DrJ
Routinier
Ik doelde op Heath Ledger of evt. Joaquin Phoenix. (of al die andere acteurs die 'm hebben gespeeld)Bedoel je mij () of Heath Ledger?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Let op: This feature may not be available in some browsers.
Ik doelde op Heath Ledger of evt. Joaquin Phoenix. (of al die andere acteurs die 'm hebben gespeeld)Bedoel je mij () of Heath Ledger?
Ah, okIk doelde op Heath Ledger of evt. Joaquin Phoenix. (of al die andere acteurs die 'm hebben gespeeld)
Ik zou zeggen: plaatsen maar!En ik maar denken dat ik hier mooie kiekjes in zou vinden toen ik erop klikte, balen!
Ja , je mag ook heus wel je eigen foto plaatsen, maar het staat wel een beetje narcistisch als je je eigen foto plaatst bij "Mooiste mens".Ah, ok
Niet mijn type vrouw maar iedereen zijn smaak natuurlijk!
Welke discussie start ik precies bij het geven van een mening?Haha een discussie starten en als het te heet onder de voeten wordt maar snel van topic veranderen.
Een discussie is een vorm van bespreking, zoals een gesprek of andere vorm van communicatie, tussen twee of meer partijen over een bepaald onderwerp, waarbij de partijen elkaar van een bepaald standpunt proberen te overtuigen.Welke discussie start ik precies bij het geven van een mening?
Ja.Beste Guillaume,
Mag ik je een persoonlijke vraag stellen?
Eerst een introductie op de vraag:
Ik ben vader van drie kinderen. Alle drie zijn ze geboren als jongen.
Maar onze middelste voelt zich al vanaf het 4e levensjaar anders. Onze middelste komt er al geruime tijd voor uit dat ie als jongen en als meisje moet worden beschouwd. Onze middelste is dus een jongen en een meisje.
Op school treft onze middelste een generatie die dat heel normaal vindt. Gelukkig maar, want dat verhoogt het levensgeluk natuurlijk aanzienlijk.
Onze middelste is ook al aangemeld bij een ziekenhuis om in de pubertijd misschien hormoon remmers in te nemen. En ook zou er nog in een later stadium een operatie kunnen plaatsvinden.
De vraag:
Zou je mijn kind dan ook als een freak beschouwen?
Je mag overigens van me aannemen dat het oprecht een leuk en vrolijk kind is. Met veel vriendinnen en zorgzaam voor oma, eenzame buurvrouwen en dergelijke.
Een mens die geen kwaad in de zin heeft, dus.
Is dat dus een freak?
Hoor het nog wel.
Ik zeg dit niet vaak, maar jij bent nu mijn meest gehate forummer
Ik geef een mening waar een ander een discussie van maakt.Een discussie is een vorm van bespreking, zoals een gesprek of andere vorm van communicatie, tussen twee of meer partijen over een bepaald onderwerp, waarbij de partijen elkaar van een bepaald standpunt proberen te overtuigen.
Doe niet zo scheinheilig johIk geef een mening waar een ander een discussie van maakt.
Stel je niet zo aan zeg.Ik zeg dit niet vaak, maar jij bent nu mijn meest gehate forummer
Edit: voor het eerst in m’n leven een post gerapporteerd. Wat een walgelijke manier van haatzaaien, onverdraagzaamheid en kwaadaardige domheid
Hij noemt hier iemands kind een freak op basis van diens identiteit. Dat is het laagste wat ik op dit forum heb meegemaaktStel je niet zo aan zeg.
Ik geef een mening waar een ander een discussie van maakt.
Als het meerendeel van dit forum er instaat zoals jij, dan kap ik er echt mee. En dat is geen loos dreigement zoals we vaak hebben gezien. Hier trek ik echt een harde grensStel je niet zo aan zeg.