Mohamed Ihattaren (M)

Kan die Driessen eindelijk eens een keer oppleuren? Beetje onrust stoken en spelers van PSV naar Ajax proberen te praten. Bah, bah en nog eens bah.
 
Kan die Driessen eindelijk eens een keer oppleuren? Beetje onrust stoken en spelers van PSV naar Ajax proberen te praten. Bah, bah en nog eens bah.
Jup heel irritante vent. Het is wel apart want op het ene moment brandt hij ajax af, het andere moment praat hij de beste speler vd eredivisie naar ajax. Die man kent geen dosering lijkt het wel. Het lijkt me onzin dat ihataren nog een jeugd contract heeft en dat PSV hem voor een laag bedrag naar de concurrent laat gaan.
 
Om te kotsen hoe ze deze jongen in de media weer naar Ajax proberen te praten, nu weer bij Studio Voetbal.
Het was opvallend dat alleen over Berghuis werd betwijfeld of Feyenoord die wel zou laten gaan naar een "concurrent".
 
Jup heel irritante vent. Het is wel apart want op het ene moment brandt hij ajax af, het andere moment praat hij de beste speler vd eredivisie naar ajax. Die man kent geen dosering lijkt het wel. Het lijkt me onzin dat ihataren nog een jeugd contract heeft en dat PSV hem voor een laag bedrag naar de concurrent laat gaan.
Nogmaals, dat zal toch echt van Mo zelf afhangen. Als hij per se naar Ajax wil, heeft PSV uiteindelijk weinig te willen. En dan zal de transfersom afhangen van de duur van z’n contract en de hoogte van zijn salaris, en beiden zijn niet in het voordeel van PSV. Laten we hopen dat Mo en Mino fatsoenlijk zijn en snel een nieuw langdurig contract tekenen, maar helemaal gerust ben ik daar niet op. Als je het objectief bekijkt, zou een stap naar ajax het beste zijn voor Mo z’n carrière.
 
Nogmaals, dat zal toch echt van Mo zelf afhangen. Als hij per se naar Ajax wil, heeft PSV uiteindelijk weinig te willen. En dan zal de transfersom afhangen van de duur van z’n contract en de hoogte van zijn salaris, en beiden zijn niet in het voordeel van PSV. Laten we hopen dat Mo en Mino fatsoenlijk zijn en snel een nieuw langdurig contract tekenen, maar helemaal gerust ben ik daar niet op. Als je het objectief bekijkt, zou een stap naar ajax het beste zijn voor Mo z’n carrière.
Maar, objectief gezien moet PSV altijd kiezen voor wat het beste is voor de club, de carrière van een individuele speler is daaraan ondergeschikt. Dus het prijskaartje moet er één zijn waar een paard de hik van krijgt.
 
Nogmaals, dat zal toch echt van Mo zelf afhangen. Als hij per se naar Ajax wil, heeft PSV uiteindelijk weinig te willen. En dan zal de transfersom afhangen van de duur van z’n contract en de hoogte van zijn salaris, en beiden zijn niet in het voordeel van PSV. Laten we hopen dat Mo en Mino fatsoenlijk zijn en snel een nieuw langdurig contract tekenen, maar helemaal gerust ben ik daar niet op. Als je het objectief bekijkt, zou een stap naar ajax het beste zijn voor Mo z’n carrière.
We hoeven hier ook niet objectief te zijn, we zijn PSV fans ;)
En Mo zijn carrière zal me na een eventuele overstap naar Ajax, echt maar dan ook echt een worst wezen, sterker nog ik zal hem dan een Aissatitje toewensen voor de rest van zijn loopbaan.
 
Maar, objectief gezien moet PSV altijd kiezen voor wat het beste is voor de club, de carrière van een individuele speler is daaraan ondergeschikt. Dus het prijskaartje moet er één zijn waar een paard de hik van krijgt.

Met een contract van nog twee jaar voor een 18-jarige speler zal het gewoon niet de absolute hoofdprijs zijn.
 
Als je het objectief bekijkt, zou een stap naar ajax het beste zijn voor Mo z’n carrière.
Dat is niet vast te stellen, want van zoveel factoren afhankelijk.
O.a. welke trainers er komend jaar bij beide clubs zitten, of Mo zich wel prettig voelt bij een andere clubcultuur, welke concurrentie er is voor zijn plek etc.
Laten we hier niet mee gaan doen in de media frame alsof het heel logisch is dat Mo ziyech op gaat volgen.
Het is veel logischer dat hij zich bij PSV verder gaat ontwikkelen als een kartrekker, de absolute vedette vam het team en dan een mooie stap naar het buitenland maakt.
Heel dat ajax hosanna komt mn neus uit. Zó goed zijn ze echt niet.
 
Ach, het feit dat ze hun beste speler willen vervangen en dan alleen maar denken aan een talent van ons zegt toch genoeg :sneaky:

:SC:
Idd. Want tegenwoordig hebben ze met Huntelaar, Tadic, Babel en toch ook Blind, meer eigen oud dan eigen jeugd.
 
Terug
Bovenaan Onderaan