Wow, vooral om t gegeven dat zoiets uitlekt.Las in een artikel van Marco Timmer dat PSV hem met een psycholoog heeft laten praten. Conclusie: ernstig last van narcisme. Lijkt me duidelijk.
Dacht eerst dat hij afdwaalde vanwege z’n overleden vader. Schijnt dus psychisch echt iets mis met hem te zijn - en het is narcisme.Wow, vooral om t gegeven dat zoiets uitlekt.
Dacht eerst dat hij afdwaalde vanwege z’n overleden vader. Schijnt dus psychisch echt iets mis met hem te zijn - en het is narcisme.
Zo’n psycholoog die het kennelijk doorspeelt naar de media, moeten ze dan ook zijn licentie afnemen. En Marco Timmer die dit publiekelijk maakt is een walgelijke sensatiezoeker en geen journalist. Bah!Las in een artikel van Marco Timmer dat PSV hem met een psycholoog heeft laten praten. Conclusie: ernstig last van narcisme. Lijkt me duidelijk.
Mensen dood wensen begint wel een beetje een trend te worden hier, weet niet of ik dit een fijne trend vind. Wel eens dat zoiets nooit en te nimmer gelekt zou mogen worden. En dat een journalist soms ook zijn verstand moet gebruiken.Zo’n psycholoog die het kennelijk doorspeelt naar de media, moeten ze dan ook aan de hoogste boom hangen! En Marco Timmer die dit publiekelijk maakt is een walgelijke sensatiezoeker en geen journalist. Bah!
Dan zou ik twitter maar vermijden...Mensen dood wensen begint wel een beetje een trend te worden hier, weet niet of ik dit een fijne trend vind. Wel eens dat zoiets nooit en te nimmer gelekt zou mogen worden. En dat een journalist soms ook zijn verstand moet gebruiken.
Aangepast. U vraagt wij draaien.Mensen dood wensen begint wel een beetje een trend te worden hier, weet niet of ik dit een fijne trend vind. Wel eens dat zoiets nooit en te nimmer gelekt zou mogen worden. En dat een journalist soms ook zijn verstand moet gebruiken.
Kijk, en direct like-waardig nu voor mij.Aangepast. U vraagt wij draaien.
Nee, op twitter zit allerlei pluimage, dat ik daar de meest extreme verwensingen tegenkom is ingecalculeerd. Hier op he forum werkt t over het algemeen anders, daarbij, van hoe ik IPF digitaal ken is hij ook aanspreekbaar op zulke dingen.Dan zou ik twitter maar vermijden...
Is ''meeste zelfreflectie'' nu ook een forumtitel?Sjonge, die IPF doet er ook echt alles aan om die forumtitels te behouden, hè?
Aha! Het is gewoon allemaal een excuus om aan de champagne te kunnen gaan, zeg dat dan!Sterker nog, boze tongen beweren dat hij iemand heeft ingefluisterd om volgend jaar de categorie 'meest beschaafde forummer' toe te voegen zodat ie de bubbel kan pakken.
Hij heeft de vrijheid ja. Vraag mij wel af of je dan als journalist bij VI hoort of bij een roddelblad ala Story.Sorry, maar als journalist is het volledig gerechtvaardigd dat op te schrijven.
Het gaat niet om vrijheid - het gaat om relevantie. Het is relevant om te weten waarom Mohamed Ihattaren niet geslaagd is bij PSV en Sampdoria. Zeker aangezien in eerdere fasen zowel Roger Schmidt als Toon Gerbrands de schuld kregen.Hij heeft de vrijheid ja. Vraag mij wel af of je dan als journalist bij VI hoort of bij een roddelblad ala Story.
Neem overigens aan dat meneer Timmer geen wederhoor gepleegd heeft bij Mo, dat is bij een dergelijke aantijging behoorlijk sneu te noemen.
Wederhoor is in de journalistiek nog relevanter, let op: ik heb het over journalistiek…Het gaat niet om vrijheid - het gaat om relevantie. Het is relevant om te weten waarom Mohamed Ihattaren niet geslaagd is bij PSV en Sampdoria. Zeker aangezien in eerdere fasen zowel Roger Schmidt als Toon Gerbrands de schuld kregen.
Zou zomaar kunnen dat hij Mo gevraagd heeft en die net weer even geen zin had of verdwenen was en niemand wist waar hij zat…Wederhoor is in de journalistiek nog relevanter, let op: ik heb het over journalistiek…