Mohamed Ihattaren (M)

Ik zie hem zomaar zijn motivatie terugkrijgen bij Ajax, een voetballer met zijn kwaliteiten verleert het niet..
 
Ajax is altijd zogenaamd geinteresseerd in de beste speler van de tegenstander van het komende weekend. Nu dus in de beste speler van PSV... twee jaar geleden.
 
Nu zal de voetbalwereld weer een grote arm in zijn reet gaan duwen, allemaal onder hun armpje nemen. Ineens vindt iedereen hem zielig en willen ze hem allemaal helpen. Kan het aller Ajax weer laten zien hoe geweldig ze zijn.
 
Als je ergens onder een vergrootglas gaat liggen is het wel bij Ajax. Lekker met die sensatie zoekende nek hijger Valentijn Driessen.
 
Lijkt mij voor beide niet gek. Ajax kan in dat halfjaartje kijken of hij de mentaliteit heeft om fit te worden en zich niet te goed te voelen voor minuten bij Jong. Ihattaren zal de kans krijgen om zich bij Jong Ajax in de kijker te spelen, met de mogelijkheid om zijn stinkende best te doen voor Ajax 1. Het valt en staat met de vraag of zijn mentaliteit is veranderd en hij bereid is weer van onderaan te beginnen. Daartoe geeft deze constructie natuurlijk wel duidelijkheid.
 
Liever Mo naar Ajax dan Bergwijn. Vind Mo wel een rare gok van Ajax. Ik zou denken dat ze betere alternatieven hebben.
Ajax zal vast niet de illusie hebben dat hij een alternatief is voor Bergwijn/Neres. Hij krijgt de kans om fit te worden en zich bij Jong te bewijzen.
 
Soms heb ik echt het idee dat Ajax (oud) spelers van PSV wilt puur om PSV een beetje uit te dagen.
Eerst Bergwijn 2 jaar geleden, alsof PSV daar ooit akkoord mee zou gaan en willen ze hem terwijl ze hem eigenlijk niet perse nodig hebben.
Ihattaren huren? je gaat een niet fitte speler huren van wie je weet dat hij iedereen de schuld geeft en al bij 2 clubs op een vervelende manier is weggegaan. Ik kan echt 0 redenen bedenken waarom je hem nu zou huren.
 
Soms heb ik echt het idee dat Ajax (oud) spelers van PSV wilt puur om PSV een beetje uit te dagen.
Eerst Bergwijn 2 jaar geleden, alsof PSV daar ooit akkoord mee zou gaan en willen ze hem terwijl ze hem eigenlijk niet perse nodig hebben.
Ihattaren huren? je gaat een niet fitte speler huren van wie je weet dat hij iedereen de schuld geeft en al bij 2 clubs op een vervelende manier is weggegaan. Ik kan echt 0 redenen bedenken waarom je hem nu zou huren.

Omdat het een stel galbakken zijn daar. En daar past hij bij.
 
Lijkt mij voor beide niet gek. Ajax kan in dat halfjaartje kijken of hij de mentaliteit heeft om fit te worden en zich niet te goed te voelen voor minuten bij Jong. Ihattaren zal de kans krijgen om zich bij Jong Ajax in de kijker te spelen, met de mogelijkheid om zijn stinkende best te doen voor Ajax 1. Het valt en staat met de vraag of zijn mentaliteit is veranderd en hij bereid is weer van onderaan te beginnen. Daartoe geeft deze constructie natuurlijk wel duidelijkheid.
Al Mo slim is, gaat hij gewoon lekker naar FC Utrecht.

edit: Ik lees net m'n zin....en ik zeg gewoon: Als Mo slim is.................. oef.
 
Soms heb ik echt het idee dat Ajax (oud) spelers van PSV wilt puur om PSV een beetje uit te dagen.
Eerst Bergwijn 2 jaar geleden, alsof PSV daar ooit akkoord mee zou gaan en willen ze hem terwijl ze hem eigenlijk niet perse nodig hebben.
Ihattaren huren? je gaat een niet fitte speler huren van wie je weet dat hij iedereen de schuld geeft en al bij 2 clubs op een vervelende manier is weggegaan. Ik kan echt 0 redenen bedenken waarom je hem nu zou huren.
En PSV doet het andersom met spelers van Ajax.
Bergwijn, Rosario, viergever, Malen (thanks PSV), siem de jong en nu weer Eriksen en ook quinten Timber aldus geruchten.

Gok dat dit geen gevalletje pesten is maar gewoon gokken. Als hij wel weer aan de praat te krijgen is pak je in de toekomst mooie winst. Ik hoop niet dat Ajax Bergwijn haalt. Niet vanwege de kwaliteiten maar neem z’n interviews niet in dank af. En met dat laatste bedoel ik dat ie aangaf dat ie stond te juichen dat Tottenham door ging ten koste van Ajax. Erg sneu als Nederlander en oud Ajacied ondanks dat je voor de concurrent speelde.
 
Terug
Bovenaan Onderaan