Mohamed Ihattaren (M)

Wat een onzin. Bepaal jij dat voor een ander hoelang de verwerking moet duren, of zijn er formulieren voor?

Het maakt geen fuck uit wie of wat het is. Als je 2 jaar lang in de knoop zit moet je gewoon toegeven dat er iets fout zit in je hoofd, en het niet toegeven zorgt vaak voor meer problemen en ik heb een aantal keer mensen de eer aan zichzelf zien houden...

Nogmaals, ik geef geen waarde oordeel over het feit of hij het wel of niet verwerkt heeft.
 
Het maakt geen fuck uit wie of wat het is. Als je 2 jaar lang in de knoop zit moet je gewoon toegeven dat er iets fout zit in je hoofd, en het niet toegeven zorgt vaak voor meer problemen en ik heb een aantal keer mensen de eer aan zichzelf zien houden...

Nogmaals, ik geef geen waarde oordeel over het feit of hij het wel of niet verwerkt heeft.
Ja, dat is jouw invulling als volwassene die waarschijnlijk al wat levenservaring heeft. Mo is nog erg jong.. ik snap best dat hij dat psychisch schild nog niet heeft..
 
Als hij na 2 jaar nog steeds niet over het gemis van zijn vader heen is, dan zit er iets fundamenteel fout in de bovenkamer. En als dat zo is, dan moeten we blij zijn dat we nog bijna 2 miljoen verdient hebben.
Dus omdat hij 2 miljoen verdiend, mag die naar 2 jaar niet meer verdrietig zijn over z’n vader? Iedereen verwerkt zoiets anders, misschien is er psychologisch wel iets wat niet klopt op dit moment en krijgt die daar hulp voor weten wij veel. Iedereen leeft z’n leven anders en verwerkt dingen anders of je nou 2 miljoen per jaar voor krijgt of niet, dat verandert de zaak niet dat het voor die jongen erg lastig kan zijn en we niet weten wat er in zijn hoofd afspeelt.
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Het maakt geen fuck uit wie of wat het is. Als je 2 jaar lang in de knoop zit moet je gewoon toegeven dat er iets fout zit in je hoofd, en het niet toegeven zorgt vaak voor meer problemen en ik heb een aantal keer mensen de eer aan zichzelf zien houden...

Nogmaals, ik geef geen waarde oordeel over het feit of hij het wel of niet verwerkt heeft.
Jawel je heeft juist een waardeoordeel namelijk dat het dan goed fout zit in je bovenkamer als je na 2 jaar nog problemen hebt met het verlies van je vader. Het is geen wiskunde he of technisch werk… Het psyche van de mens is veel complexer dan 1+1=2. Er zijn zoveel factoren die de verwerking kunnen beïnvloeden dat je niet kunt spreken van een tijdsbestek waarbinnen de verwerking plaats zou moeten vinden en anders ben je eigenlijk gek… Je leeftijd, je eigen vermogen, je omgeving, de steun van anderen, de band die je had met die dierbare en nog veel meer. Daarom kun je ook niet stellen dat als je zoiets na 2 jaar nog niet hebt verwerkt, er dan iets mis zou moeten zijn met je bovenkamer.
 
Ja, dat is jouw invulling als volwassene die waarschijnlijk al wat levenservaring heeft. Mo is nog erg jong.. ik snap best dat hij dat psychisch schild nog niet heeft..

Daar heb je toch juist volwassenen voor om je heen? Mijn eerste zelfmoord die ik meemaakte was toen ik 18 was, en ik kan je zeggen dat ik er toen verdomd kapot van was.

Dus omdat hij 2 miljoen verdiend, mag die naar 2 jaar niet meer verdrietig zijn over z’n vader?

Dan leg je me woorden in de mond die ik neit zeg.

Jawel je heeft juist een waardeoordeel namelijk dat het dan goed fout zit in je bovenkamer als je na 2 jaar nog problemen hebt met het verlies van je vader.

Dat is geen waarde oordeel, het is gewoon een feit. Ik zeg niet dat hij een idioot is omdat hij het niet verwerkt heeft. Ik zeg niet dat het niet mag, ik zeg niet dat het geen 10 jaar kan duren. Ik denk alleen dat iedereen hulp nodig heeft als je na 2 jaar nog steeds zo in de knoop zit. Heb het zelf mgeemaakt en heb ook hulp nodig gehad van buitenaf om er bovenop te komen. Niets geen schande...
 
Daar heb je toch juist volwassenen voor om je heen? Mijn eerste zelfmoord die ik meemaakte was toen ik 18 was, en ik kan je zeggen dat ik er toen verdomd kapot van was.



