Mooiste Vrouw

Eva Vlaardingenbroek… leuk koppie, maar haar facisme/rechts-extremisme gaat mij echt een stap te ver om met haar het bed te delen. Maakt ‘r gelijk ook stuk lelijker, verrot karakter
Het ging hier toch niet om de meest gezellige of leuke vrouwen :(
daarbij ik ben ook niet voor n vrouw met een mening (grapje natuurlijk).
 
Jutta was mijn #1, maar sinds ze met die kneus Paul doet is ze gezakt naar #42, dus ben hard opzoek naar nieuwe #1 :lmao:
Tenminste een upgrade t.o.v. haar vorige vriend met dat gekke haar. Jutta heeft wel echt een heerlijk figuur, ja. Lang, gespierd en toch heel vrouwelijk.
 
''ze had iets wat andere dames niet hadden''

De echte dames hadden geen schijn van kans in deze WOKE ACHTERLIJKE DEBIELE WERELD, als vent was het lelijk geval, nu als verbouwd is het nog lelijker mislukking, in elke straat in NL kan je 5+ 'echte' dames/meiden vinden die meer recht hebben op de overwinning :sick:

e6d0bca2e001a4fd10d784f0bc61edf5.jpg


#2. Die hopelijk een rechtszaak start tegen deze bullshit
26b77934a3e325cb545c9b0487252ca5.png
 
''ze had iets wat andere dames niet hadden''

De echte dames hadden geen schijn van kans in deze WOKE ACHTERLIJKE DEBIELE WERELD, als vent was het lelijk geval, nu als verbouwd is het nog lelijker mislukking, in elke straat in NL kan je 5+ 'echte' dames/meiden vinden die meer recht hebben op de overwinning :sick:

e6d0bca2e001a4fd10d784f0bc61edf5.jpg


#2. Die hopelijk een rechtszaak start tegen deze bullshit
26b77934a3e325cb545c9b0487252ca5.png
Vervelend he, als de wereld aan het veranderen is?
 
Bij missverkiezingen ging het in beginsel over wie de mooiste vrouw is, over wie je betovert met haar elegantie en schoonheid. Tegenwoordig het vooral om degene met het beste verhaal. Vind het ook niks, maar zal wel een oude zak worden ofzo.
 
''ze had iets wat andere dames niet hadden''

De echte dames hadden geen schijn van kans in deze WOKE ACHTERLIJKE DEBIELE WERELD, als vent was het lelijk geval, nu als verbouwd is het nog lelijker mislukking, in elke straat in NL kan je 5+ 'echte' dames/meiden vinden die meer recht hebben op de overwinning :sick:

e6d0bca2e001a4fd10d784f0bc61edf5.jpg


#2. Die hopelijk een rechtszaak start tegen deze bullshit
26b77934a3e325cb545c9b0487252ca5.png
Ik snap je punt.
 
Vervelend he, als de wereld aan het veranderen is?

Nog vreemder dat mensen het begrijpen, gatverdammeeeee, en het dan nog goedkeuren ook. Dus jij vind het goed dat zo'n monster het wint puur omdat ze omgebouwd is en dus speciaal is, maar de overige 19 allemaal knapper zijn/waren ? Iedereen die ja op dat antwoord hoort meteen uit de maatschappij verbannen te worden. En wil je jezelf ombouwen prima, iedereen mag doen wat die wilt i don't care, maar doe dan lekker mee met een ex-pimols-verkiezing en verpest niet een origineel vrouwen concept.

Dat je trots kan zijn dat dit jou land vertegenwoordigd nu, ik durf te wedden dat er in jou familie ook 5+ dames zijn die meer recht hebben op de overwinning. Maar de woke sukkeltjes vinden die leuk en lievvvvvvvv

Pimol afknippen kon, maar tandarts betalen niet, lachwekkend gewoon dit

9443b98e01da7ad04ef6ed2bcfdee541.png


Hahahaha echt ik kots en lach tegelijk

828bcd541cd4c701d519ab51b2df1818.png
 
Laatst bewerkt:
Trans is helemaal prima. En als de dame in het groen trans was geweest was ik het volledig eens geweest met de uitslag. Maar dit is gewoon kolderiek.
 
