Mohamed Ihattaren (M)

'"In de bus hoorde ik dat Schmidt na afloop had gezegd dat iedereen maar dacht dat ik Messi was en hij mij helemaal niet zo goed vond. Terwijl ik daar als een van de weinigen lef toonde en durfde te voetballen. Dat was voor mij de druppel na alles wat er al aan voorafgegaan was", zo geeft hij aan. "De volgende dag kwam ik expres te laat '


'De middenvelder heeft er spijt van dat hij bij PSV is weggegaan. "Dat ik me door Schmidt heb laten wegjagen. Ja, zo zie ik het", reageert hij daarop. "Ik vind het jammer dat de clubleiding hem alle macht heeft gegeven.


Met dit soort 'mannen ' gingen we toch nooit de oorlog winnen.

Next.
 
'"In de bus hoorde ik dat Schmidt na afloop had gezegd dat iedereen maar dacht dat ik Messi was en hij mij helemaal niet zo goed vond. Terwijl ik daar als een van de weinigen lef toonde en durfde te voetballen. Dat was voor mij de druppel na alles wat er al aan voorafgegaan was", zo geeft hij aan. "De volgende dag kwam ik expres te laat '


'De middenvelder heeft er spijt van dat hij bij PSV is weggegaan. "Dat ik me door Schmidt heb laten wegjagen. Ja, zo zie ik het", reageert hij daarop. "Ik vind het jammer dat de clubleiding hem alle macht heeft gegeven.


Met dit soort 'mannen ' gingen we toch nooit de oorlog winnen.

Next.
Schmidt was bij nader inzien nog behoorlijk mild. Heel jammer, maar Ihattaren spoort gewoon niet.
 
'"In de bus hoorde ik dat Schmidt na afloop had gezegd dat iedereen maar dacht dat ik Messi was en hij mij helemaal niet zo goed vond. Terwijl ik daar als een van de weinigen lef toonde en durfde te voetballen. Dat was voor mij de druppel na alles wat er al aan voorafgegaan was", zo geeft hij aan. "De volgende dag kwam ik expres te laat '


'De middenvelder heeft er spijt van dat hij bij PSV is weggegaan. "Dat ik me door Schmidt heb laten wegjagen. Ja, zo zie ik het", reageert hij daarop. "Ik vind het jammer dat de clubleiding hem alle macht heeft gegeven.


Met dit soort 'mannen ' gingen we toch nooit de oorlog winnen.

Next.

Ik dacht echt dat ik een zelfbedachte parodie was, maar dit staat dus in het volledige interview met Ihattaren?
 
Een narcistische persoonlijkheidsstoornis komt tot uiting in tenminste vijf van de onderstaande kenmerken.

Kenmerken narcist​

  • Een overgewaardeerd gevoel van belangrijkheid. Je overdrijft je prestaties of je talent. Je verwacht behandeld te worden alsof je boven alles en iedereen staat, ook al is hier geen daadwerkelijke aanleiding toe
  • Fantasieën over successen, macht, schoonheid, ideale liefde of genialiteit
  • Een verheerlijkt zelfbeeld. Je ziet jezelf als erg speciaal. Je wilt alleen maar omgaan met andere speciale mensen, bijvoorbeeld erg rijke mensen of mensen met een andere hoge status
  • Verslaafd aan aandacht. Je hebt een drang naar extreme bewondering. Je wilt constant en door iedereen geprezen en bewonderd worden. Je vindt het leuk wanneer anderen naar jou opkijken
  • Onredelijke verwachtingen naar anderen. Je verwacht dat anderen altijd meegaan in jouw wensen en verwachtingen
  • Een gebrek aan empathie. Je kan je niet verplaatsen in anderen en erkent hun gevoelens niet
  • Je maakt misbruik van anderen om je doelen te bereiken
  • Je bent vaak erg jaloers op anderen of denkt dat anderen jaloers zijn op jou
  • Je wordt dwingend of vrijheid beperkend ten opzichte van je partner of kind
  • Je gedraagt je hooghartig
Andere kenmerken van een narcist zijn:

  • Agressief gedrag
  • Gespeelde charme
  • Een zucht naar macht
  • Het ontbreken van schuldgevoelens of berouw
  • Gebrek aan emoties

Moet dit niet in het topic 'Baudet'?
 
De foto met dat zakje waar die uit de snackbar komt is al flink gedateerd, en nog zie je de media en mensen op dat doelen en tegen hem gebruiken. Mag hopen dat Utrecht hem eerst op de weegschaal deed voor ze hem een contract gaven, maar van Utrecht is ook bekend dat zij geilen op (ex)beroemdheden uit de voetbalwereld, dus dik of dun hadden ze al besloten hem te nemen hoe dan ook.

Aan de ene kant gun ik hem een wederopstanding, maar mijn sadistische kant zegt dat falen veel leuker variant is weer..
 
De foto met dat zakje waar die uit de snackbar komt is al flink gedateerd, en nog zie je de media en mensen op dat doelen en tegen hem gebruiken. Mag hopen dat Utrecht hem eerst op de weegschaal deed voor ze hem een contract gaven, maar van Utrecht is ook bekend dat zij geilen op (ex)beroemdheden uit de voetbalwereld, dus dik of dun hadden ze al besloten hem te nemen hoe dan ook.

Aan de ene kant gun ik hem een wederopstanding, maar mijn sadistische kant zegt dat falen veel leuker variant is weer..
Weinig van gehoord meer. Zou dat wel doorgaan?
 
