Beetje jong, maar ik vind Emma Raducanu wel een lieve glimlach hebben.
Dank je, daar is het tenminste koelWelkom terug van onder je steen.![]()
Zoals ik! Saaie sport waarbij ze steeds linksaf gaan. Verder mooie vrouw idd!Onder een steen waar geen schaatsen op tv te zien was. Hoe gek het ook klinkt, niet iedereen in dit land is gek op schaatsen.
Dan zie jij dus ook niet veel baanatletiek voorbij komen. Zonde, daar lopen ook wel een paar mooie dames rondZoals ik! Saaie sport waarbij ze steeds linksaf gaan. Verder mooie vrouw idd!
Misschien iets om te delen op het Viva forum.Het hoort eigenlijk niet in dit topic, want het is een man, maar dat topic hebben we niet. Ik kijk The West Wing en heb me nog nooit zo minderwaardig gevoeld. Wat zijn dit voor genen?
Bekijk bijlage 4910
Want voetbalsupporters zijn zo masculien en overtuigend hetero dat ze niet kunnen zeggen dat een man knap is? Ik val doorgaans op vrouwen maar Rob Lowe mag alles met mij doen hoorMisschien iets om te delen op het Viva forum.![]()
Dan ben je gewoon geen hetero.Want voetbalsupporters zijn zo masculien en overtuigend hetero dat ze niet kunnen zeggen dat een man knap is? Ik val doorgaans op vrouwen maar Rob Lowe mag alles met mij doen hoor
Doorgaans wordt hier gepost door mannen.Denk kom troost zoeken in dit topic. Worden hier nu mannen gepost..
Het hoort eigenlijk niet in dit topic, want het is een man, maar dat topic hebben we niet. Ik kijk The West Wing en heb me nog nooit zo minderwaardig gevoeld. Wat zijn dit voor genen?
Bekijk bijlage 4910
Want voetbalsupporters zijn zo masculien en overtuigend hetero dat ze niet kunnen zeggen dat een man knap is? Ik val doorgaans op vrouwen maar Rob Lowe mag alles met mij doen hoor
Nou, vooruit dan, stelletje zeikerds. Hierbij een mooie vrouw, Ana de Armas.
Zegt hij dat dan? En maakt dat uit?Dan ben je gewoon geen hetero.
Van jou had ik deze reactie wel verwacht want jij bent ook van 2 clubsZegt hij dat dan? En maakt dat uit?
Sterker nog, hij geeft al impliciet aan dat hij bi is. ("ik val doorgaans op vrouwen, maar"). Over de vraag of het uitmaakt... Ik twijfel. Puur vanwege de kinderen. Waarom denkt er niemand aan de kinderen!Zegt hij dat dan? En maakt dat uit?