Mohamed Ihattaren (M)

Alles goed en wel maar wanneer een Ajax talent van 17-18 had geroepen dat ie na een goed EK de volgende stap overweegt, of dat na een minder EK misschien wel een jaartje langer Eredivisie te overwegen is, dan had ik heel wat forummers hier willen horen met hun beschuldigende vinger richting “ die arrogante jochies die meteen denken dat ze er al zijn”...
Er zijn toch best veel kritische geluiden over dat deel van het interview. In een eerder interview sprak hij zich ook zo uit en vonden veel mensen hier dat vervelend.
 
Je krijgt vast t halve forum over je heen, maar je hebt een punt. Vooralsnog heb ik gezien dat ie talent heeft, maar niet veel meer dan dat. Ook niet vreemd gezien zijn leeftijd + het niveau van het team waar hij in rondloopt.

Ik krijg bij dit soort berichten ook altijd ontzettend de neiging de boel weer helemaal dood te relativeren. Zelfvertrouwen is goed, maar inderdaad, het 'succes' van Mo is tot dusver ook een beetje het verhaal van éénoog in het land der blinden. Ik zie heus wel dat Mo talent heeft en een ontzettend fijn balgevoel heeft, maar zo indrukwekkend of bepalend is ie dit seizoen ook weer niet geweest. Eerlijk is eerlijk, met de dood van z'n vader en de crisis bij PSV is ie het momentum ook kwijtgeraakt. Ik hoop dat hij weer gaat vlammen, maar om dan nu al te spreken over een goed EK deze zomer en dan vertrekken naar de top... ik ben daar allergisch voor.

Ik loop nu het risico heel veel ruzie met Brainz te krijgen, maar ja, ik ben niet zo'n jeugdvolger. ;)
 
Ik krijg bij dit soort berichten ook altijd ontzettend de neiging de boel weer helemaal dood te relativeren. Zelfvertrouwen is goed, maar inderdaad, het 'succes' van Mo is tot dusver ook een beetje het verhaal van éénoog in het land der blinden. Ik zie heus wel dat Mo talent heeft en een ontzettend fijn balgevoel heeft, maar zo indrukwekkend of bepalend is ie dit seizoen ook weer niet geweest. Eerlijk is eerlijk, met de dood van z'n vader en de crisis bij PSV is ie het momentum ook kwijtgeraakt. Ik hoop dat hij weer gaat vlammen, maar om dan nu al te spreken over een goed EK deze zomer en dan vertrekken naar de top... ik ben daar allergisch voor.

Ik loop nu het risico heel veel ruzie met Brainz te krijgen, maar ja, ik ben niet zo'n jeugdvolger. ;)
Doodrelativeren? Gewoon de feiten neerleggen komt volgens mij meer in de buurt ;). Overigens zie ik hem nog niet vlammen op t EK, zie hem hooguit wat korte invalbeurtjes maken, verwacht geen basisplek voor hem.
 
Ik krijg bij dit soort berichten ook altijd ontzettend de neiging de boel weer helemaal dood te relativeren. Zelfvertrouwen is goed, maar inderdaad, het 'succes' van Mo is tot dusver ook een beetje het verhaal van éénoog in het land der blinden. Ik zie heus wel dat Mo talent heeft en een ontzettend fijn balgevoel heeft, maar zo indrukwekkend of bepalend is ie dit seizoen ook weer niet geweest. Eerlijk is eerlijk, met de dood van z'n vader en de crisis bij PSV is ie het momentum ook kwijtgeraakt. Ik hoop dat hij weer gaat vlammen, maar om dan nu al te spreken over een goed EK deze zomer en dan vertrekken naar de top... ik ben daar allergisch voor.

Ik loop nu het risico heel veel ruzie met Brainz te krijgen, maar ja, ik ben niet zo'n jeugdvolger. ;)

Come at me bro!!:maniac:

:sneaky:

Nee, alle gekheid op een stokkie; de emoties overstijgen hier de ratio omdat Mo dingen heeft gezegd die - enigszins begrijpelijk - niet lekker vallen bij supporters, maar de relativeringen en nuances mbt zijn talent slaan uiteraard als een tang op een varken. Als een tang op een zwijn zelfs. Voor (voormalig) Southpark-liefhebbers: als een tang op ManBearPig.

Mohamed Amine Ihattaren is het allergrootste Nederlandse talent van zijn generatie. Toekomstige wereldtop. Voor meer uitgebreide uiteenzettingen en onderbouwingen weet u mij te bereiken.
 
Come at me bro!!:maniac:

:sneaky:

Nee, alle gekheid op een stokkie; de emoties overstijgen hier de ratio omdat Mo dingen heeft gezegd die - enigszins begrijpelijk - niet lekker vallen bij supporters, maar de relativeringen en nuances mbt zijn talent slaan uiteraard als een tang op een varken. Als een tang op een zwijn zelfs. Voor (voormalig) Southpark-liefhebbers: als een tang op ManBearPig.

Mohamed Amine Ihattaren is het allergrootste Nederlandse talent van zijn generatie. Toekomstige wereldtop. Voor meer uitgebreide uiteenzettingen en onderbouwingen weet u mij te bereiken.

Bro A'dam, ik hoop van harte dat het helemaal waar is wat je zegt. We shall see. Ondertussen zou enige bescheidenheid hem wel sieren tijdens zo'n rampseizoen, me dunkt dat dat een logische optelsom is. Eerst weer eens 90 minuten lang een goede pot op de mat leggen, dan praten we weer verder.
 
Mohamed Amine Ihattaren is het allergrootste Nederlandse talent van zijn generatie. Toekomstige wereldtop. Voor meer uitgebreide uiteenzettingen en onderbouwingen weet u mij te bereiken.
Met talent alleen ben je d'r niet. Ja, hij heeft potentie om n grote te worden, maar dat is hij nog niet.
Hebben jaren terug een hele talentvolle lichting jeugdspelers gehad in nl. Wonnen het EK <19 als ik het goed heb. Is d;r uiteindelijk 1 van doorgebroken ofzo.
En nee, ik plaats Mo niet in dezelfde categorie, maar laat t m eerst waarmaken voor ie een grote is, nu is t een jonge speler met heel veel talent.. Wij zijn nuchtere Brabanders geen 'de nieuwe Cruijff is geboren'-adepten ;)
 
De poëet in mij heeft hier maar 1 gepast antwoord op: vooral blijven doen, dan verkoop je nooit een topper voor boven de 30 miljoen.
T is maar goed dat je naast poëzie ook nog een vak geleerd hebt ;). Daarnaast, ik zie geen reden om m nu te verkopen, speelt ie volgend jaar goed dan komt die +30 heel simpel gewoon binnen. Btw, Bergwijn en Lozano zijn dus geen toppers?
 
Ik krijg bij dit soort berichten ook altijd ontzettend de neiging de boel weer helemaal dood te relativeren. Zelfvertrouwen is goed, maar inderdaad, het 'succes' van Mo is tot dusver ook een beetje het verhaal van éénoog in het land der blinden. Ik zie heus wel dat Mo talent heeft en een ontzettend fijn balgevoel heeft, maar zo indrukwekkend of bepalend is ie dit seizoen ook weer niet geweest. Eerlijk is eerlijk, met de dood van z'n vader en de crisis bij PSV is ie het momentum ook kwijtgeraakt. Ik hoop dat hij weer gaat vlammen, maar om dan nu al te spreken over een goed EK deze zomer en dan vertrekken naar de top... ik ben daar allergisch voor.

Ik loop nu het risico heel veel ruzie met Brainz te krijgen, maar ja, ik ben niet zo'n jeugdvolger. ;)
Ik heb het al een paar keer gezegd: hij moet veel meer gaan scoren. Voor een 10 of een vleugelspeler scoort hij bij lange na niet genoeg. Remember Maher, die kon ook zo geweldig voetballen.
 