Ook kinderachtig.

Niet bepaald, als jij een professioneel bedrijf/club runt en hem er bij haalt omdat die nodig is op een positie en hij flikt dit allemaal.. Alle redenen om hem met de grond gelijk te maken en terug te pakken op alle mogelijke manieren. Zulke plagen verdienen niet beter, die denken dat ze beter zijn dan de club/rest, daarom hoop ik dat zijn kans #43 ook faalt straks
 
Niet bepaald, als jij een professioneel bedrijf/club runt en hem er bij haalt omdat die nodig is op een positie en hij flikt dit allemaal.. Alle redenen om hem met de grond gelijk te maken en terug te pakken op alle mogelijke manieren. Zulke plagen verdienen niet beter, die denken dat ze beter zijn dan de club/rest, daarom hoop ik dat zijn kans #43 ook faalt straks
En als je nu je eigen tekst leest, denk je dan dat is een volwassen reactie?
 
En als je nu je eigen tekst leest, denk je dan dat is een volwassen reactie?

Absoluut, ik naai geen 'werkgevers' en mensen die het beste met mij voor hebben :) incidenten bestaan, maar als iets keer op keer gebeurd tja, mag je van mij branden.

Ik ben 3x geflits door zo'n geheime flitser op de zelfde weg en zelfde plek steeds, heb toen tegen me zelf gezegd als t weer daar gebeurt dat ik voor straf 4 weken geen auto ga rijden, tot nu toe jaren verder en nooit meer gebeurt.. discipline kan je aanleren, als je wilt.. Wat hij wilt weet niemand maar het brengt hem niet bepaald ver.
 
Absoluut, ik naai geen 'werkgevers' en mensen die het beste met mij voor hebben :) incidenten bestaan, maar als iets keer op keer gebeurd tja, mag je van mij branden.

Ik ben 3x geflits door zo'n geheime flitser op de zelfde weg en zelfde plek steeds, heb toen tegen me zelf gezegd als t weer daar gebeurt dat ik voor straf 4 weken geen auto ga rijden, tot nu toe jaren verder en nooit meer gebeurt.. discipline kan je aanleren, als je wilt.. Wat hij wilt weet niemand maar het brengt hem niet bepaald ver.
Zonder het hele verhaal te kennen kun je moeilijk oordelen. De situatie omtrent Mo zit vol met aannames en eenzijdige verhalen. Overduidelijk dat het op mentaal vlak niet goed ging/gaat met Mo. Maar nee omdat hij niet netjes is geweest tov zijn werkgever moet hij maar falen op elk vlak in zijn leven. Juistem
 
Absoluut, ik naai geen 'werkgevers' en mensen die het beste met mij voor hebben :) incidenten bestaan, maar als iets keer op keer gebeurd tja, mag je van mij branden.

Ik ben 3x geflits door zo'n geheime flitser op de zelfde weg en zelfde plek steeds, heb toen tegen me zelf gezegd als t weer daar gebeurt dat ik voor straf 4 weken geen auto ga rijden, tot nu toe jaren verder en nooit meer gebeurt.. discipline kan je aanleren, als je wilt.. Wat hij wilt weet niemand maar het brengt hem niet bepaald ver.
Het gaat mij helemaal niet om ihattaren. Maar de vermeende reactie van Sampdoria is wel een “maar hij deed het ook”. Sampdoria moet gewoon aan z’n eigen belangen denken en het lijkt erop dat Ihattaren daar niet bij past. Dus verhuur is ook in hun voordeel.
 
Zonder het hele verhaal te kennen kun je moeilijk oordelen. De situatie omtrent Mo zit vol met aannames en eenzijdige verhalen. Overduidelijk dat het op mentaal vlak niet goed ging/gaat met Mo. Maar nee omdat hij niet netjes is geweest tov zijn werkgever moet hij maar falen op elk vlak in zijn leven. Juistem

Veel dingen kan je zelf prima invullen, als het zich 40x herhaalt dan kan je makkelijk patronen herkennen zonder precieze details van hem te horen. En alles werkelijk alles is in zijn persoonlijke nadeel. Als hij morgen een snackbar begint zeg ik prima succes, maar als voetballer kan ik prima genieten van alle ellende die hij veroorzaakt en al het falen. In het begin was het begrip er door de situatie met zijn pa, maar na een poos gaat dat over op gewoon zwakzinnig als iedereen en de hele wereld het probleem is behalve MI zelf altijd.
 
Mo zijn interview met kritiek op Schmidt en andere zaken. Had ik een stuk serieuzer genomen als hij daadwerkelijk ergens anders iets had neergezet (al was het als keurige bankspeler bij Samdoria). Leuk dat die met Vanenburg traint. Maar dit was ook zo bij psv. Toen stond zijn insta op een gegeven moment ook vol van foto's met een personal trainer. Jezelf fit houden is belangrijk maar niet bijzonder als top sporter.

Vond de reactie van Schmidt wel keurig op dit verhaal.
 

Ajax wil stunten met komst van Mohamed Ihattaren​

Ajax nadert een akkoord met Juventus over de komst van Mohamed Ihattaren, melden ESPN en De Telegraaf donderdag. De Amsterdammers willen de talentvolle Ihattaren voor een halfjaar huren van Juventus. Bovendien heeft Ajax een optie tot koop bedongen. Het contract van Ihattaren in Turijn loopt door tot medio 2025, maar zijn toekomst lijkt dus in Nederland te liggen.

https://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=399195


.....:S:
 
Terug
Bovenaan Onderaan