Mooiste Vrouw

On-topic:

Katherine McNamara.
gorgeous-katherine-mcnamara-american-actress-wallpaper-2048x1536-76274_26.jpg
f0bb386bf9b4d2e175c5aeaecb9cf5a5.jpg


Off-topic: Fijn dat ik weer iemand aan m'n negeerlijst heb kunnen toevoegen :D en sjerkie veel respect voor jou en je kind. :)
 
Welke discussie start ik precies bij het geven van een mening?
Een discussie is een vorm van bespreking, zoals een gesprek of andere vorm van communicatie, tussen twee of meer partijen over een bepaald onderwerp, waarbij de partijen elkaar van een bepaald standpunt proberen te overtuigen. :rolleyes:
 
Beste Guillaume,

Mag ik je een persoonlijke vraag stellen?

Eerst een introductie op de vraag:
Ik ben vader van drie kinderen. Alle drie zijn ze geboren als jongen.

Maar onze middelste voelt zich al vanaf het 4e levensjaar anders. Onze middelste komt er al geruime tijd voor uit dat ie als jongen en als meisje moet worden beschouwd. Onze middelste is dus een jongen en een meisje.

Op school treft onze middelste een generatie die dat heel normaal vindt. Gelukkig maar, want dat verhoogt het levensgeluk natuurlijk aanzienlijk.

Onze middelste is ook al aangemeld bij een ziekenhuis om in de pubertijd misschien hormoon remmers in te nemen. En ook zou er nog in een later stadium een operatie kunnen plaatsvinden.

De vraag:
Zou je mijn kind dan ook als een freak beschouwen?

Je mag overigens van me aannemen dat het oprecht een leuk en vrolijk kind is. Met veel vriendinnen en zorgzaam voor oma, eenzame buurvrouwen en dergelijke.
Een mens die geen kwaad in de zin heeft, dus.

Is dat dus een freak?
Hoor het nog wel.
Ja.
 
Een discussie is een vorm van bespreking, zoals een gesprek of andere vorm van communicatie, tussen twee of meer partijen over een bepaald onderwerp, waarbij de partijen elkaar van een bepaald standpunt proberen te overtuigen. :rolleyes:
Ik geef een mening waar een ander een discussie van maakt.
 
Terug
Bovenaan Onderaan