Mohamed Ihattaren (M)

Vers van de pers... Is hij dik of gespierd?
Ik heb nog nooit een sportschool gezien dus ik laat de ervaren mensen oordelen :biceps:

5625b5c20f7b2b54f4f72f8bf7b62394.png
Hij gaat voor een carrière als bodybuilder.

Ihattaren staat weer op het veld, in een kroegelftal zo te zien.

Bekijk bijlage 6821
Ziet er uit als een daklozenelftal.

Bekijk bijlage 6821
Mogelijk werkt Ihattaren bij de academie aan zijn fitheid, al is het onduidelijk wat zijn nabije toekomstplannen exact zijn. De organisatie schrijft op zijn eigen website dat het een ‘professionele voetbalacademie’ is die ‘gelegenheid biedt aan jongens om het maximale uit hun carrière te halen’.

En het niet van:

speld_logo_1164x.png

:ROFL::lmao:

Bekijk bijlage 6821

Gillette is duidelijk geen sponsor van hun...
Maar ik kan een domme buitenlander zijn, een nieuw kapsel kan je alleen hebben als je haar hebt en iets nieuws doet met je haar, kaal zijn/gaan is toch geen nieuw kapel, maar heet gewoon kaal.. :unsure:

Gillette is duidelijk geen sponsor van hun...
Maar ik kan een domme buitenlander zijn, een nieuw kapsel kan je alleen hebben als je haar hebt en iets nieuws doet met je haar, kaal zijn/gaan is toch geen nieuw kapel, maar heet gewoon kaal.. :unsure:
Ik denk ook dat er weinig mensen naar de kapper gaan om zich kaal te laten scheren. Of je moet echt teveel geld hebben.

Ik word eigenlijk wel vrolijk van deze foto. Dat betaald voetbal niet aan hem besteed is, is jammer, maar ik gunde hem wel een normaal leven ipv eentje in de onderwereld. Dit oogt in ieder geval wel ontspannen. Hopelijk heeft of krijgt hij zijn leven een beetje op de rit.

Ik word eigenlijk wel vrolijk van deze foto. Dat betaald voetbal niet aan hem besteed is, is jammer, maar ik gunde hem wel een normaal leven ipv eentje in de onderwereld. Dit oogt in ieder geval wel ontspannen. Hopelijk heeft of krijgt hij zijn leven een beetje op de rit.
precies

Dat is ook zeker waar. Maar een deel van me blijft het toch eeuwig zonde vinden hoe hij zijn veelbelovende voetbalcarrière heeft verknald. Toch heb je gelijk: mooi als hij nu in elk geval gelukkig is, wat hij ook doet.

Dat is ook zeker waar. Maar een deel van me blijft het toch eeuwig zonde vinden hoe hij zijn veelbelovende voetbalcarrière heeft verknald. Toch heb je gelijk: mooi als hij nu in elk geval gelukkig is, wat hij ook doet.
Er worden wel meer mensen geboren op deze wereld met een enorm talent voor een bepaalde sport of ander vakgebied, maar het komt er nooit uit omdat andere benodigdheden niet aanwezig zijn. Het is zonde, maar zat er duidelijk niet in. Hij heeft zich niet kunnen oppakken na persoonlijk drama en het leven van prof niet meer op kunnen pakken. Eigen schuld, kwestie van intelligentie, verkeerde vrienden? Het zal allemaal. Voor hem goed als hij in ieder geval terug naar de basis kan en weer een leven kan opbouwen. Ik zie dat hij in het gezelschap van Touzani is. Als die vat op hem krijgt komt het nog wel goed. Touzani is een geweldige kerel en een voorbeeld voor velen.

Zal mij benieuwen welke club het straks aandurft om hem onder contract te zetten.

Ten eerste vooral benieuwd of hij t nu wel door kan zetten, mentaal.
Maar eerst zien, dan geloven na al zn andere pogingen.

Zn teksten zijn iig verbeterd, en klinkt aannemelijk wat ie zegt.
Gun t hem van harte.

117 kg gewogen... Pffffoei...
Die is nog een tijdje niet wedstrijdfit!
Dus ik weet wel waar ie een contractje gaat krijgen!

Ten eerste vooral benieuwd of hij t nu wel door kan zetten, mentaal.
Maar eerst zien, dan geloven na al zn andere pogingen.

Zn teksten zijn iig verbeterd, en klinkt aannemelijk wat ie zegt.
Gun t hem van harte.

117 kg gewogen... Pffffoei...
Die is nog een tijdje niet wedstrijdfit!
Dus ik weet wel waar ie een contractje gaat krijgen!
Misschien de nieuwe Jeroen Verhoeven.

Terug
Bovenaan Onderaan