Mooiste Vrouw

Ik heb daar gewoon een feitelijke en wetenschappelijke mening over. Daar kan heel die beweging niets aan doen. Laat ze maar lekker hoor, maar dan mag ik het nog wel freaks vinden die een steekje los hebben. Maar dat zal dan zeker weer niet mogen in deze vrije samenleving. 😉
Wetenschappelijk en feitelijk betwijfel ik. Als we het hebben over Gender. Dan spreken we over sociale en psychologische aspecten. In andere woorden, een man kan zich dan prima als vrouw identificeren in deze samenleving.

Waar jij op focust is de sekse en dus de fysieke aspecten. Dat is zeker relevant als we het over bijv. Medische aspecten hebben. Wellicht zelfs over sport (daar zijn fysieke verschillen). Maar een miss verkiezing kan toch prima op basis van gender? Of heb jij zo een angst dat je een trans persoon aantrekkelijk vind?

Verder kun je alles freaks noemen met een steekje los. Ach er zijn ook voorbeelden van andere diersoorten waar ook homosexualiteit in voor komt. Hell, er zijn zelfs diersoorten die van sekse veranderen. Een erg zwakte bod om iets wat je niet begrijpt weg te zetten als freaks die een steekje los hebben.

Prima een andere mening te hebben over onderwerpen. Maar mensen zijn mensen laten we tenminste een beetje respect hebben. Of denk jij dat als hier een trans persoon mee leest die niet beledigt zou zijn door die opmerking?
 
Prima een andere mening te hebben over onderwerpen. Maar mensen zijn mensen laten we tenminste een beetje respect hebben. Of denk jij dat als hier een trans persoon mee leest die niet beledigt zou zijn door die opmerking?

Ik ken aardig wat trans personen (zowel van man naar vrouw als andersom) en die vinden dit soort simpele zielen gewoon dorpsidioten.

Als je sexe en gender niet uit elkaar kan houden dan ben je gewoon dom. Het eerste is hoe je geboren bent en het tweede is wat je voelt en hoe je wilt uiten.
 
Ik heb daar gewoon een feitelijke en wetenschappelijke mening over. Daar kan heel die beweging niets aan doen. Laat ze maar lekker hoor, maar dan mag ik het nog wel freaks vinden die een steekje los hebben. Maar dat zal dan zeker weer niet mogen in deze vrije samenleving. 😉
Beste Guillaume,

Mag ik je een persoonlijke vraag stellen?

Eerst een introductie op de vraag:
Ik ben vader van drie kinderen. Alle drie zijn ze geboren als jongen.

Maar onze middelste voelt zich al vanaf het 4e levensjaar anders. Onze middelste komt er al geruime tijd voor uit dat ie als jongen en als meisje moet worden beschouwd. Onze middelste is dus een jongen en een meisje.

Op school treft onze middelste een generatie die dat heel normaal vindt. Gelukkig maar, want dat verhoogt het levensgeluk natuurlijk aanzienlijk.

Onze middelste is ook al aangemeld bij een ziekenhuis om in de pubertijd misschien hormoon remmers in te nemen. En ook zou er nog in een later stadium een operatie kunnen plaatsvinden.

De vraag:
Zou je mijn kind dan ook als een freak beschouwen?

Je mag overigens van me aannemen dat het oprecht een leuk en vrolijk kind is. Met veel vriendinnen en zorgzaam voor oma, eenzame buurvrouwen en dergelijke.
Een mens die geen kwaad in de zin heeft, dus.

Is dat dus een freak?
Hoor het nog wel.
 
Dat is inderdaad zonde ja. Ik mag ervan vinden wat ik wil en een ander uiteraard ook. Verder onnodig om die discussie hier te houden.
 
Dat is inderdaad zonde ja. Ik mag ervan vinden wat ik wil en een ander uiteraard ook. Verder onnodig om die discussie hier te houden.
Daarom ook mijn oprechte vraag. Want we leven in een vrij land.

Ik kom doorgaans nooit mensen tegen die zo tegen deze materie kijken. Mijn mogelijke witte-hoogopgeleide-bubbel is daar de schuld van….
 
Dit wordt weer een maatschappelijke discussie in het topic "Mooiste Vrouw". Zonde.
Nu je er toch over begint: we zouden het topic ook ‘mooiste mens’ kunnen noemen. Ik snap best dat men een beetje moet wennen aan non-binair en dat het allemaal makkelijker was, toen het alleen over mannetjes en vrouwtjes ging. Tegelijkertijd is het heel duidelijk en is er gewoon he-le-maal niks aan de hand. Je bent wie je bent en je wordt verliefd of voelt je aangetrokken tot iemand zonder dat je er ook maar iets aan kunt doen. Plaats hier wat mij betreft ook gerust foto’s van knappe mannen en alle andere genders.

Ik val overigens op intelligente, sterke vrouwen met mooie ogen en een lieve, warme uitstraling. Die zie ik hier maar weinig voorbijkomen. Kan ik ergens een klacht indienen? ;)
 
Nu je er toch over begint: we zouden het topic ook ‘mooiste mens’ kunnen noemen. Ik snap best dat men een beetje moet wennen aan non-binair en dat het allemaal makkelijker was, toen het alleen over mannetjes en vrouwtjes ging. Tegelijkertijd is het heel duidelijk en is er gewoon he-le-maal niks aan de hand. Je bent wie je bent en je wordt verliefd of voelt je aangetrokken tot iemand zonder dat je er ook maar iets aan kunt doen. Plaats hier wat mij betreft ook gerust foto’s van knappe mannen en alle andere genders.

Ik val overigens op intelligente, sterke vrouwen met mooie ogen en een lieve, warme uitstraling. Die zie ik hier maar weinig voorbijkomen. Kan ik ergens een klacht indienen? ;)
Ik ben pro - mooiste mens! Kan ik met een gerust hart foto’s posten van Brad Pitt en Cilian Murphy!
 
Nu je er toch over begint: we zouden het topic ook ‘mooiste mens’ kunnen noemen. Ik snap best dat men een beetje moet wennen aan non-binair en dat het allemaal makkelijker toen het alleen over mannetjes en vrouwtjes ging. Tegelijkertijd is het heel duidelijk en is er gewoon he-le-maal niks aan de hand. Je bent wie je bent en je wordt verliefd of voelt je aangetrokken tot iemand zonder dat je er ook maar iets aan kunt doen. Plaats hier wat mij betreft ook gerust foto’s van knappe mannen en alle andere genders.

Ik val overigens op intelligente, sterke vrouwen met mooie ogen en een lieve, warme uitstraling. Die zie ik hier maar weinig voorbijkomen. Kan ik ergens een klacht indienen? ;)
Mooiste Mens! Ik vind het prima. Of Leukste Mens? Uiterlijk is zo oppervlakkig! ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan