Ozymandias
Routinier
Hopelijk slaagt hij gewoon bij Utrecht…blijf een zwak houden voor deze jongen met het hart op de goede plek…
Sampdoria-voorzitter verbolgen: 'Ihattaren vertelt leugens'
![]()
Sampdoria-voorzitter verbolgen: 'Ihattaren vertelt leugens'
De leiding van Sampdoria beticht Mo Ihattaren, die in een interview in De Telegraaf uithaalt naar de Italiaanse club, van het verspreiden van leugens.nos.nl
Wat zou Sampdoria er nou voor baat bij hebben om hem zo te laten verpieteren, ik geloof in dit verhaal Sampdoria. Ik kan er best geloven dat hij daar niet gelukkig was, maar hij zou het nou nooit eens bij zichzelf kunnen zoeken. Dat hij geen salaris heeft gekregen snap ik helemaal, hij heeft er ook niet voor gewerkt, sterker nog, je gaat er gewoon stiekem vandoor.
Kijk, 36 uur later heeft Rik ook een artikel. Wat zit die man toch altijd dicht bij het vuur. Respect.![]()
Mohamed Ihattaren moet zichzelf de vraag durven stellen of hij wel topvoetballer wil worden
De spiegel die Mohamed Ihattaren zichzelf deze week in twee grote interviews in De Telegraaf voorhield, had in het huis van de koningin uit het sprookje met Sneeuwwitje niet misstaan. Hij had alles fout gedaan, vertelde Ihattaren op een gegeven moment. En hij wil weer pijn lijden, pijn die bij...www.ed.nl
Mooi stuk toch wel weer.
Kijk, 36 uur later heeft Rik ook een artikel. Wat zit die man toch altijd dicht bij het vuur. Respect.
Het was een grapje.Hij schrijft er al de hele week over, maar post nu een wat meer beschouwender stuk.
Ik geef het je te doen. Eerst naar Turijn en Sampdoria rijden (inclusief corona-tests) en weer terug en dan moet je in de tussentijd ook de nodige mensen spreken en even omrijden via Utrecht voor het verplichte weerwoord (anders ben je geen goed journalist).Kijk, 36 uur later heeft Rik ook een artikel. Wat zit die man toch altijd dicht bij het vuur. Respect.
Hier op het forum weet je het tegenwoordig niet zo snel. Ik lees toch regelmatig veel afkeer richting Rik, omdat hij te traag zou zijn, het beleid van PSV te veel zou verdedigen etc. Ik lees zijn stukken, zeker de meer beschouwendere teksten, graag.Het was een grapje.![]()
Wow, vooral om t gegeven dat zoiets uitlekt.Las in een artikel van Marco Timmer dat PSV hem met een psycholoog heeft laten praten. Conclusie: ernstig last van narcisme. Lijkt me duidelijk.
Dacht eerst dat hij afdwaalde vanwege z’n overleden vader. Schijnt dus psychisch echt iets mis met hem te zijn - en het is narcisme.Wow, vooral om t gegeven dat zoiets uitlekt.
Dacht eerst dat hij afdwaalde vanwege z’n overleden vader. Schijnt dus psychisch echt iets mis met hem te zijn - en het is narcisme.
Zo’n psycholoog die het kennelijk doorspeelt naar de media, moeten ze dan ook zijn licentie afnemen. En Marco Timmer die dit publiekelijk maakt is een walgelijke sensatiezoeker en geen journalist. Bah!Las in een artikel van Marco Timmer dat PSV hem met een psycholoog heeft laten praten. Conclusie: ernstig last van narcisme. Lijkt me duidelijk.
Mensen dood wensen begint wel een beetje een trend te worden hier, weet niet of ik dit een fijne trend vind. Wel eens dat zoiets nooit en te nimmer gelekt zou mogen worden. En dat een journalist soms ook zijn verstand moet gebruiken.Zo’n psycholoog die het kennelijk doorspeelt naar de media, moeten ze dan ook aan de hoogste boom hangen! En Marco Timmer die dit publiekelijk maakt is een walgelijke sensatiezoeker en geen journalist. Bah!
Dan zou ik twitter maar vermijden...Mensen dood wensen begint wel een beetje een trend te worden hier, weet niet of ik dit een fijne trend vind. Wel eens dat zoiets nooit en te nimmer gelekt zou mogen worden. En dat een journalist soms ook zijn verstand moet gebruiken.
Aangepast. U vraagt wij draaien.Mensen dood wensen begint wel een beetje een trend te worden hier, weet niet of ik dit een fijne trend vind. Wel eens dat zoiets nooit en te nimmer gelekt zou mogen worden. En dat een journalist soms ook zijn verstand moet gebruiken.