Het feit dat ie bij QPR speelt. Een Engelse degradatiekandidaat is zijn top. Voor zijn positie zijn er nu betere spelers in het Nederlands Elftal met Klaassen en Wijnaldum die ook meer potentie hebben. Al zou ik hem best wel bij PSV willen zien.

Wijnaldum en Fer zijn absoluut onvergelijkbaar en ook Klaassen is qua fysiek totaal onvergelijkbaar. Betere voetballers, Fer is fysiek toch wel een paar niveautjes hoger. Eerder zijn rendement al aangehaald: ook vandaag weer gescoord, als spits. Die word dus echt wel weer opgepikt door een andere PL club. Is dat een Southampton of Swansea speelt 'ie zomaar net onder de top van de PL.
 
Hebben we het over dezelfde? Virgil van Dijk he, niet Mitchell Dijks?

De Schotse competitie is natuurlijk nog minder dan de Nederlandse, maar hij heeft toch een stuk meer ervaring in Europa opgedaan. Wat dat betreft schat ik hem hoger in dan bijvoorbeeld Veltman. Van Dijk's stats in Europa zijn niet toevallig beter dan die van Veltman.

Mwa, Veltman heeft 3 jaar Champions League ervaring en een WK-duel gespeeld. Valt wel mee denk ik. Wat ik zwaarder vind wegen is het oordeel van Louis van Gaal en Guus Hiddink. Beiden hebben hem beoordeeld en beiden vonden hem te licht, of in ieder geval minder dan bijvoorbeeld Veltman, Kongolo, Bruma, Rekik en van Beek. Misschien komt er verandering in als van Dijk zich positief kan onderscheiden in de Premier League.
 
Wijnaldum en Fer zijn absoluut onvergelijkbaar en ook Klaassen is qua fysiek totaal onvergelijkbaar. Betere voetballers, Fer is fysiek toch wel een paar niveautjes hoger. Eerder zijn rendement al aangehaald: ook vandaag weer gescoord, als spits. Die word dus echt wel weer opgepikt door een andere PL club. Is dat een Southampton of Swansea speelt 'ie zomaar net onder de top van de PL.

Fer zal natuurlijk nooit meer worden dan iemand die iets kan forceren. Als er een toernooiselectie wordt gemaakt van 23 man zal Fer daar niet (meer) bij zitten. Hij komt pas in beeld wanneer Strootman, Sneijder, Klaassen of Wijnaldum wegvalt.
 
Ziyech dus ook opgeroepen. terecht, je moet als bondscoach altijd spelers selecteren die successen hebben geboekt en goed in hun vel zitten.
 
Het is gewoon gebruikelijk dat de kampioen veel spelers levert voor de nationale ploeg. Logisch, want je moet spelers selecteren die goed in hun vel zitten en weten hoe je successen kunt boeken.

Ziyech dus ook opgeroepen. terecht, je moet als bondscoach altijd spelers selecteren die successen hebben geboekt en goed in hun vel zitten.

Last van een Déjà-vu :D
 
Terug
Bovenaan Onderaan