Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Let op: This feature may not be available in some browsers.
Dus vrouwen die geen kinderen kunnen krijgen zijn ook mannen?Zolang het geen kind kan baren blijft het een man. Wat een freakshow tegenwoordig.
Hangt er iets tussen de benen dan?Dus vrouwen die geen kinderen kunnen krijgen zijn ook mannen?
Dus bij de man is de penis de doorslaggevende factor en voor vrouwen of ze kinderen kunnen krijgen. DuidelijkHangt er iets tussen de benen dan?
Volgens jou is een mentale stoornis blijkbaar doorslaggevend of iemand een man of vrouw is. Maar dat mag hoor.Dus bij de man is de penis de doorslaggevende factor en voor vrouwen of ze kinderen kunnen krijgen. Duidelijk
Thanks voor het aantonen dat de LHBTQI+ bewegingen héél hard nodig zijn in de wereld.Volgens jou is een mentale stoornis blijkbaar doorslaggevend of iemand een man of vrouw is. Maar dat mag hoor.
Susan TadicDus wie vinden jullie de mooiste vrouw die bestaat?
Ik heb daar gewoon een feitelijke en wetenschappelijke mening over. Daar kan heel die beweging niets aan doen. Laat ze maar lekker hoor, maar dan mag ik het nog wel freaks vinden die een steekje los hebben. Maar dat zal dan zeker weer niet mogen in deze vrije samenleving.Thanks voor het aantonen dat de LHBTQI+ bewegingen héél hard nodig zijn in de wereld.
Je noemt ze freaks, je plaatst kots smileys bij meningen die niet overeen komen met de jouwe en je plaatst dingen als "zolang ze geen kinderen kunnen baren zijn ze geen vrouw"Ik heb daar gewoon een feitelijke en wetenschappelijke mening over. Daar kan heel die beweging niets aan doen. Laat ze maar lekker hoor, maar dan mag ik het nog wel freaks vinden die een steekje los hebben. Maar dat zal dan zeker weer niet mogen in deze vrije samenleving.
Thanks voor het aantonen dat de LHBTQI+ bewegingen héél hard nodig zijn in de wereld.
Dat dachten we ook over BLM, heeft toch heel anders uitgepakt.Hoe meer ze de boel forceren en opleggen hoe meer afkeer tegen ze komt, dus ik ben blij dat ze zelf hun eigen graf graven
Kansloos, sowieso als er chirurgische ingrepen zijn gedaan moet je al geen kans meer maken of je nu man vrouw of een parkiet bent.''ze had iets wat andere dames niet hadden''
De echte dames hadden geen schijn van kans in deze WOKE ACHTERLIJKE DEBIELE WERELD, als vent was het lelijk geval, nu als verbouwd is het nog lelijker mislukking, in elke straat in NL kan je 5+ 'echte' dames/meiden vinden die meer recht hebben op de overwinning
#2. Die hopelijk een rechtszaak start tegen deze bullshit
Hehe, ik kan een vrouw met een goed verhaal wel aantrekkelijk vinden hoor. Maar eens, die correcte teksten voor de bühne kunnen we ook gestolen worden.Bij missverkiezingen ging het in beginsel over wie de mooiste vrouw is, over wie je betovert met haar elegantie en schoonheid. Tegenwoordig het vooral om degene met het beste verhaal. Vind het ook niks, maar zal wel een oude zak worden ofzo.
Ik zag laatst een redelijk recente Nederlandse film, maar ben de titel vergeten. Volgens mij heet ze in het echt Barbara. Jij weet die dingen. Ik vond haar in ieder geval 100% Welt-materiaal.Zullen we mooie vrouwen posten en niet dit topic vervuilen met dom-conservatieve denkbeelden? Ik sla al bewust 75% van de posts in de politieke topics over.