Mohamed Ihattaren (M)

Der Jaufe

Internationale Legende
Dan zou ik twitter maar vermijden...
Nee, op twitter zit allerlei pluimage, dat ik daar de meest extreme verwensingen tegenkom is ingecalculeerd. Hier op he forum werkt t over het algemeen anders, daarbij, van hoe ik IPF digitaal ken is hij ook aanspreekbaar op zulke dingen.

Kruspe

Administrator
Administrator
Sterker nog, boze tongen beweren dat hij iemand heeft ingefluisterd om volgend jaar de categorie 'meest beschaafde forummer' toe te voegen zodat ie de bubbel kan pakken.
Aha! Het is gewoon allemaal een excuus om aan de champagne te kunnen gaan, zeg dat dan!

Proost Perzische vriend! Op je welverdiende titels!

The Joker

Assistent Coach
Hij heeft de vrijheid ja. Vraag mij wel af of je dan als journalist bij VI hoort of bij een roddelblad ala Story.
Neem overigens aan dat meneer Timmer geen wederhoor gepleegd heeft bij Mo, dat is bij een dergelijke aantijging behoorlijk sneu te noemen.
Het gaat niet om vrijheid - het gaat om relevantie. Het is relevant om te weten waarom Mohamed Ihattaren niet geslaagd is bij PSV en Sampdoria. Zeker aangezien in eerdere fasen zowel Roger Schmidt als Toon Gerbrands de schuld kregen.

IPF

Winnaar 'Meeste voetbalkennis' 2020 & 2021
Het gaat niet om vrijheid - het gaat om relevantie. Het is relevant om te weten waarom Mohamed Ihattaren niet geslaagd is bij PSV en Sampdoria. Zeker aangezien in eerdere fasen zowel Roger Schmidt als Toon Gerbrands de schuld kregen.
Wederhoor is in de journalistiek nog relevanter, let op: ik heb het over journalistiek…

Wederhoor is in de journalistiek nog relevanter, let op: ik heb het over journalistiek…
Zou zomaar kunnen dat hij Mo gevraagd heeft en die net weer even geen zin had of verdwenen was en niemand wist waar hij zat… 😉
Dat hij dit als journalist opschrijft is wat mij betreft trouwens volstrekt logisch gezien het vreemde en repeterende gedrag van Mo.

Schoutjes

Supporter
Verschrikkelijk klaar met Ihattaren. Nu weer een interview in de telegraaf waarin hij uithaalt naar Schmidt. Het leest alsof hij het heeft over een amateurvereniging waar hij speelt en als a junior met het 1e meemag maar de trainer het niet zit zitten omdat hij een puber is en teveel zuipt op de vrijdagavond.

Hij is een prof voetballer, iets meer zelfreflectie zou op zn plaats zijn. Als je je hier al door uit het veld laat slaan dan ben je kansloos in het voetbal wereldje. Hoe denk je dat ze in italie spanje engeland met je omgaan; echt niet continu knuffelen. Klaar met deze vent. Laat het eerst maar eens zien voordat je weer gaat janken.

De Bouterbaas

Grappigste forummer 2021
Hier op het forum weet je het tegenwoordig niet zo snel. Ik lees toch regelmatig veel afkeer richting Rik, omdat hij te traag zou zijn, het beleid van PSV te veel zou verdedigen etc. Ik lees zijn stukken, zeker de meer beschouwendere teksten, graag.

Eens. Ik vind dat Rik, de afgelopen 1-1.5 wel iets scherper/beter is geworden, ook schrijft hij wat "lichter" dan voorheen.

ontleder

Basisspeler
Verschrikkelijk klaar met Ihattaren. Nu weer een interview in de telegraaf waarin hij uithaalt naar Schmidt. Het leest als hij het heeft over een amateurvereniging waar hij speelt en als een junior met het 1e meemag maar de trainer het niet zit zitten omdat hij een puber is en teveel zuipt op de vrijdagavond.

Hij is een prof voetballer, iets meer zelfreflectie zou op zn plaats zijn. Als je je hier al door uit het veld laat slaan dan ben je kansloos in het voetbalwereldje. Hoe denk je dat ze in italië spanje engeland met je bezig; echt niet continu knuffelen. Klaar met deze vent. Laat het eerst maar eens zien voordat je weer gaat janken.
De gemakkelijkste weg : ANDEREN zijn altijd de boosdoeners en IK ben altijd het grote slachtoffer .

Kruspe

Administrator
Administrator
Ernstig dat dat soort evaluaties naar buiten komt.
Nou, na z'n nieuwste tirade over Schmidt en Sampdoria had menig amateur psycholoog tot dezelfde conclusie kunnen komen. "Ik heb spijt dat ik me heb laten wegjagen door Schmidt". Hoe haal je het in je hoofd na de ellenlange lijst aan misdragingen de afgelopen twee jaar?

Deze jongen heeft veel meegemaakt, maar is knettergek en gevaarlijk.

Bovenaan Onderaan