Mohamed Ihattaren (M)

Ik dacht aan hetzelfde, maar dan natuurlijk dat PSV hem terughaalt. Alleen zou dat waarschijnlijk niet gewaardeerd worden hier. :S:

Maar wat ik nu zie is een jongen die én Raiola wilt verlaten, én die realiseert dat een betere club (Juve) die beter betaalt niet gelukkig maakt. Hij wilt terug naar de vertrouwde omgeving.

Juve zal hem vast ook kwijt willen, ze zijn alleen akkoord gegaan omdat Raiola die andere speler dan ook naar Juve liet vertrekken. Ik zou zeggen, neem weer contact met hem. Stel een contract voor, met aangescherpte regels. Breng een psycholoog erbij. Maak duidelijk dat hij tijd nodig heeft om zijn vader's dood een plek te geven. Die tijd kan hij krijgen, maar dan bij jong PSV of in de A-selectie maar dan als 13e/14e/15e man. Het is niet erg om na een bliksemstart je carrière een geleidelijkere vervolg te geven. Hij moet kijken naar Teze of Obispo die na een goede start niet onomstreden zijn. Of kijk naar Maher. Ook een toptalent die het nu redelijk doet bij een subtopper. Ik kan niet kijken in Ihattaren zijn hoofd, maar ik kan me voorstellen dat bij een voormalig toptalent die bakken vol lof kreeg, ook een gevoel van schaamte kan meespelen dat je het uiteindelijk niet (direct) kan waarmaken. En dat je dus te snel stappen wilt maken. Ik spreek uit ervaring.
Van mij mag hij terugkomen maar dan wel minimaal het eerste jaar zonder contract (geen salaris), harde afspraken, niet meetrainen met het eerste en zijn stinkende best doen. Dan en alleen dan hoeft hij niet eens sorry te zeggen.
 
Ach, gissen kan, hard stellen dat meneer de criminaliteit in gaat is dan weer een stap te ver wat mij betreft. Hoe dan ook, t is sneu.

Allemaal goed mogelijke opties, hij is zinkende maar kan nog veeeeel dieper zinken, dan lach ik jullie wel uit hier met je altijd maar van het goede uit gaan. Hij interesseert me verder bar weinig, als PSV'er heb ik er niks aan hoe het ook loopt, of die de nieuwe Messi word of de zoveelste zonder VOG
 
Van mij mag hij terugkomen maar dan wel minimaal het eerste jaar zonder contract (geen salaris), harde afspraken, niet meetrainen met het eerste en zijn stinkende best doen. Dan en alleen dan hoeft hij niet eens sorry te zeggen.
Bijvoorbeeld de helft van zijn vorige salaris voor z'n eerste jaar terug zou ik ook nog wel oké vinden. Maar inderdaad, harde afspraken, geen streken uithalen, gewoon luisteren maar ook de tijd geven als hij bijvoorbeeld nog moeite heeft om aan te haken.
 
Bijvoorbeeld de helft van zijn vorige salaris voor z'n eerste jaar terug zou ik ook nog wel oké vinden. Maar inderdaad, harde afspraken, geen streken uithalen, gewoon luisteren maar ook de tijd geven als hij bijvoorbeeld nog moeite heeft om aan te haken.

Lekker, zo'n koekenbakker met een kut instelling als nog (half) belonen. :sick:
Als ( hopelijk never ) het tot zo'n situatie zou komen moet PSV zeggen je mag hier komen, je krijgt geen cent, maar een gratis kans om je leven op orde te brengen, tot je je bewezen hebt voor langere tijd, dan pas gaan we over geld praten. Tuig beloon je niet, je zo laag verlagen ook niet.
 
Bijvoorbeeld de helft van zijn vorige salaris voor z'n eerste jaar terug zou ik ook nog wel oké vinden. Maar inderdaad, harde afspraken, geen streken uithalen, gewoon luisteren maar ook de tijd geven als hij bijvoorbeeld nog moeite heeft om aan te haken.
Wat voor reden zou PSV hebben om hem ook maar 1 euro salaris te bieden. Jongens van zijn leeftijd zijn normaal gesproken blij als ze ergens voor nop een stageplek kunnen krijgen. Meneer Mo heeft al zijn kansen zelf vakkundig om zeep geholpen de laatste jaren.
Ik gun hem ook echt geen salaris. Geef dat maar aan een paar kansarme jongeren die stinkend hard hun best doen. Niet aan een omhoog gevallen, overgewaardeerd voetbaltalentje. Hij heeft genoeg gecasht voor iemand van zijn leeftijd zonder daar iets voor terug te geven.
 
Van mij mag hij terugkomen maar dan wel minimaal het eerste jaar zonder contract (geen salaris), harde afspraken, niet meetrainen met het eerste en zijn stinkende best doen. Dan en alleen dan hoeft hij niet eens sorry te zeggen.

Wat voor reden zou PSV hebben om hem ook maar 1 euro salaris te bieden. Jongens van zijn leeftijd zijn normaal gesproken blij als ze ergens voor nop een stageplek kunnen krijgen. Meneer Mo heeft al zijn kansen zelf vakkundig om zeep geholpen de laatste jaren.
Ik gun hem ook echt geen salaris. Geef dat maar aan een paar kansarme jongeren die stinkend hard hun best doen. Niet aan een omhoog gevallen, overgewaardeerd voetbaltalentje. Hij heeft genoeg gecasht voor iemand van zijn leeftijd zonder daar iets voor terug te geven.
Neem aan dat je zelf ook begrijpt dat dit soort teksten nergens op slaan in de voetballerij…

Prima als dat je mening is, ik snap ook waarom je het zegt en in een normale wereld zal iedereen het met je eens zijn…maar om dit te vragen van een voetballer zoals Mo, tja…dan kun je net zo goed zeggen dat je hem gewoon nooit meer terug wil zien…🤔
 
Lekker, zo'n koekenbakker met een kut instelling als nog (half) belonen. :sick:
Als ( hopelijk never ) het tot zo'n situatie zou komen moet PSV zeggen je mag hier komen, je krijgt geen cent, maar een gratis kans om je leven op orde te brengen, tot je je bewezen hebt voor langere tijd, dan pas gaan we over geld praten. Tuig beloon je niet, je zo laag verlagen ook niet.
En soms is het ook gewoon mooi om iemand die zolang deel heeft uitgemaakt van de club te zien als familie, die ook als het even allemaal wat minder gaat gewoon welkom is. Je hoeft niet meteen weer zakelijk met elkaar in zee, maar iemand gewoon omarmen is nooit verkeerd.
 
  • Leuk
Reactions: IPF
En soms is het ook gewoon mooi om iemand die zolang deel heeft uitgemaakt van de club te zien als familie, die ook als het even allemaal wat minder gaat gewoon welkom is. Je hoeft niet meteen weer zakelijk met elkaar in zee, maar iemand gewoon omarmen is nooit verkeerd.

Bah, je mag hopen dat je niet zo'n rat in je familie hebt,
 
Terug
Bovenaan Onderaan