Mooiste Vrouw

"Vanaf 1989 is onder de naam Miss Nederland de verkiezing aan een nieuwe koers begonnen. De verkiezing gaat sindsdien niet meer alleen om het uiterlijk, maar bijvoorbeeld ook over de maatschappelijke betrokkenheid van de deelneemster."

Blijkbaar dus toch meer zaken die mee spelen dan alleen een vleeskeuring
 
Thanks voor het aantonen dat de LHBTQI+ bewegingen héél hard nodig zijn in de wereld.
Ik heb daar gewoon een feitelijke en wetenschappelijke mening over. Daar kan heel die beweging niets aan doen. Laat ze maar lekker hoor, maar dan mag ik het nog wel freaks vinden die een steekje los hebben. Maar dat zal dan zeker weer niet mogen in deze vrije samenleving. 😉
 
Ik heb daar gewoon een feitelijke en wetenschappelijke mening over. Daar kan heel die beweging niets aan doen. Laat ze maar lekker hoor, maar dan mag ik het nog wel freaks vinden die een steekje los hebben. Maar dat zal dan zeker weer niet mogen in deze vrije samenleving. 😉
Je noemt ze freaks, je plaatst kots smileys bij meningen die niet overeen komen met de jouwe en je plaatst dingen als "zolang ze geen kinderen kunnen baren zijn ze geen vrouw"

Waarom mogen die mensen niet zijn wie ze zijn volgens jou? Waarom heb jij er moeite mee hoe anderen zich identificeren? Je hoeft er het bed niet mee te delen.
 
Hoe meer ze de boel forceren en opleggen hoe meer afkeer tegen ze komt, dus ik ben blij dat ze zelf hun eigen graf graven :)
Dat dachten we ook over BLM, heeft toch heel anders uitgepakt.

Helaas leven we niet in een werkelijkheid waar je dit soort veranderingen teweeg kunt brengen door lief en vriendelijk in debat te gaan met de mensen die tegen je zijn. Was het maar zo
 
''ze had iets wat andere dames niet hadden''

De echte dames hadden geen schijn van kans in deze WOKE ACHTERLIJKE DEBIELE WERELD, als vent was het lelijk geval, nu als verbouwd is het nog lelijker mislukking, in elke straat in NL kan je 5+ 'echte' dames/meiden vinden die meer recht hebben op de overwinning :sick:

e6d0bca2e001a4fd10d784f0bc61edf5.jpg


#2. Die hopelijk een rechtszaak start tegen deze bullshit
26b77934a3e325cb545c9b0487252ca5.png
Kansloos, sowieso als er chirurgische ingrepen zijn gedaan moet je al geen kans meer maken of je nu man vrouw of een parkiet bent.
 
Zullen we mooie vrouwen posten en niet dit topic vervuilen met dom-conservatieve denkbeelden? Ik sla al bewust 75% van de posts in de politieke topics over.
 
  • Leuk
Reactions: znq
Bij missverkiezingen ging het in beginsel over wie de mooiste vrouw is, over wie je betovert met haar elegantie en schoonheid. Tegenwoordig het vooral om degene met het beste verhaal. Vind het ook niks, maar zal wel een oude zak worden ofzo.
Hehe, ik kan een vrouw met een goed verhaal wel aantrekkelijk vinden hoor. Maar eens, die correcte teksten voor de bühne kunnen we ook gestolen worden.
 
Zullen we mooie vrouwen posten en niet dit topic vervuilen met dom-conservatieve denkbeelden? Ik sla al bewust 75% van de posts in de politieke topics over.
Ik zag laatst een redelijk recente Nederlandse film, maar ben de titel vergeten. Volgens mij heet ze in het echt Barbara. Jij weet die dingen. Ik vond haar in ieder geval 100% Welt-materiaal.
 
Terug
Bovenaan Onderaan