Laatst bewerkt:
En nee, ik plaats Mo niet in dezelfde categorie, maar laat t m eerst waarmaken voor ie een grote is, nu is t een jonge speler met heel veel talent.. Wij zijn nuchtere Brabanders geen 'de nieuwe Cruijff is geboren'-adepten ;)

Kwam jij niet uit Emmen? :unsure: :sneaky: Die Brabantse nuchterheid zorgt er ook wel een beetje voor dat we nooit genoeg geld vangen voor onze spelers. Het is voor kopende clubs heel fijn onderhandelen met een volk dat de kwaliteiten van de eigen spelers kapotrelativeert. :maniac:
 
Kwam jij niet uit Emmen? :unsure: :sneaky: Die Brabantse nuchterheid zorgt er ook wel een beetje voor dat we nooit genoeg geld vangen voor onze spelers. Het is voor kopende clubs heel fijn onderhandelen met een volk dat de kwaliteiten van de eigen spelers kapotrelativeert. :maniac:
Nee, oorspronkelijk uit Alphen aan den Rijn, daarna rondom Ede gewoond, paar jaartjes Amsterdam en nu boven de rook van Utrecht. Heb wel veel in Emmen gelogeerd daar mijn grootouders daar woonden. Maar diep in mijn hartje voel ik mij een bourgondische Brabander, ben dus een trans-provinciaal maar dat kan dan weer niet op mijn paspoort.
 
Doodrelativeren? Gewoon de feiten neerleggen komt volgens mij meer in de buurt ;). Overigens zie ik hem nog niet vlammen op t EK, zie hem hooguit wat korte invalbeurtjes maken, verwacht geen basisplek voor hem.
Eens, hij zal wel meegaan, maar dat is niet eens zeker, de concurrentie is moordend.

Op het middenveld gaan Frenkie, Gini, Propper, Vd Beek en De Roon zeker mee. Voor de laatste plaats op het middenveld moet hij dan concurreren met Strootman (ja ik weet het, maar Koeman he) en wellicht Davy Klaassen.

Op de vleugels gaat zeker Promes en Bergwijn, dan denk ik dat je ook Babel wel op kan schijven. Voor de laaste plaats gaat het dan tussen Stengs, Boadu en Mo. En dan zou het zomaar kunnnen dat Memphis of Malen zich ook nog aandienen.

Mo zal de kans gaan krijgen in de komende interlandperiode, daar zal hij het moeten laten zien.
 
Daarom boeit mij dat hele voetbal geen ene moer meer. Ben blij dat ik als kleine jongen eind jaren 80 heb mogen meemaken. Voor de rest zoeken ze het maar uit. Ik ben geen fan genoeg om mijn weekenden op te offeren aan de nul uitstraling hebbende Baumgartels, Rosarioos en de Hendriksjes van deze wereld.
Maar je offert wel tijd op om op een forum daar slap over te ouwehoeren? :grin:
 
Of ik kijk erover heen, maar zo niet, dan is het wel schandalig dat op PSV.nl Mo nergens felicitaties krijgt.
Er wordt wel gesproken over Madueke en zijn contractverlenging op voetbalsites, maar nergens zie ik iets over contractverlenging van onze (ruwe) diamant. Hopelijk wordt er binnenskamers wel met hem hierover gesproken deze week.
Dan is het goed dat ze het niet naar buiten brengen. Willen ze later een mooie transferprijs ontvangen, dan moeten ze snel spijkers met koppen slaan.
 
Of ik kijk erover heen, maar zo niet, dan is het wel schandalig dat op PSV.nl Mo nergens felicitaties krijgt.
Er wordt wel gesproken over Madueke en zijn contractverlenging op voetbalsites, maar nergens zie ik iets over contractverlenging van onze (ruwe) diamant. Hopelijk wordt er binnenskamers wel met hem hierover gesproken deze week.
Dan is het goed dat ze het niet naar buiten brengen. Willen ze later een mooie transferprijs ontvangen, dan moeten ze snel spijkers met koppen slaan.
Hij was gisteren jarig, dus het kan dat je er over heen hebt gelezen. Op YouTube en Twitter heeft PSV Ihattaren wel gefeliciteerd. Of dat ook op PSV.nl is gedaan, weet ik niet..
 
Terug
Bovenaan Onderaan