Dan leg je me woorden in de mond die ik neit zeg.



Dat is geen waarde oordeel, het is gewoon een feit. Ik zeg niet dat hij een idioot is omdat hij het niet verwerkt heeft. Ik zeg niet dat het niet mag, ik zeg niet dat het geen 10 jaar kan duren. Ik denk alleen dat iedereen hulp nodig heeft als je na 2 jaar nog steeds zo in de knoop zit. Heb het zelf mgeemaakt en heb ook hulp nodig gehad van buitenaf om er bovenop te komen. Niets geen schande...
Excuus ik heb het verkeerd gelezen !
 
Ik had liever gehad dat Thijs was gebleven als PSV watcher. Die berichtte veel eerder maar dat klopte vrijwel altijd. Rik heeft geen ingang bij PSV en moet zich baseren op de berichtgeving van een VI of anderen. Wat een lachertje.
Owja Thijs was nummer 1. Mee eens. Die was ook genuanceerd, zeer sterk en had veel scoops.

Maar ik heb wel het idee dat Rik connecties heeft binnen PSV. Ik dacht dat hij er best dicht op zat bij Götze en bij andere transfer weet hij vaak wel snel te melden of er echt iets concreet speelt ofdat het onzin is. Vind persoonlijk VI, sinds het vertrek van Thijs, verder van de bal verwijderd. Soms zijn ze nog welleens op tijd met een analyse (Zoals transfer Mo) maar verder vind ik die Marco Timmer weinig toevoegen. Veel aannames plaatst hij zonder concreet bewijs.
 
  • Leuk
Reactions: IPF
:unsure: Lijkt wel het topic: "Voer voor psychologen "geworden hier. :cautious:

Ihattaren is weg bij PSV en voetbalt helemaal niet meer.
Verkeerde keuzes gemaakt in zijn prille voetballoopbaan en dat mag hij allemaal zelf weten. Hij heeft het zelf in de hand gehad.
 
Owja Thijs was nummer 1. Mee eens. Die was ook genuanceerd, zeer sterk en had veel scoops.

Maar ik heb wel het idee dat Rik connecties heeft binnen PSV. Ik dacht dat hij er best dicht op zat bij Götze en bij andere transfer weet hij vaak wel snel te melden of er echt iets concreet speelt ofdat het onzin is. Vind persoonlijk VI, sinds het vertrek van Thijs, verder van de bal verwijderd. Soms zijn ze nog welleens op tijd met een analyse (Zoals transfer Mo) maar verder vind ik die Marco Timmer weinig toevoegen. Veel aannames plaatst hij zonder concreet bewijs.
Rik zat er bij Götze helemaal niet dicht op.
 
Rik zat er bij Götze helemaal niet dicht op.
Dichterbij dan de andere journalisten/watchers. Götze was gespot en direct heeft Rik hiermee werk verricht en was volgensmij het snelste met het bevestigen dat dit niet een gerucht was maar een daadwerkelijke transfer. Maar dat kan ik me verkeerd herinneren. Bij andere transfers weet Rik het vaak wel op tijd te melden en kun je er vrij zeker vanuit gaan dat het officieel is.

Waarbij toch een hoop journalisten dachten dat het een broodje aap was.
 
Dichterbij dan de andere journalisten/watchers. Götze was gespot en direct heeft Rik hiermee werk verricht en was volgensmij het snelste met het bevestigen dat dit niet een gerucht was maar een daadwerkelijke transfer. Maar dat kan ik me verkeerd herinneren. Bij andere transfers weet Rik het vaak wel op tijd te melden en kun je er vrij zeker vanuit gaan dat het officieel is.

Waarbij toch een hoop journalisten dachten dat het een broodje aap was.
Je herinnert je het verkeerd. Dat kan. Rik loopt heel vaak achter de feiten aan. Mosterd na de maaltijd. Toen Thijs Slegers nog journalist was kwam hij met nieuws. Rik komt vrijwel nooit tot zeer zelden met nieuws.
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Daar heb je toch juist volwassenen voor om je heen? Mijn eerste zelfmoord die ik meemaakte was toen ik 18 was, en ik kan je zeggen dat ik er toen verdomd kapot van was.



Dan leg je me woorden in de mond die ik neit zeg.



