Mohamed Ihattaren (M)

Derksen

Aanvoerder
Sommige verdiennen een 2de kans, andere 37ste.. Hij zit op de een na laatste, na dit blijft de Fc Mcdonalds of een FC almere nog over
SHHH.jpg

Jackal06

Winnaar Voorspellingen Eredivisie 2011-2012

Sampdoria-voorzitter verbolgen: 'Ihattaren vertelt leugens'​

Dan heb ik toch de neiging Sampdoria meer te geloven.. Is het overigens niet Juve die hem eventueel had kunnen helpen met verzekering etc? Dat was immers zijn 'eigen' club daar.

Daarnaast kan ik mij niet voorstellen dat Italiaanse profclubs op het gebied van voeding etc wat Mo benoemt zo onprofessioneel is.

Penalty

Internationale Legende

Ik kan mij op zich wel voorstellen dat hij daar bij Sampdoria een beetje als een 'moetje' binnen kwam waar niemand echt op zat te wachten en dat die situatie ruk was. Echter, vervolgens vervalt hij wel weer heel erg in het vingertje wijzen naar PSV. Tja.
"Ik moet nu écht fit worden. Ik weet dat ik dat snel voor elkaar kan krijgen. Dat bleek ook afgelopen zomer. Ik wil zweten, kramp krijgen. Ik wil het vóélen dat ik weer voetbal. Heerlijk."

Bij het lezen kramp van het lachen. :ROFL: :lmao:

Hoetierick

Administrator
Administrator
Niks ligt aan hem. Niks. Het ligt aan Schmidt, aan Raiola, aan Juventus en aan Sampdoria. Geen enkel zelfinzicht.
Zal bij een Utrecht wel wat opleven, maar bij elk niveau hoger, waar een bepaalde mentaliteit nodig is om te slagen, zal hij door het ijs gaan zakken bij enige tegenslag.

Prof_Napo

Supporter
Niks ligt aan hem. Niks. Het ligt aan Schmidt, aan Raiola, aan Juventus en aan Sampdoria. Geen enkel zelfinzicht.
Zal bij een Utrecht wel wat opleven, maar bij elk niveau hoger, waar een bepaalde mentaliteit nodig is om te slagen, zal hij door het ijs gaan zakken bij enige tegenslag.

Het is ook het lastige bij het opleiden van talenten. De spelers zullen veel te horen krijgen dat ze goed bezig zijn zeker als ze er vaak met kop en schouder bovenuit steken. Daar ligt toch wel het risico in de voetbalwereld, wellicht wordt het gedrag gekweekt zeker als je als begeleiding (of dat nou familie, vrienden, "vrienden", zaakwaarnemers, of clubs zijn) voornamelijk bezig bent om alle zaken bij een speler weg te houden wat zijn ontwikkeling kan limiteren.

Hoetierick

Administrator
Administrator
Het is ook het lastige bij het opleiden van talenten. De spelers zullen veel te horen krijgen dat ze goed bezig zijn zeker als ze er vaak met kop en schouder bovenuit steken. Daar ligt toch wel het risico in de voetbalwereld, wellicht wordt het gedrag gekweekt zeker als je als begeleiding (of dat nou familie, vrienden, "vrienden", zaakwaarnemers, of clubs zijn) voornamelijk bezig bent om alle zaken bij een speler weg te houden wat zijn ontwikkeling kan limiteren.
Ik snap best dat het lastig is voor een puber om niet aan alle aanwezige verleidingen toe te geven. Dat het noodzakelijk is om goede begeleiding te geven. Maar je blijft natuurlijk afhankelijk van karakter en van een omgeving die je niet kunt controleren. Hij vraagt zich af waarom hij niet "door de voordeur" weg is gegaan, zoals Malen, Depay en Bergwijn. Nou, doe eens een gok. Of je bent een sterkhouder van je team die de club sportief en financieel sterker heeft gemaakt, of je bent de zoveelste speler die faalt. En zelfs dat is geen schande. Kan zijn dat een speler het gewoon niet haalt, maar ga dan niet roepen dat je het ergens anders wel even gaat maken.

Jackal06

Winnaar Voorspellingen Eredivisie 2011-2012
Als je er eigenlijk over nadenkt is hij ook echt bij de eerste echte tegenslag meteen ontspoort. Laten we wel wezen het was niet geheel onterecht dat Schmidt hem op de bank zette gezien zijn vorm, als je het dan al meteen niet meer op kunt brengen..

huez

Aanvoerder
Wat zou Sampdoria er nou voor baat bij hebben om hem zo te laten verpieteren, ik geloof in dit verhaal Sampdoria. Ik kan er best geloven dat hij daar niet gelukkig was, maar hij zou het nou nooit eens bij zichzelf kunnen zoeken. Dat hij geen salaris heeft gekregen snap ik helemaal, hij heeft er ook niet voor gewerkt, sterker nog, je gaat er gewoon stiekem vandoor.

Penalty

Internationale Legende
Wat zou Sampdoria er nou voor baat bij hebben om hem zo te laten verpieteren, ik geloof in dit verhaal Sampdoria. Ik kan er best geloven dat hij daar niet gelukkig was, maar hij zou het nou nooit eens bij zichzelf kunnen zoeken. Dat hij geen salaris heeft gekregen snap ik helemaal, hij heeft er ook niet voor gewerkt, sterker nog, je gaat er gewoon stiekem vandoor.
:unsure: Als hij een escaperoom had geopend in Genua had hij nog wat geld kunnen vangen. :money: ;)

Kruspe

Administrator
Administrator

Mooi stuk toch wel weer.
Kijk, 36 uur later heeft Rik ook een artikel. Wat zit die man toch altijd dicht bij het vuur. Respect.

O

Op Verzoek Verwijderd

Guest
Kijk, 36 uur later heeft Rik ook een artikel. Wat zit die man toch altijd dicht bij het vuur. Respect.
Ik geef het je te doen. Eerst naar Turijn en Sampdoria rijden (inclusief corona-tests) en weer terug en dan moet je in de tussentijd ook de nodige mensen spreken en even omrijden via Utrecht voor het verplichte weerwoord (anders ben je geen goed journalist).

Bovenaan Onderaan