  • Leuk
Reactions: DrJ
Nog vreemder dat mensen het begrijpen, gatverdammeeeee, en het dan nog goedkeuren ook. Dus jij vind het goed dat zo'n monster het wint puur omdat ze omgebouwd is en dus speciaal is, maar de overige 19 allemaal knapper zijn/waren ? Iedereen die ja op dat antwoord hoort meteen uit de maatschappij verbannen te worden. En wil je jezelf ombouwen prima, iedereen mag doen wat die wilt i don't care, maar doe dan lekker mee met een ex-pimols-verkiezing en verpest niet een origineel vrouwen concept.

Dat je trots kan zijn dat dit jou land vertegenwoordigd nu, ik durf te wedden dat er in jou familie ook 5+ dames zijn die meer recht hebben op de overwinning. Maar de woke sukkeltjes vinden die leuk en lievvvvvvvv

Pimol afknippen kon, maar tandarts betalen niet, lachwekkend gewoon dit

9443b98e01da7ad04ef6ed2bcfdee541.png
Had heel die verkiezing jou iets geïnteresseerd als het geen transgender was die won?

Daarnaast ook bijzonder dat je mee een vraag stelt om 'm in de zin erna meteen te veroordelen tot "als je ja antwoord zou je verbannen moeten worden uit de maatschappij"

Leef en laat leven :hope:
 
Nog vreemder dat mensen het begrijpen, gatverdammeeeee, en het dan nog goedkeuren ook. Dus jij vind het goed dat zo'n monster het wint puur omdat ze omgebouwd is en dus speciaal is, maar de overige 19 allemaal knapper zijn/waren ? Iedereen die ja op dat antwoord hoort meteen uit de maatschappij verbannen te worden. En wil je jezelf ombouwen prima, iedereen mag doen wat die wilt i don't care, maar doe dan lekker mee met een ex-pimols-verkiezing en verpest niet een origineel vrouwen concept.

Dat je trots kan zijn dat dit jou land vertegenwoordigd nu, ik durf te wedden dat er in jou familie ook 5+ dames zijn die meer recht hebben op de overwinning. Maar de woke sukkeltjes vinden die leuk en lievvvvvvvv

Pimol afknippen kon, maar tandarts betalen niet, lachwekkend gewoon dit

9443b98e01da7ad04ef6ed2bcfdee541.png
Iemand een monster noemen omdat diegene niet aan jouw (nogal gedateerde) idealen voldoet? Dat zegt meer over jou dan over de huidige maatschappij. Waar maak je je druk om?
 
Ze hebben ook niet haar beste kiekje uitgekozen voor het artikel, moet ik zeggen. Hier vind ik het allemaal wel meevallen wat hoe lelijk ze is

Screenshot_20230709_143838_Instagram.jpg
 
Had heel die verkiezing jou iets geïnteresseerd als het geen transgender was die won?
Leef en laat leven :hope:

Toevallig wel, ik kijk het altijd wel ff en vergelijk wat elke land gekozen heeft, dus ja ik hou er al 20 jaar wel oogje op, en zie hoe NL voor lul staat met dit waar ik me kapot voor schaam. Maar men wilt dat ik het laat leven, dat overige kandidaten genaaid zijn door dit ex-pimolgeval moeten we maar accepteren dus? :lmao: Ik heb niks tegen trans of whataver, maar verneuk niet andermans shit met jou bullshit want je hoort niet in deze contest thuis. Misschien over 400 jaar of als je echt extreem uitzondering is die niet van echt te onderscheiden is, maar dit is lachwekkend, ik zou me hond er vanaf slaan als die op hem/haar sprong, en dat mag zich jaar lang de mooiste van NL noemen? Gatvderdammeee. En stel dit was normale meisje, was het verhaal zelfde en nog steeds genaaid en onterecht, want dit gedrocht mag niet eens op de boerenkalender laat staan echte missverkiezing.
 
Terug
Bovenaan Onderaan