Dat is geen waarde oordeel, het is gewoon een feit. Ik zeg niet dat hij een idioot is omdat hij het niet verwerkt heeft. Ik zeg niet dat het niet mag, ik zeg niet dat het geen 10 jaar kan duren. Ik denk alleen dat iedereen hulp nodig heeft als je na 2 jaar nog steeds zo in de knoop zit. Heb het zelf mgeemaakt en heb ook hulp nodig gehad van buitenaf om er bovenop te komen. Niets geen schande...
Als je dit in het begin had gepost ipv zijn salaris er bij te halen of roepen dat er dan iets mis is met je bovenkamer hetgeen wel een waardeoordeel is, dan hadden we denk ik geen discussie hierover gehad.
 
Jawel je heeft juist een waardeoordeel namelijk dat het dan goed fout zit in je bovenkamer als je na 2 jaar nog problemen hebt met het verlies van je vader. Het is geen wiskunde he of technisch werk… Het psyche van de mens is veel complexer dan 1+1=2. Er zijn zoveel factoren die de verwerking kunnen beïnvloeden dat je niet kunt spreken van een tijdsbestek waarbinnen de verwerking plaats zou moeten vinden en anders ben je eigenlijk gek… Je leeftijd, je eigen vermogen, je omgeving, de steun van anderen, de band die je had met die dierbare en nog veel meer. Daarom kun je ook niet stellen dat als je zoiets na 2 jaar nog niet hebt verwerkt, er dan iets mis zou moeten zijn met je bovenkamer.
Er is zeker niets mis in je bovenkamer als je (wat) lang(er) nodig hebt om trauma's te verwerken. Maar wat je je misschien wel kunt afvragen: ben je dan wel weerbaar genoeg om te slagen in de keiharde wereld van de topsport? Dat is absoluut geen schande, maar de topsport biedt bijzonder weinig ruimte voor mensen die mentaal niet ijzersterk zijn. Alles draait om geld en constante topprestaties, en wie daar in mentaal opzicht niet in meekan belandt ondanks zijn grote technnische kwaliteiten op een zijspoor. Daar zijn in het verleden genoeg voorbeelden van te vinden.
 
Er is zeker niets mis in je bovenkamer als je (wat) lang(er) nodig hebt om trauma's te verwerken. Maar wat je je misschien wel kunt afvragen: ben je dan wel weerbaar genoeg om te slagen in de keiharde wereld van de topsport? Dat is absoluut geen schande, maar de topsport biedt bijzonder weinig ruimte voor mensen die mentaal niet ijzersterk zijn. Alles draait om geld en constante topprestaties, en wie daar in mentaal opzicht niet in meekan belandt ondanks zijn grote technnische kwaliteiten op een zijspoor. Daar zijn in het verleden genoeg voorbeelden van te vinden.
Ach de topsport barst van de gekken, genialen, psychopaten, autisten, en mensen met bipolaire stoornissen. Ik zou bijna willen zeggen dat je niet zover kunt komen, als je niet gek genoeg bent.
 
Sampdoria krijgt 'm ondertussen niet eens meer te pakken.

Pff, gooit zijn eigen glazen volledig in.
 
Pff, gooit zijn eigen glazen volledig in.
Als hij echt met zichzelf in de knoop zit, kun je 'm dit maar tot bepaalde hoogte kwalijk nemen. Maar dan moet hij wel bereid zijn om hulp te zoeken, anders is het einde verhaal. Als gezegd twijfel ik hoe dan ook aan zijn geschiktheid voior topsport.
 
Niemand krijgt hem kapot, alleen hijzelf. Doodzonde is het. Ik weet nog wel dat ik ooit dat interview zag van hem in Utrecht, ik wist gewoon bijna zeker dat dit eindelijk een jochie zou zijn wat het ook echt zou gaan maken. Bizar hoe alles dan ineens om kan slaan door het verlies van 1 persoon, want daar lijkt het wel op. Die man gaf blijkbaar zoveel sturing en verantwoordelijkheid, die had dit soort praktijken waarschijnlijk nooit laten gebeuren.

Misschien is het goed om effe een tussenjaar te nemen oid. Effe zichzelf helemaal afzonderen en in de luwte aan zichzelf werken. Weet zeker dat hij dat wel kan, want hij liet begin dit jaar ook tekenen zien dat hij dat wil en ook doet. Hij is pas 19 en dat voetbaltalent zal er niet in 1 jaartje uit zijn. Ik zie voor de rest weinig andere opties, want op deze voet verdergaan maakt zijn carrière alleen maar meer kapot.
 
En mensen die dachten dat het privé redenen waren of dat alles opgeblazen werd.. die kunnen nu ook uit hun droom geholpen worden.

 
Terug
Bovenaan Onderaan