Weltmeister
Clubicoon
Niet helemaal mijn type, maar ze lacht wel veel en dat is zeker een hele mooie eigenschap.Misschien zijn er een miljoen mooiere vrouwen in Nederland maar het complete plaatje maakt het een topvrouw.
Niet helemaal mijn type, maar ze lacht wel veel en dat is zeker een hele mooie eigenschap.Misschien zijn er een miljoen mooiere vrouwen in Nederland maar het complete plaatje maakt het een topvrouw.
Dat is die Ewbank wel een ouwe snoeperd. Of niet?Kelly Weekers, vriendin van John Ewbank en voormalig Miss Nederland.
Bekijk bijlage 4843
Bekijk bijlage 4844
Ik geef de beste man groot gelijk!Dat is die Ewbank wel een ouwe snoeperd. Of niet?
Prachtige glimlach!Kelly Weekers, vriendin van John Ewbank en voormalig Miss Nederland.
Bekijk bijlage 4843
Bekijk bijlage 4844
Welkom terug van onder je steen.Prachtige glimlach!
Ik had nog nooit van Ewbank en de dame van de foto's gehoord.
Op Google zie ik dat hij heel wat liedjes heeft geschreven voor Nederlandstalige muzikanten.
En dat hij componist is van het Koningslied:
"De muziek, het rapgedeelte, de tekst en het taalgebruik werden heftig bekritiseerd en geridiculiseerd, onder anderen door neerlandicus Wim Daniëls in het televisieprogramma Pauw en Witteman.[8][9]
"
Nu is mijn Nederlands verre van perfect maar...
"De dag die je wist dat zou komen"
![]()
![]()
Dat is die Ewbank wel een ouwe snoeperd. Of niet?
Wie moet dat dan zijn?Ze doet het voor zijn innerlijk..
Maar de mooiste vrouw van dit moment (sinds vorig week) is zonder 0,0000000000% twijfel ..
![]()
Wie moet dat dan zijn?![]()
Wie moet dat dan zijn?![]()
Onder een steen waar geen schaatsen op tv te zien was. Hoe gek het ook klinkt, niet iedereen in dit land is gek op schaatsen.Dudeeeeeee onder welke steen heb je geleefd als je haar niet kent,
Wis je bericht dan doe ik alsof ik het niet gezien heb![]()
Wie is er vorige week doodgegaan? Betty White is al wat langer geleden toch?Ze doet het voor zijn innerlijk..
Maar de mooiste vrouw van dit moment (sinds vorig week) is zonder 0,0000000000% twijfel ..
![]()
Hij heeft ook alle Borsato liedjes geschreven. Blijkbaar kan hij zelf niet zo goed zingen dat hij zijn eigen liedjes niet ten gelde maakt.Prachtige glimlach!
Ik had nog nooit van Ewbank en de dame van de foto's gehoord.
Op Google zie ik dat hij heel wat liedjes heeft geschreven voor Nederlandstalige muzikanten.
En dat hij componist is van het Koningslied:
"De muziek, het rapgedeelte, de tekst en het taalgebruik werden heftig bekritiseerd en geridiculiseerd, onder anderen door neerlandicus Wim Daniëls in het televisieprogramma Pauw en Witteman.[8][9]
"
Nu is mijn Nederlands verre van perfect maar...
"De dag die je wist dat zou komen"
![]()
![]()
Vind je?Ze doet het voor zijn innerlijk..
![]()
Dan is Puck die ook een reactie achterliet een stuk mooier.Hij heeft ook alle Borsato liedjes geschreven. Blijkbaar kan hij zelf niet zo goed zingen dat hij zijn eigen liedjes niet ten gelde maakt.
Vind je?
Bekijk bijlage 4845
Die kan ook leuk zijn. Maar zou zij er in bikini ook niet zo uit zijn?Dan is Puck die ook een reactie achterliet een stuk mooier.
Hij heeft ook alle Borsato liedjes geschreven. Blijkbaar kan hij zelf niet zo goed zingen dat hij zijn eigen liedjes niet ten gelde maakt.
Vind je?
Bekijk bijlage 4845
Onder een steen waar geen schaatsen op tv te zien was. Hoe gek het ook klinkt, niet iedereen in dit land is gek op schaatsen.
Ik vind het maar niks die drooggetrainde vrouwenHij heeft ook alle Borsato liedjes geschreven. Blijkbaar kan hij zelf niet zo goed zingen dat hij zijn eigen liedjes niet ten gelde maakt.
Vind je?
Bekijk bijlage 4845