Mohamed Ihattaren (M)

Ihattaren naar Ajax? Dan zal hij volgende maand wel weer voor Oranje worden opgeroepen.
Toch is het jammer. Dat wij hier een topfunctie hebben voor iemand als Jan Vennegoor of H., maar dat Gerald Vanenburg - een van de meest technisch begaafde spelers op de Neerlandse velden ooit- niet bij PSV terecht kan. Zou zomaar kunnen zijn dat hij hier een schakeltje is nu.
 
En PSV doet het andersom met spelers van Ajax.
Bergwijn, Rosario, viergever, Malen (thanks PSV), siem de jong en nu weer Eriksen en ook quinten Timber aldus geruchten.

Gok dat dit geen gevalletje pesten is maar gewoon gokken. Als hij wel weer aan de praat te krijgen is pak je in de toekomst mooie winst. Ik hoop niet dat Ajax Bergwijn haalt. Niet vanwege de kwaliteiten maar neem z’n interviews niet in dank af. En met dat laatste bedoel ik dat ie aangaf dat ie stond te juichen dat Tottenham door ging ten koste van Ajax. Erg sneu als Nederlander en oud Ajacied ondanks dat je voor de concurrent speelde.
Bergwijn: ging na conflict met Ajax zelf aankloppen bij PSV
Malen: zat al sinds zijn 15e bij Arsenal
Rosario: zat allang bij Almere City
Het is niet zo dat PSV aan hen al trok toen ze bij Ajax zaten… Dit terwijl Ajax 2 jaar geleden een hengeltje naar Bergwijn gooide bijv.
En Viergever? Really? Noem je dat een ex Ajacied waar PSV aan zat te trekken? Hahaha
 
Bergwijn: ging na conflict met Ajax zelf aankloppen bij PSV
Malen: zat al sinds zijn 15e bij Arsenal
Rosario: zat allang bij Almere City
Het is niet zo dat PSV aan hen al trok toen ze bij Ajax zaten… Dit terwijl Ajax 2 jaar geleden een hengeltje naar Bergwijn gooide bijv.
En Viergever? Really? Noem je dat een ex Ajacied waar PSV aan zat te trekken? Hahaha
Dadelijk begint hij nog over Andy van de Meijde. :ROFL:
 
Toch is het jammer. Dat wij hier een topfunctie hebben voor iemand als Jan Vennegoor of H., maar dat Gerald Vanenburg - een van de meest technisch begaafde spelers op de Neerlandse velden ooit- niet bij PSV terecht kan. Zou zomaar kunnen zijn dat hij hier een schakeltje is nu.

Wil hij dat zelf überhaupt?
 
Ik ben bang dat Mo het gewoon gaat maken in Amsterdam. Daar is de ruimte om een grote bek te hebben en kunnen ze omgaan met jongens die wat vervelend kunnen zijn. Spel van Ajax zal hem ook wel goed liggen.

Vanuit Mo wel een maximale middelvinger richting PSV
 
Ik ben bang dat Mo het gewoon gaat maken in Amsterdam. Daar is de ruimte om een grote bek te hebben en kunnen ze omgaan met jongens die wat vervelend kunnen zijn. Spel van Ajax zal hem ook wel goed liggen.

Vanuit Mo wel een maximale middelvinger richting PSV

Eerst roepen dat hij bij PSV had moeten blijven en dan naar ajax gaan. Dan zie je wat zijn woord waard is: net zoveel als een Telegraaf van een week geleden.
 
Ik ben bang dat Mo het gewoon gaat maken in Amsterdam. Daar is de ruimte om een grote bek te hebben en kunnen ze omgaan met jongens die wat vervelend kunnen zijn. Spel van Ajax zal hem ook wel goed liggen.

Vanuit Mo wel een maximale middelvinger richting PSV
Volgens mij heeft Mo geen haat richting PSV. Volgens mij is het meer een Schmidt-dingetje.
 
Ik ben bang dat Mo het gewoon gaat maken in Amsterdam. Daar is de ruimte om een grote bek te hebben en kunnen ze omgaan met jongens die wat vervelend kunnen zijn. Spel van Ajax zal hem ook wel goed liggen.

Vanuit Mo wel een maximale middelvinger richting PSV
Mo mag onze lieve heer op zijn blote knietjes danken dat er überhaupt clubs zijn die hem nog een kans geven. Zie daar geen hele grote middelvinger in.
 
Bergwijn: ging na conflict met Ajax zelf aankloppen bij PSV
Malen: zat al sinds zijn 15e bij Arsenal
Rosario: zat allang bij Almere City
Het is niet zo dat PSV aan hen al trok toen ze bij Ajax zaten… Dit terwijl Ajax 2 jaar geleden een hengeltje naar Bergwijn gooide bijv.
En Viergever? Really? Noem je dat een ex Ajacied waar PSV aan zat te trekken? Hahaha
Alle voetballers op deze aardkloot komen toch van ajax? Altijd eigen jeugd...
 
Jammer. In 1 keer die gunfactor weg om het toch alsnog te maken. Dat hij moge falen op een manier waar Stef Nijland nog van kan leren.
 
  • Leuk
Reactions: Bas
Jammer. In 1 keer die gunfactor weg om het toch alsnog te maken. Dat hij moge falen op een manier waar Stef Nijland nog van kan leren.
Stef Nijland? Heb ik iets gemist? Diens enige manco (naast voetballend) was toch dat hij te duur was?
 
Terug
Bovenaan Onderaan